تيزر تبليغاتي چيست؟

تيزر تبليغاتي چيست؟

واژه تیزر که به معنای ادیت کننده است، اصطلاحا به رفتاری گفته می شود که با کامل نشان ندادن چیزی یا کامل نگفتن حرفی، در فرد مقابل ایجاد حس کنجکاوی می کند.
به عنوان مثال، در تصویر ي با یك جمله رو به رو میشود اما نمي دانید كه با چه برند یا چه شرکت یا چه چیزی روبه رو هستید. پیامی در حال انتقال است اما نمی دانید هدف چیست. آیا قرار است محصولی فروخته شود؟ آیا قرار است فیلمی معرفی شود؟


چه ويژگي هايي بايد در يك تيزر تبليغاتي وجود داشته باشد؟ 

آنچه مهم است انتخاب قالب درست برای آگهی تبلیغاتی و نمایش خلاقانه پیام است. یک تبلیغ دهنده موفق، هدف و مخاطبان خود را به دقت انتخاب کرده، پیام مناسب را در قالب مناسب تزئین کرده و با استفاده از تکنولوژی های مناسب نسبت به تهیه تیزر اقدام می کند. پس از آنکه تیزر تبلیغاتی تولید شد مورد آزمایش و تست قرار می گیرد.
در این مرحله میزان اثربخشی تیزر تولید شده بر نمونه ای کوچک از مخاطبان مورد ارزیابی قرار می گیرد. به عنوان مثال در تیزر تلوزیوني بعد از رفع نواقص و تائید نهایی تیزر می بایست نسبت به انتخاب شبکه تلویزیونی و زمان پخش مناسب اقدام نمود. نهایتاً پس از خرید فضای نمایشی در شبکه تلویزیونی تیزر تولید شده به نمایش درخواهد آمد .
در بازارهای به شدت رقابتی امروز بسیار اتفاق می افتد که تیزرها و آگهی های تبلیغاتی جذاب و حرفه ای خود تبدیل به مزیت رقابتی شرکت شده و عاملی برای جذب مشتری می شوند.
تیزرهای ساخته شده باید به قدری جذاب و اثرگذار باشند که خود تبدیل به مزیت رقابتی شرکت شوند،دراین قسمت به بهترین ویژگی های کلیدی تیزر تبلیغاتیاشاره خواهیم نمود .
ايده های مفهومی و خلاق: ساخت تیزر با هدف انتقال معنا و مفهوم انجام می شود بنابراین هر تیزر جذاب و اثرگذار بر اساس یک سناریو خلاقانه و حرفه ای ساخته می شود .
مخاطب محور : این تیزرها ب اتوجه به مدل ادراک ذهنی مخاطب ساخته شده و تلاش می شود تا از تمام عناصر و عوامل در دسترس برای گذر از فیلترهای ادراکی مخاطب استفاده شود .
زيبايی و جذابيت های بصری وشنيداری : در ساخت تیزرها کلیه ی جنبه های زیبایی شناسی مورد انتظار درعمل محقق می شوند .
سرعت: سرمایه گذاری مناسب و شروع و تولید هم زمان چندین تیزر به مشتریان کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان تیزرهای خود را آماده اکران داشته کنند .
Render-Anc-Composite-Drink-MultiPass-Cinema-4d-In-After-Effects-500x281
12540120161029

تلفن پذيرش آگهي:۶۱۰ ۳۳ ۳۶۶-۰۳۱

اینستاگرام ما

sayna-insta

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
طراحی کاتالوگ صنعتی، تبلیغاتی، حرفه ای رسانه هنربرتر
نوشتهٔ بعدی
تعرفه های بیلبورد سیمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.