تاثیر لوگو در برند

لوگو حرفه ای؛ زیربنای برندی قدرتمند

لوگویی با طراحی خوب از نیازهای ضروری رشد یک برند بوده که در ادامه به موفقیت و ارتقا جایگاه یک کسب و کار کمک خواهد کرد. در واقع، لوگو یک کسب و کار بخشی جدایی ناپذیر از راهبرد ساخت برند را شکل می دهد.

هدف از طراحی لوگو تنها محدود به شناسایی فوری برند نبوده، بلکه ایجاد اثری بلند مدت بر مشتریان و در نتیجه افزایش محبوبیت یک شرکت در بازار را دنبال می کند.

برای ثبت برند تجاری کسب و کار خود با ما در ارتباط باشید

لوگو یک شرکت در هر چیز مرتبط با آن استفاده می شود. استفاده از لوگو تنها به محصولات و خدمات یک شرکت محدود نشده، بلکه در اسناد، لوازم التحریر، کارت های ویزیت، تبلیغات و محصولات تبلیغاتی شرکت نیز به کار گرفته می شود. قرارگیری لوگو روی محصولات تبلیغاتی برای افزایش در دیدرس بودن برند شرکت ها صورت می گیرد.

هدف کلی به کارگیری مداوم لوگو روی اشیا مختلف افزایش آگاهی از برند یک شرکت است.

یک لوگو خوب اثری ماندگار بر مشتریان داشته و به آنها در به خاطر سپاری و شناسایی آن برند بین رقبای فراوان آن کمک بسیاری خواهد کرد. جلب توجهات و افزایش در دیدرس بودن، اثرگذاری لوگو را افزایش می دهد که با گذر زمان استفاده از محصولات و خدمات یک برند و یا به بیان دیگر مبدل شدن آن به یک برند خانگی را آسان می کند.

photo_2017-05-23_13-05-12

خلق یک لوگو فرآیندی پیچیده بوده که نیازمند تخصص شرکت طراحی لوگو حرفه ای است.

یک شرکت طراحی لوگو خوب پژوهش گسترده را با مهارت های حرفه ای طراحی به منظور ارائه لوگویی که به یک کسب و کار در تحقق اهدافش کمک خواده کرد، ترکیب می کند.

لوگوهای نایکی، اپل، سامسونگ و بسیاری شرکت های مطرح دیگر از طراحی هایی پیچیده که نیازمند صرف زمان برای درک آنها باشد، برخوردار نیستند.

در حقیقت، اکثر آنها از طراحی هایی ساده که اهداف و ویژگی های شرکت را بیان می کنند، استفاده می نمایند.
بسیاری از شرکت ها تمایل دارند خود را با معرفی یک لوگو کاملا جدید بازآفرینی کنند.

تغییری در خط تولید، راه اندازی دامنه جدیدی از خدمات و یا کارخانه ها برای تصویر برند جدید اغلب با درخواست معرفی لوگویی جدید و یا اصلاح طراحی لوگو پیشین همراه است.

بازطراحی یا ریدیزاین لوگو نیز فرآیندی پیچیده محسوب شده که نیازمند پژوهش جامع درباره افکار گذشته و آینده یک شرکت، روندهای بازار، قسمت بازار هدف، پیامی که باید منتقل شود و چندین عامل دیگر است.

یک شرکت طراحی لوگو حرفه ای می تواند تغییر شکل و بازطراحی لوگو را بدون آن که تاثیری منفی بر مشتریان داشته و همچنین توجه هرچه بیشتر آنها را جلب کند، انجام دهد.

با گذشت زمان، مقوله لوگو تکامل یافته است. لوگو دیگر تنها یک تصویر و یا پیام نبوده، بلکه هویت یک شرکت را شکل می دهد. هنگامی که درباره برندهایی مانند گوگل، مایکروسافت و آی بی ام فکر می کنیم، اکثر ما در ابتدا لوگوهای آنها را تجسم می کنیم.

یک لوگو خوب مبنایی برای ایجاد برندی قدرتمند بوده که بعدا به موفقیت و کامیابی شرکت تبدیل می شود. در نتیجه، برای موفقیت برند خود، لوگو حرفه ای را فراموش نکنید.

لوگو حرفه ای نقشی کلیدی در تقویت هویت یک شرکت و یا کسب و کاری خاص تنها از طریق شناخت فوری برند ایفا می کند. در بازار به شدت رقابتی امروز، راهبرد بازاریابی قوی به نیاز ایجاد هویت سفارشی سازی شده اشاره دارد.

امضای نمادین یا همان لوگو یک شرکت که به راحتی قابل شناسایی و به یاد ماندنی باشد کلید موفقیت نهایی آن در بازارهای هدف محسوب می شود. امروزه، افراد بسیاری در سراسر جهان از طراحی لوگو ساده و سفارشی به عنوان یک نیروی بازاریابی بدون نقص برای جلب توجه و شناسایی توسط مشتریان جهانی سود می برند. با امضایی موثر و منحصر به فرد حضور شرکت شما در میان متشریان هدف به بهترین شکل ممکن صورت می پذیرد.

نمونه لوگو سالن زیبایی

نمونه طراحی لوگو

نمونه طراحی ست اداری

درخواست ثبت برند

photo_2017-05-23_13-05-03

تلفن پذيرش آگهي:۶۱۰ ۳۳ ۳۶۶-۰۳۱

 

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
ضرورت طراحی وب سایت
نوشتهٔ بعدی
بیلبورد و مزایای رسانه ای آن در تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.