چرا تبلیغات در مجله به کسب و کار شما کمک می کند؟

بسیاری از مشتریان به دلیل اینکه شما را در مجله تبلیغاتی مداوما دنبال می کنند، بعد از مدتی وفادار شما خواهند شد.

اگر به دنبال فضایی هستید که هزاران هزار تومان در آن تبلیغ کنیدو ارزش صرف بودجه را داشته و بازگشت سرمایه هم در آن زیاد باشد، اولین چیزی که باید در مورد آن بیاندیشید این است که هر رسانه ای چه رویکردی را دنبال می کند تا شما به هدفتان که مشتریان آیده آل است برسید.

رسانه های جمعی مانند تلویزیون و رادیو و روزنامه، پیام شما را به طور گسترده در میان مخاطبان پخش می کنند و این بدین معنی است که جمع زیادی از مردم آن را می بینند یا می شنوند اما از خوش شانسیتان ،چند درصد آنها جز مشتریان ایده آل شما هستند .

رسانه های خاص مانند مجلات ممکن است توسط مخاطبان کمتری دیده شوند اما اگر مجله ی مناسبی را انتخاب کنید مخاطبین اکثرا جز مشتریان ایده آل شما خواهند بود.

 

باهم نگاهی کوتاه بر این می کنیم که چرا استفاده از مجلات راه و ایده ای عالی برای دسترسی به مشتریان ایده آل است.

انتخاب درست مجله

امروزه، هزاران عنوان مجله در دسترس وجود دارد، اما هرکدام موضوع و مخاطب خاصی را مورد هدف قرار می دهد، حداقل یک و یا دو مجله وجود دارد که بطور کامل با محصول و خدمات کسب و کار شما ارتباط دارد.  

شما مشتری خود را پیدا کرده اید

اگر شما در مجلات مربوط به کسب و کار خود و یا در مجلات مکمل کسب و کارتان، تبلیغات دارید، یک مرحله جلو هستید چراکه مخاطبانی مطالب و تبلیغات شما را می بینند و می خوانند که بالاخره، مشتری خواهند شد. مجله معمولا، مخاطبان را اسیر خود می کنند، و اینگونه مجلات شانس فروش بسیار بالایی را برای مجموعه هایی که در آن تبلیغ می کنند، دارد.

نام (برند) شما مطرح می گردد

یکی از مزیت های تبلیغات شناخته شدن برندتان و نام تجاریتان است که در واقع مجلات راه عالی برای ساخت برند است زیرا در اغلب موارد،تصاویر شما با کیفیت بالا در این رسانه نشان داده می شود و این کیفیت موجب می شود که تصویر خوبی از شما در ذهنشان ساخته شود.

طولانی مدت حضور دارید

مجلات در مدت زمان طولانی در دست خوانندگان هستند، به طور کلی، خوانندگان مجله به یکباره نمی توانند کل مجله را مطالعه کنند و حداقل یک هفته طول می کشد تا تمام آن را بخوانند، پس بهترین موقعیت است که چندین بار نام شما را ببیند و برندتان  مکررا مطرح شود.

یکی دیگر از مزیت های مهم و متفاوت از سایر رسانه ها این است که یکبار مصرف نیستند و معمولا نسخه های آن توسط دوستان و خانواده ها در کتابخانه و یا اتاق های انتظار اماکن مختلف نگهداری می شود و شما هرگز نمی دانید که تبلیغات شما در همان جای ابتدایی باقی می ماند و یا خیر.

می توانید هرچه می خواهید بگویید

در نهایت، بسته به اندازه آگهی شما، مجلات به شما اجازه توصیف بیشتری می دهد و می توانید اطلاعات بیشتری از خود در اختیار مشتریانتان قرار دهید.

تبلیغات اصفهان

چرا تبلیغات در مجله به کسب و کار شما کمک می کند؟
چرا تبلیغات در مجله به کسب و کار شما کمک می کند؟

اگر می خواهید مشتریان جدید بیشتری را مورد هدف قرار دهید، تبلیغات در مجلات مربوط به کسب و کارتان در بالای لیست تبلیغات قرار گیرد.

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
شش مزیت تبلیغات در بیلبورد
نوشتهٔ بعدی
لوگو مناسب شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.