چطور وبسایت خود را تبلیغ کنیم؟

صنعت طراحی وبسایت یکی از صنایع حرفه ای است و در رقابت شدید به سر می برد، نحوه ی طراحی وبسایت شما در کسب و کارتان بسیار اهمیت دارد و برای موفقیت شما ضروری است و طراحی وبسایت به طور جدی و خلاقانه به منظور رسیدن به بخش بازار متمرکز هر کسب و کاری است. اما برای اینکه به این بازار هدف دسترسی پیدا کنیم باید تبلیغات وبسایت خود را شروع کنیم

1-وبسایت خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید

تبلیغات آنلاین وبسایت: بدین معنا است که در رسانه های اجتماعی، دایرکتوری های آنلاین و انواع روش های دیگر برای اینکه روزانه وبسایتتان تکرار شود.

زمان زیادی را برای وبسایت صرف کنید:اینترنت تقریبا در تمامی صنایع جز در دسترس ترین ابزار به مصرف کنندگان است پس کسب و کار شما هم قطعا به وبسایت و فضای مجازی نیاز دارد، پس باید به بهترین نحو وبسایت خود را طراحی کنید به یاد داشته باشید که لازم نیست حتما قیمت های خود را در آن عنوان کنید اما باید تمرکز دقیقی بر روی مهارت های خود داشته باشید شاید برخی از بازدیدکنندگان اطلاعاتی را از شما داشته باشند  اما برخی از مشتری ها هم وجود دارند که از شما اطلاعات ندارند پس به نحوی باشید که مشتریان بتوانند به راحتی به روش کسب و کار شما و نمونه کارهایتان دسترسی داشته باشند با این تفاسیر باید وبسایت شامل خدمات شما، نمونه هایی از کارها، اطلاعات تماس، مطالب آموزشی از شما باشد.

پرداخت بابت تبلیغات آنلاین :برای افزایش بازدید وبسایت بهتر است لیست وبسایت های تبلیغاتی با ترافیک بالا را پیدا کنید، با آنها وارد مذاکره شوید و سپس بنرهای تبلیغاتی خود را در وبسایتشان قراردهید و با اینکار هر یک از بازدیدکنندگان آنها ممکن از با دیدن بنر

ایمیل مارکتینگ: یکی از راه های افزایش بازدید وبسایت ارسال ایمیل های گروهی  مهندسی شده است که می تواند شمار ورودی های سایت شما را با درج یک متن تبلیغاتی به همراه لینک در انتهای آن بالا ببرد، برای نگارش متون تبلیغاتی نیازمند دانستن بازاریابی محتوا هستید. اما در شروع اینکار از مشاوران این فن بهره ببرید و با آنها مشورت کنید.

تبادلات: برای اینکه وبسایت خود را تبلیغ کنید، به وبسایت ها و وبلاگ های دیگر بروید و در کامنت های آنها نظر دهید و لینک اطلاع رسانی در مورد مقاله ای که به کامنتتان مرتبط است را وارد کنید با این روش هم فعالیت مجموعه خود را نشان می دهید و هم بازدیدکنندگان هم می توانند شما را ببینند و دنبال کنند.

تبلیغات کلیک: با پرداخت هزینه به ازای هر کلیک بر روی بنر تبلیغیتان بازدید،می توانید وبسایت خود را تبلیغ کنید اینکار علاوه بر اینکه موجب مطرح شدن وبسایت شما می گردد موجب برندسازی شما نیز می گردد از لحاظ هزینه هم شاید گران باشد اما نرخ بازگشت سرمایه خوبی را به ارمغان برایتان می آورد.

بخش انتخاب ما: یکی از راه های افزایش تعداد بازدید وبسایت این است که بخشی از وبسایت را به موضوع دلیل انتخابتان اختصاص دهید و بگویید که مزایای انتخاب شما را در آن شرح دهید و در موردخدماتتان هم می توانید توضیح دهید با اینکار بازدید کننده  با ورود به وبساییتان می تواند متوجه شود که در صورت استفاده از محصولات و یا خدمات شما از چه مزیت هایی بهره مند خواهد گشت.

فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی بالا ببرید:شبکه های اجتماعی جز مکان های هستند که می توانید مشتریان خود را در آن پیدا کنید و معمولا بسیاری از شبکه های اجتماعی به وبسایت شما متصل می شوند از جمله این موارد می توان فیس بوک و پینترست و … را نام برد که مشتریان فعلی و آینده شما در این فضا ها حضور دارند و از این طریق می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و به این نحو می توانند در مورد گذشته، حال و مسیر شما مطلع گردند و حتی بعد از خرید از شما بازهم از شما یاد بگیرند. فعال شدن در مکان هایی که بازار هدف شما هستند و در جوامع مرتبط با صنعتتان یکی از مهمترین فضاها برای شما و کسب و کارهایتان به شمار می آید.

استفاده از جشنواره های فروش: برای بالا رفتن فروش خود و بیشتر دیده شدن از جشنواره های فروش استفاده کنید و هنگامی که این خریدها را تعریف می کنید بعنوان مثال این امتیاز را به بازدیدکنندگان خود بدهید که اگر از وبسایت خرید کنند از درصد تخفیفی بهره مند می گردند.

بهینه سازی موتور های جستجو: اجازه دهید که موتورهای جستجو شما را به طبیعی در تمام ساعات روز پیدا کنند و شما را به دیگران معرفی کنند، اگر شما با واژه سئو آشنا نیستید بهتر است با یک سئوکار را استخدام کنید، مردم انتظار دیده شدن در فضای اینترتی دارند به همین دلیل کانون آگهی و تبلیغات رسانه هنر برتر این خدمت را برای مشتریانش طراحی کرده است تا بتواند در کنار مشاور تبلیغ بودن خود هم بتواند در این راه به مشتریانش کمک رساند.

 

طراحی سایت در اصفهان

وبسایت-رسانه هنربرتر

 

2-وبسایت خود را به صورت آفلاین تبلیغ کنید

از تمام رسانه های موجود استفاده کنید: منظور از تبلیغات آفلاین نسخه های چاپی و دیگر ابزار تبلیغاتی است از جمله بیلبورد و تبلیغات محیطی، تبلیغات رسانه ای (رادیو و تلویزیون) و …. با تبلیغات آفلاین برشمردن پل های ارتباطی ازجمله وبسایت خود ممکن است بعد از جذابیت در بیلبورد و…. شما را بخواهند از طریق شبکه های اجتماعی و یا وبسایت دنبال کنند پس راه بسیار خوبی تبلیغ شبکه های مجازی و وبسایت شما باشد.

حضور در کنفرانس های مرتبط با صنعت و کسب و کارهای شما: ممکن است این نوع حضورها به افزایش مشتریان کمکی نکند اما موجب می شود که شما مطرح شوید و خدماتتان معرفی گردد و از همه مهمتر اینکه از طریق این شبکه می توانید به گروه دیگر و شبکه های بزرگتر دیگری متصل شوید و شما در رتبه بالای مجموعه هایی شوید که از آخرین روند و تکنولوژی استفاده می کنند و موجب می شود شما به عنوان مرجع برای افراد شناخته شوید، اما با اینهمه بازهم  با حضور در اینگونه همایش ها و کنفرانس ها می توانید به حجم بزرگتری از مشتریان دسترسی پیدا کنید که در طولانی مدت پاسخگو است.

مجلات مرتبط با صنعت کاری خود: یکی دیگر از راه حل های معرفی و تبلیغ وبسایت از طریق مجلات است که این مجلات در میان علاقمندان و همچنین افرادی که در این رسته شغلی حضور دارند بسیار اهمیت دارد و معملا این نوع مجلات از جمله مجلات مرجع به شما می روند و ماندگاری بسیار زیادی دارند چراکه مجله جز ابراز تبلیغاتی است که دارای مزایای بسیار زیادی است و یکی از خصوصیات خوب و پرفایده آم این است که مردم آنها را ماه ها در کتابخانه خود نگاه می دارند.

دسترسی به کسب و کارهای نوپا و کوچک: کمک به دیگر کسب و کارها موجب می شود آنها شما را تبلیغ کنند منظور از کم به آنها این است که آنها بتوانند از خدمات شما استفاده کنند و به عنوان یک مشاور بتوانید در کنار آنها قرار بگیرید و اینکار موجب می شود که آنها شما را به دیگران و حتی مشتریانشان معرفی کنند و این خود یک راه تبلیغات وبساییتان است چراکه افراد معمولا پیش از اینکه مشتری شما شوند در موردتان تحقیق و چندین بار وبسایت شما را دیده اند.

چاپ کارت ویزیت و پرچم: از این دو مورد اجتناب نکنید با اینکه زیاد هم بدان توجه نمی کنند اما تبلیغ بسیار خوبی برای شرکت و کسب و کار و وبسایت شما است اما ارائه آن به افراد و مشتریان محلی موجب افزایش بازدید از وبسایت و در آخر بالا رفتن تعداد مشتریانتان هستند.

برای مشتریان خود برنامه های تشویقی داشته باشید: تبلیغات و بازاریابی دست به دست می شوند و دهان به دهان می چرخد اگر در وبسایت خود و یا در شبکه های مجازی مسابقاتی را برنامه ریزی کنید، مشتریانتان و یا افرادی که هنوز مشتری شما نشده اند تمایل به شرکت در آنها دارند و به دوستان و آشنایان و … شما را معرفی می کنند و این یک تبلیغات موثر به شمار می رود و انگیزه آنها را برای اینکه جز مشتریان شما شوند بالا می رود.

 

کانون آگهی و تبلیغات رسانه هنر برتر اصفهان به عنوان مشاور تبلیغات کسب و کار شما، می تواند شما را زمینه طراحی وبسایت با کمک طراحان حرفه ای یاری رساند آژانس تبلیغاتی رسانه هنر برتر یک آژانس تبلیغاتی فول سرویس است که می تواند شما را هم در زمینه تبلیغات آنلاین و آفلاین وبسایت یاری رساند برای کسب اطلاع بیشتر از خدمات و همچنین مشاوره می توانید با ما ارتباط برقرار کنید. 

وبسایت- رسانه هنر برتر-دکتر ناصری

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
ده پیشنهاد برای بازاریابی محتوا چیست؟
نوشتهٔ بعدی
لوگو، امضای کسب و کار

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.