تاثیر نام تجاری و لوگوی مناسب در جذب مشتری

موارد زیر در طراحی یک علامت( لوگوی ) خوب  در جذب مشتری باید مد نظر قرار گیرد:

خصوصیات پیش فرض یک علامت (لوگو ) خوب را در نظر بگیرید

  • ماندگاری بصری و ذهنی: همواره مشتریان با نگاه کردن اقدام به خرید می نمایند پس داشتن تصاویر بهتر از متن ها، خدمات و محصول های شما را در ذهن آن ها ماندگار می کند
  • بالا رفتن میزان اعتماد: علامت ( لوگو) باید صداقت و درستی و آن چیزی که در واقعیت هست را به مخاطب منتقل کند و می تواند کار شما را در جذب مشتری آسان نماید.
  • افزایش تحسین و رضایت: اگر در حال حاضر مشتریان به کسب و کار شما دید خوبی دارند باید علامت ایی (لوگو ایی) را طراحی کنید که نمایانگر سادگی و هوش و ذکاوت است و ار تاثیر گذاری خوبی برخوردار باشد.

photo_2017-09-14_11-08-25

در طراحی علامت ( لوگو ) حتما بازار هدف مد نظر قرار گیرد و بدانیم مشتریان واقعی ما چه کسانی هستند و علامت ( لوگو ) مد نظر را بر اساس علاقه و خواسته آن ها طراحی کنیم، به عبارتی باید گویایی محصول و خدمت ارائه شده سازمان نیز باشد.

اگر سازمان ما برای یکپارچه سازی از رنگ خاصی تبعیت می کند و در طراحی و حتی رنگ آمیزی ساختمان سازمان از رنگ مشخصی استفاده می شود بهتر است رنگ علامت          ( لوگو) اصلی شرکت نیز برابر رنگ مورد استفاده سازمان باشد.

علامت ( لوگو ) باید ساده ولی در حین حال مفهومی و منحصر به فرد باشد و از استفاده ی طرح های پیچیده جدا خودداری شود زیرا اگر طرح علامت ( لوگو ) نتواند مفهوم خاصی را به مخاطب برساند نام تجاری (برند ) مربوط به آن هم در جلب مشتری ناکارآمد خواهد شد.

استفاده از خلاقیت و نوآوری در طراحی علامت ( لوگو ) به منظور ارائه مفهوم خاص از نام تجاری ( برند ) و یا محصول، البته همانطور که گفته شد در عین حال ساده نیز باشد.

مطالعه قبل از طراحی در منطقه جغرافیایی بازار هدف، تصویر های پیش فرض باید در مناطق جغرافیایی بازار هدف ما بررسی شوند گاهی ممکن است طرح علامت ( لوگو ) انتخابی سازمان یک مفهوم بد و ناخوشایندی را در یک منطقه خاصی منتقل کند که به منظور جلوگیری از این اتفاق مطالعه قبل از ارائه طرح اصلی لازم است.

استفاده از رنگ علامت ( لوگو ) تک رنگ یا دو رنگ برای نام  تجاری یا برند هایی که منطقه وسیعی را تحت پوشش قرار داده و نام تجاری ( برند ) نیز در طرح اصلی علامت ( لوگو ) وجود داشته باشد، موارد بسیاری دیده شده است که نام تجاری ( برند ) اصلی در طرح علامت ( لوگو ) با طراحی و قلمی خاص آورده شده است، به عنوان مثال علامت ( لوگو ) کوکا کولا کاملا قرمز بوده ولی توانسته در ذهن مشتری به خوبی باقی بماند و باعث موفقیت نام تجاری ( برند ) خود شود.

پذیرش سفارش طراحی لوگو در تهران با رسانه هنر برتر.

photo_2017-09-14_10-15-32

کانال تلگرام ما

telegram_logo-svg

اینستاگرام ما

sayna-insta

تلفن پذيرش آگهي:۶۱۰ ۳۳ ۳۶۶-۰۳۱

 

Rate this post
, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
عکاسی صنعتی- تبلیغاتی
نوشتهٔ بعدی
بیلبورد 5×3 و عابر پیاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.