مزایای تبلیغات محیطی در شهر های بزرگ بسیار زیاد است. در ادامه با برخی از آنها آشنا شوید.

تضمین دیده شدن

از آنجایی که تبلیغات محیطی در مکان های عمومی و در معرض دید قرار دارند، بنابر این توسط افراد زیادی دیده می شوند. بیننده حق انتخاب تدارد و در هر صورت تبلیغ را می بیند. اما بسیاری از روش های تبلیغات ، بیننده حق انتخاب دارد. مثلا در تبلیغات تلویزیونی، بیننده با رسیدن به بخش آگهی های بازرگانی، می تواند کانال را عوض کند. ولی در تبلیغات محیطی، احتمال دیده شدن بسیار زیاد است.

امکان ارجاع به تیلیغات دیگر
از تبلیغات محیطی می توان به عنوان یک مکمل عالی برای تبلیغات دیگر استفاده کرد. مثلا می توانید در تبلیغ محیطی از بینندگان بخواهید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شما مراجعه کنند و یا برای دریافت بروشور رایگان با شما تماس بگیرند. معمولا تبلیغات محیطی هنگامی بهترین بازده را دارد که با تبلیغات دیگری همراه شود.

از مزایای تبلیغات محیطی :

امکان دیده شدن مکرر
تبلیغات محیطی معمولا مدت زمان زیادی در معرض دید هستند. بر خلاف تبلیغات در تلویزیون و یا مجلات ، افرادی که از مکان های خاص بطور روزانه عبور می کنند، بارها تبلیغات شما را خواهند دید و احتمال خرید آنان افزایش خواهد یافت. بسیاری از خریداران، زمانی خرید می کنند که تبلیغی را بارها دیده باشند.

بازار هدف انتخابی
در تبلیغات محیطی امکان این وجود دارد که بازار هدف را انتخاب کنید. مثلا با خرید فضایی برای تبلیغات محیطی در نمایشکاه کتاب، می توانید براحتی پیام خود را به علاقه مندان کتاب برسانید. اگر مخاطبان شما بازار ی ها هستند با تبلیغات مناسب در بازار می توانید به آنان دسترسی پیدا کنید. البته مسلما در تمامی موارد نمی توان هدف را بع این سادگی انتخاب کرد.