نحوه راه اندازی سایت

نحوه راه اندازی سایت

ما در این مقاله  دقیقا نحوه راه اندازی سایت  از ابتدا را بیان می کنیم و ایجاد یک وبسایت به شما امکان برقراری ارتباط با مشتریان و فروش محصولات یا خدمات را می دهد. ساخت یک وب سایت کسب و کار شامل خرید نام دامنه و میزبانی وب، ایجاد محتوا و سپس با استفاده از یک سازنده وب سایت برای سفارشی کردن طراحی و انتشار آن است. وب سایت های کسب و کار برای حفظ رقابت در بازار امروز ضروری هستند.

در این مقاله نحوه راه اندازی سایت وردپرس را به صورت گام به گام توضیح می دهیم:

مرحله1: ثبت دامنه

نام دامنه وب سایت خود را ثبت کنید. افراد برای دسترسی به وب سایت شما نیاز به آدرس سایت دارند. دامنه همان آدرس وبسایت شما است
نام دامنه نام و آدرس وب سایت شما، مانند www.saynadesign.com است. برای بررسی و بررسی اینکه آیا نام کسب و کار شما در دسترس است، آن را در ابزار جستجوی دامنه زیر وارد کنید، گر شما مستقیما به صفحه ثبت نام می روید، نام شما در دسترس است. اگر به شما اطلاع داده شود دامنه در دسترس نیست، نام را تنظیم کنید تا آن را پیدا کنید.
اگر نسخه نام تجاری شما در دسترس باشد، استفاده از آن را برای وب سایت خود از طریق سایر برنامه های رایج مثل .net یا .org استفاده کنید. بهتر است که از افزونه Commerce استفاده کنید زیرا افرادی که در جستجوی اطلاعات یا محصولات آنلاین هستند، برای جستجوی و اعتماد به سایت کسب و کار، ابتدا تلاش می کنند. پس از اینکه نام دامنه خود را پیدا کردید، می توانید برای هاست ثبت نام کنید

مرحله 2: ارائه دهنده و پلت فرم خود را انتخاب کنید

هنگامی که یک دامنه را انتخاب کرده اید، قدم بعدی، تصمیم گیری در مورد هاست وب سایت خود است. هاست یک سرویس است که در واقع وب سایت شما را ذخیره می کند و آن را به بازدید کنندگان آنلاین می فرستد.

مرحله 3: محتوای وب سایت

محتوای وب سایت شامل صفحه اصلی، محصولات (یا خدمات)، درباره ما، وبلاگ، و تماس با ما است.

مرحله 4: طراحی لوگو

رنگ، فونت و سبک لوگو شما بر طراحی وب سایت تاثیر می گذارد. به همین دلیل داشتن یک لوگو جذاب بسیار مهم است.

مرحله 5: طراحی وب سایت شما

برای طراحی یک وب سایت، تصور کنید و برنامه ریزی کنید که سایت شما از جمله رنگ ها، فونت ها، تصاویر، ساختار صفحه، ویژگی های تعاملی، کپی و گرافیک و چگونه باشد.
نمونه ای از خدمات طراحی سایت ما عبارتند از: طراحی سایت فروشگاهی، طراحی وب سایت خدماتی، طراحی وب سایت شخصی، طراحی وب سایت مسافرتی و …. است. سایت های طراحی شده توسط ما کاملا با اصول سئو منطبق هستند و شما می توانید بدون کوچک ترین نگرانی سایت خود را در رتبه اول گوگل ببینید. طراحی وب سایت به صورت کاملا ریسپانسیو انجام می شود. به این معنی که سایت در رزولوشن های مختلف به هم نمی ریزد. هم چنین می توانید برای مشاهده نمونه کارهای ما به قسمت طراحی وب سایت مراجعه کنید.

طراحی وب سایت در اصفهان

نحوه راه اندازی سایت
نحوه راه اندازی سایت

 

Rate this post
, , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی سایت فروشگاهی-کانون تبلیغاتی رسانه هنربرتر
نوشتهٔ بعدی
بیلبورد اصفهان کانون تبلیغاتی رسانه هنربرتر مجری تبلیغات محیطی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.