وبسایت سنگ بنای کسب و کار

بسیاری از کسب و کارهای کوچک، فقط و فقط مجبور هستند بر بخش مالی خود تمرکز کنند پس باید بدانند که وبسایت یکی از لوکسترین ابزاری است که می توانند از آن درآمد فوق العاده ای داشته باشند. چراکه وبسایت یکی از اجزای جدانشدنی از مشتریان است و افراد مدت زمان زیادی را درحال وبگردی و مشاهده وبسایت هستند، پس حضور آنلاین و داشتن وبسایت به فروش سنتی هم کمک می کند.حقیقت را باید پذیرفت، تنها راه ایجاد یک کسب و کار با خلق یک وبسایت حرفه ای آغاز می شود.

وبسایت سنگ بنای شرکت و کسب و کار شما است چرا که می تواند اطلاعات مهمی را در اختیار مشتریانتان قرار دهد.

وبسایت به صورت یک پورتال عمل می کند تا مشتریان بتوانند اطلاعات مربوط به شما، نحوه ی کار و همچنین اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات شما را کسب کنند و تصمیم بگیرند که آیا می خواهند با شما تجارتی را آغاز کنند یا خیر.
این ابزار می تواند به تمام تبلیغات شما را به ثمر برساند دقیقا شبیه به یک لنگر که کشتی را در لنگرگاه ثابت نگاه می دارد و از شناور شدن جلوگیری می کند.

فروش آنلاین محصولات و خدمات

 همانند یک بروشور دیجیتال عمل می کند و اطلاعات را به اشتراک می گذارد و بزرگترین مزیت آن این است که اطلاعات را در زمان و به صورت آنی تغییر دهید و نیاز نیست بابت تغییرات آن  مجددا هزینه را همانند نسخه های چاپی (بروشور، تراکت و ….) پرداخت کنید.
با وبسایت مشتریان بالقوه را به خریداران واقعی تبدیل کنید.

استخدام  کارمند فروش 24 ساعت

با این تجارت الکترونیک حداقل یک کارمند کمتر استخدام می کنید و با گزینه خرید آنلاین به کاربران اجازه دهید همان لحظه از شما خرید کنند.

وبسایت-رسانه هنر برتر

 

ارتباط با مشتریان جدید

در قدیم، شرکت ها پایگاهی از مشتریان را جمع آوری می کردند و بعد با آنها ارتباط می ساختند اما سایت راهی مطمن برای برقراری ارتباط با مشتریان جدید است. مردم زمانی که با مشکلی مواجه می شوند به اینترنت مراجعه می کنند اما آیا کسب و کار شما مشکل بالقوه ی را حل می کند؟ پس با طراحی وبسایت حرفه ای یک راه حل برای نیازهای مشتریان خود را بیان کنید.

مناسب برای کسب و کار های محلی

تصور اشتباه این است که بگوییم وبسایت فقط و فقط برای شرکت های مطرح جهانی و ملی است، تحقیقات نشان می دهد که سایت راهی عالی برای برقراری ارتباط با مردم محلی است.
60% مردم در جهان از طریق اینترنت خریدهای خود را انجام می هند پس همین موضوع ارتباط سازی با خریداران محلی را نشان می دهدو موتورهای جستجو اغلب نتایج را با توجه به مکان (جغرافیایی) رتبه بندی می کند به عنوان مثال اگر شما به دنبال خرید کفش از فروشگاه هستید گوگل در ایتدا نزدیک ترین فروشگاه را به لحاظ جغرافیایی به شما را معرفی می کند.

هویت آنلاین

هیچ چیز مهمتر از توانایی ساخت اعتبار در میان مشتریان نیست، اگر هویت آنلاین ایجاد شده ندارید مشتریان نمی توانند شما را پیدا کنند یکی از سریعترین راه های از دست دادن اعتبار یک کسب و کار، عدم حضور در فضای آنلاین است. حتی اگر شما در بازاریابی دهان به دهان فوق العاده باشید اما سایت نداشته باشید بسیاری از فضاها را از دست می دهید چراکه مشتریان به سرعت و با خوشحالی تمام علاقمند هستند نظرشان را دمورد شما به اشتراک بگذارند

وبسایت 1-رسانه هنر برتر

کنترل سرنوشت آنلاین خود را دردست بگیرید

اگر فکر می کنید که با یک پیج در فیس بوک و یا اینستاگرام و فهرستی از محصولات خود را فقط در آن معرفی کرده اید (پیج زرد)و با آن می توانید کسب و کار خود را در فضای مجازی ارتقا بخشید کاملا در اشتباه هستید.حضور شما در شبکه های اجتماعی با اینکه بسیار مهم است اما کافی نیست.

مقرون به صرفه

گاهی اوقات صاحبان کسب و کار فکر می کنند که فقط داشتن یک سایت کفایت می کند چراکه تصور می کنند پیچیده و گران است، اما ساخت و نگهداری یک وبسایت، ساده و کاری جذاب است و مطالبی که در آن انتشار داده می شود باعث می شود که شما در دنیای آنلاین مطرح شوید

 

 

طراحی سایت در اصفهان

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
نکاتی برای ایجاد تبلیغات موثر
نوشتهٔ بعدی
خلق یک تبلیغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.