طراحی لوگو منحصر به فرد چه تاثیری بر کسب و کار دارد؟

طراحی لوگو منحصر به فرد، قابل مشاهده ترین عنصر از یک کسب و کار است. یکی از دلایل اصلی کسب و کارهایی که بیشتر قصد دارند لوگو منحصر به فرد داشته باشند، این است که در ذهن مشتریان یک تصویر ماندگار ایجاد کنند. همه ما می دانیم که اولین تاثیر روی افرادی که ملاقات می کنیم، چقدر اهمیت دارد. این موضوع در کسب و کار نیز صادق است و شرکت ها می توانند با داشتن یک لوگو منحصر به فرد در ذهن مشتریان ماندگار شوند. لوگو خیلی بیشتر از یک تصویر است هم چنین یک نقطه ی شناخت برای مشتریان و یک پایه مهم برای نام تجاری شرکت شما است. لوگوی به خوبی طراحی شده یک راه آسان برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل است. لوگوی شرکت شما در توجه مشتریان به آنچه که در بازار ارائه می دهید، نقش بسیار مهمی دارد. بنابراین، در ایجاد یک لوگو، یک طراح حرفه ای آموزش دیده می داند که عناصر طراحی برای کسب و کار شما تا چه اندازه اهمیت دارد. اگر می خواهید برند خود را در بازار توسعه دهید، باید لوگو یک آیکون قابل تشخیص از کسب و کار شما باشد به همین دلیل باید انتخاب دقیق از یک تصویر یا یک عنصر گرافیکی را تأمین کنید که بتواند ارزش و نام تجاری شما را به طور مناسب نشان دهد.
عناصر یک لوگو:
تایپوگرافی
لوگو معمولا حاوی نوعی عنصر تایپوگرافی است که می تواند از یک حرف تک زنجیره ای به اختصار ( مونوگرام) یا عنوان کامل کسب و کار( تایپوگرافی) باشد
تصاویر
گاهی اوقات تایپوگرافی با نمادهایی همراه است که می توانند از عناصر هندسی (انتزاعی ) باشند. در موارد خاص، آرم ها هم چنین شامل عناصر تزئینی مانند خط یا نقطه گذاری های بصری مانند ستاره های کوچک یا خطوط نقطه ای هستند که لزوما به تنهایی معنایی ندارند و همراه با لوگو معنا پیدا می کنند
رنگ
اهمیت رنگ در یک طراحی لوگو چند منظوره است. رنگها می توانند احساسات را در بینندگان ایجاد کنند. به عنوان مثال، زمانی که قرمز را در یک طراحی گرافیکی می بینید، شما با احساسات مانند عشق، شور و پرخاشگری مواجه می شود. به همین ترتیب از رنگ قرمز برای آرم رستوران های فست فود و از رنگ آبی در سایت های شبکه های اجتماعی که نیاز به مشارکت مردم دارند، استفاده می کنند.پطراح می تواند از رنگ ها به عنوان یک عنصر مستقل در یک پس زمینه یا همراه با عناصر موجود در لوگو استفاده کند.. رنگ یکی دیگر از عناصر طراحی مهم است که نقش مهمی در طراحی لوگو شما ایفا می کند. در حالی که پالت رنگ های زیادی وجود دارد، اما همه آن ها برای نشان دادن کسب و کار شما مناسب نیستند. هر کدام از رنگها امروزه برای تحریک مجموعه ای از احساسات خاص شناخته شده است.
مقیاس
یکی از عناصر که باعث علاقه به لوگو و هویت نام تجاری شما می شود مقیاس است. اطمینان حاصل کنید که لوگوی کسب و کار شما به اندازه های مختلف قابل مقیاس بندی است. لوگو باید با توجه به بزرگترین اندازه ممکن بر روی بیلبوردها تاثیر گذار باشد.
اطمینان حاصل کنید که طراحی لوگو منحصر به فرد و ساده باشد به این دلیل که یک آرم پیچیده معمولا نمی تواند توجه مردم را جلب کند. طراحی ساده مانند آرم های اپل، سامسونگ، نایک، پپسی است که به راحتی در ذهن ها ماندنی شده است. تا کنون کانون تبلیغاتی رسانه هنربرتر بهترین شرکت طراحی لوگو با داشتن تیم طراحی حرفه ای افتخار طراحی لوگو منحصر به فرد برای بسیاری از شرکت ها و صنف ها را داشته است که با مراجعه به قسمت طراحی لوگو در صفحه اصلی می توانید نمونه کارهای ما را مشاهده فرمایید.

پذیرش سفارش طراحی لوگو در تهران با رسانه هنر برتر.

طراحی لوگو منحصر به فرد
طراحی لوگو منحصر به فرد
Rate this post
, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
نکات و ترفندهای عکاسی صنعتی
نوشتهٔ بعدی
طراحی وبسایت ریسپانسیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.