بهترین شرکت طراحی لوگو در اصفهان-کانون تبلیغاتی رسانه هنر برتر

بهترین شرکت طراحی لوگو در اصفهان

ما در این مقاله توضیح می دهیم که چگونه رنگ ها و شکل های آرم در تصویر برند تاثیر می گذارد و موارد کاربرد روانشناسی رنگ و شکل را در طراحی لوگو نشان می دهد. طراحی لوگو قلب یک هویت نام تجاری است که شخصیت یک شرکت یا یک محصول را نشان می دهد.

روانشناسی در طراحی آرم

طراحان برای ایجاد لوگوی مؤثر، باید جزئی ترین اجزاء را که از آن ساخته شده اند، در نظر بگیرند و در مورد تأثیری که بر مشتریان بالقوه داشته اند، فکر کنند. مردم ممکن است متوجه نشوند، اما ذهن اغلب واکنش نشان می دهد به اشیاء بصری که بر احساسات و رفتار تاثیر می گذارد. به طور خلاصه، هر رنگ و شکل، تمایل دارد که با معنای خود درک شود، بنابراین زمانی که ما به یک شیء بصری نگاه می کنیم، مغز ما پیام خاصی را دریافت می کند و بر اساس آنچه ما می بینیم واکنش نشان می دهد.

رنگ در طراحی آرم

رنگ ها یک عامل حیاتی هستند نه تنها ظاهر بصری محصولات بلکه در شناخت نام تجاری موثرند. به همین دلیل موفقیت استراتژی برند بستگی زیادی به رنگ انتخاب شده برای طراحی لوگو دارد. انتخاب رنگ نباید بر اساس معنی مشترک باشد. ادراک بصری برای افراد کاملا فردی است به طوری که ممکن است اثرات رنگ به دلیل عوامل مانند سن، فرهنگ و جنسیت متفاوت باشد.

شکل در طراحی آرم

همان طور که در مقاله خود به روانشناسي اشکال اشاره شده است، تمام اشیاء بصری را می توان از لحاظ شکل تحلیل کرد. مردم همیشه متوجه نیستند که چهره ها و اشکال آنها را احاطه کرده اند و هنوز هم تاثیر زیادی بر آگاهی و رفتار ما دارند. سالها تحقیق و آزمایش به متخصصان کمک کرده است تا تعریف کنند که چه معنایی هر شکل به طور معمول به ارمغان می آورد و چگونه می تواند بر ادراک انسان تاثیر بگذارد. هر آرم دارای معنایی است که به آن اختصاص داده شده است و بهتر است از شکل مناسب برای آرم خود استفاده کنید بیایید نگاه دقیقتری بیندازیم:

انواع اشکال:

شکل های هندسی:

این شکل ها دارای هندسه قابل تشخیص هستند. اشکال پایه مانند مربع، مثلث، خطوط مستقیم و غیره، تحت شکل های هندسی قرار می گیرند.

اشکال طبیعی :

همان طور که از نام آن پیداست، شکل متعلق به طبیعت است. این اشکال نشان دهنده چیزهایی است که در محیط طبیعی وجود دارد. به عنوان مثال: گل، درخت، ابر، زمین، ستاره و غیره است.

شکل های خلاقانه:

این اشکال شکل واقعی نیستند. آن ها از شکل های ارگانیک مشتق شده اند. اشکال چکیده معمولا شکل یا ترکیبی از اشکال دیگر تلقی می شود. به عنوان مثال برای چهره انسان ها یا شکلv برای یک پرنده است.
رسانه هنر برتر از بهترین شرکت تبلیغاتی در اصفهان و بهترین شرکت طراحی لوگو در اصفهان و سایر استان ها است که توسط حرفه ای ترین طراحان انجام می دهد و شما می توانید لوگو دلخواهتان را به ما سفارش دهید تا برایتان طراحی کنیم.

نمونه کارهای ما را می توانید در قسمت طراحی لوگو مشاهده کنید:

پذیرش سفارش طراحی لوگو در تهران با رسانه هنر برتر.

بهترین شرکت طراحی لوگو در اصفهان
بهترین شرکت طراحی لوگو در اصفهان

نمونه کارهای طراحی لوگو

Rate this post
, , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چند اشتباه رایج در طراحی لوگو
نوشتهٔ بعدی
تابلوهای ورودی و خروجی شهر اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.