انواع لوگو و قیمت طراحی لوگو در اصفهان

انواع لوگو و قیمت طراحی لوگو در اصفهان

طراحی لوگو یکی از مهم ترین بخش های هویت نام تجاری شرکت است. لوگو معمولا در تبلیغات، بازاریابی و موارد تبلیغاتی استفاده می شود و یک بخش ارگانی از هویت نام تجاری شماست. با وجود اندازه کوچک آن، لوگو مسئول تعدادی از توابع مهم است که موفقیت شرکت شما را تعیین می کند.

لوگو شرکت شما عنصر رایج است که به مشتریان کمک می کند کسب و کار شما را به یاد داشته باشند.

به همین دلیل باید نام تجاری شما منحصر به فرد و به گونه ای باشد که مردم بلافاصله تشخیص دهند. اما زمانی که لوگوی شما مانند هزاران نفر دیگر ظاهر می شود، غیر ممکن است.

در واقع، لوگو یکی از مهم ترین سرمایه گذاری های تجاری است که کسب و کار می تواند انجام دهد. لوگوی شما بخش مهمی از هویت بصری و نام تجاری شرکت شما است.

هنگامی که مشتریان لوگوی شما را مشاهده می کنند، آن را با خدمات یا کالاهای شما مرتبط می کنند. همچنیبن لوگو باید به گونه ای طراحی شود که در هر اندازه قابل استفاده باشد.

به خصوص برای شروع و کسب و کارهای کوچک، لوگو صورت از برند شما است و  زمانی که با دقت طراحی شود ارزش های نام تجاری را نشان می دهد.

ما در این مقاله سعی داریم انواع لوگو و قیمت طراحی لوگو در اصفهان را برای شما بیان کنیم تا تصمیم بگیرید کدام یک از انواع لوگو برای شما مناسب است.

انواع لوگو:

لوگو تصویری:

یک آیکون یا لوگو مبتنی بر گرافیک است که تصویر برند را در ذهن مخاطبین یاددآور می شود. مانند لوگو اپل، پرنده توییتر که لوگو تصویری محسوب می شوند.

هر یک از آرم های این شرکت ها بسیار نمادین است و هر نام تجاری به گونه ای ساخته شده است که علامت گذاری به تنهایی بلافاصله قابل تشخیص است.

لوگو نوشتاری:

لوگو نوشتاری یا لوگو تایپ شکل نوشتاری عنوان یک برند است با ظاهر گرافیکی متفاوت دارای رفتاری بصری متناسب با شخصیت برند است و یک لوگو مبتنی بر فونت است که تنها بر نام یک کسب و کار تمرکز دارد. مانند لوگو کوکاکولا و canon

هم چنین مانند لوگوی تصویری ، تایپوگرافی یک تصمیم مهم خواهد بود. از آنجا که تمرکز بر روی نام شما خواهد بود، باید یک فونتی طراحی شود که ماهیت آنچه را که کسب و کار شما انجام می دهد را در بر گیرد. ویژگی های تایپوگرافی بهترین نشان دهنده ی کسب و کار شما است.

مونوگرام:

مونوگرام یا حرف نماد، شکل گرافیکی حرف یا حروف ابتدایی عنوان تجاری یک برند است. با دیدن منوگرام عنوان برند در ذهن مخاطب یاددآور می شود.

لوگو ترکیبی:

از ترکیب عنوان برند و لوگو ( نماد تجاری با نشانه نمادین یک برند ) به دست می آید.

از آن جا که یک نام با تصویر مرتبط است،  لوگو ترکیبی یک انتخاب همه کاره است، با ترکیب عنوان برند و لوگو، با یکدیگر برای تقویت نام تجاری خود کار می کنند. مانند لوگو لاگست و رولکس که در بالای عکس گذاشتیم

 

لوگو انتزاعی:

لوگوهای انتزاعی دسته ای شناخته شده از نمادهای تصویری هستند که در خلق آن ها به جای استفاده از یک تصویر گویا مثل سیب یا پرنده از یک شکل هندسی انتزاعی بهتره گرفته شده است که نشان دهنده ی کسب و کار شماست.

علامت های انتزاعی به شما اجازه می دهد یک تصویر کاملا منحصر به فرد برای کسب و کار خود ایجاد کنید، از طریق رنگ و فرم، شما می توانید معنی و احساسات را در اطراف نام تجاری خود به کار ببرید. لوگو های تصویری و انتزاعی نیز برای تجارت جهانی کاملا خوب عمل می کنند.

لوگو نمادین:

لوگوهای نمادین متشکل هستند از یک متن در داخل یک نماد یا آیکونی که مربوط به یک عنصر تصویری است. مانند پیکسل های تزئینی، مدال ها و درجات است هم چنین این لوگوها ظاهری سنتی دارند که می توانند تأثیر قابل توجهی داشته باشند، بنابراین اغلب آن ها برای بسیاری از مدارس، سازمان ها یا سازمان های دولتی انتخاب می شوند.

 

لوگو شخصیتی:

مهم ترین عنصر بصری این دسته، وجود شخصیت ها یا کاراکتر نمادین برند در آن ها است، شکل گیری این شخصیت ها غالبا مرتبط با تاریخ برند است.

مانند لوگو kfc که از شخصیت خودش برای لوگو و برند خود استفاده کرده است.

 

داشتن یک لوگوحرفه ای در بسیاری از سطوح سودمند است، در حالی که قیمت طراحی لوگو در اصفهان طیف گسترده ای دارد ، ممکن است.

زمانی که در صنعت طراحی گرافیک نباشید، گیج شوید که چه قیمتی منطقی است زیرا قیمت طراحی شده توسط طراحان متفاوت است و

موضوع قابل ذکر این است که بدانید در برابر پولی که پرداخت می کنید، چه چیزی را دریافت می کنید.

بهتر است برای طراحی لوگو خود سرمایه گذاری کنید به این دلیل که لوگو معرف کسب وکار شما است.

به طور کلی، با مقایسه طراحی لوگو ارزان قیمت و طراحی لوگو حرفه ای متوجه خواهید شد که چرا طراحان لوگو حرفه ای چنین هزینه های پایین را نمی گیرند و چرا شما باید در طراحی لوگو حرفه ای سرمایه گذاری کنید.

ما می دانیم که طراحی لوگو برای کسب و کارها بسیار مهم است.

به همین دلیل برای طراحی لوگو نیازمند تیمی حرفه ای هستید تا در این زمینه به شما کمک کند. رسانه هنر برتر تاکنون موفق به طراحی لوگو برای شرکت ها و صنف های مختلف شده است. دیگر نگران طراحی لوگو خود نباشید.

هنر برتر طراحی لوگو اصفهان و دیگر کشورها را با استفاده از تیم خلاقانه خود برای شما انجام می دهد و از بهترین شرکت طراحی لوگو اصفهان است که تا کنون با طراحی لوگو در زمینه های مختلف تبحر و مهارت خود را ثابت کرده است.

رسانه هنر برتر با نزدیک به ده سال سابقه حرفه ای در زمینه تبلیغات و طراحی لوگو تاکنون افتخار همکاری با شرکت ها و اشخاص بسیاری را داشته است.

شما می توانید با اطمینان خاطر طراحی لوگو حرفه ای خود را به ما بسپارید.

برای قیمت طراحی لوگو اصفهان داخل عکس ها آمده اما برای مشاوره و راهنمایی بیشتر می توانید با شماره ی زیر تماس بگیرید.

پذیرش سفارش طراحی لوگو در تهران با رسانه هنر برتر.

 

 

 

 

 

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
سالن زیبایی عروس محروز در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
کت و شلوار آوات در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.