چاپ کاتالوگ ارزان در اصفهان

چاپ کاتالوگ ارزان در اصفهان

بسیاری از افراد به دنبال چاپ کاتالوگ ارزان در اصفهان با کیفیت مناسب هستند که ما در این مقاله در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ و تصویر سازی توضیح می دهیم

تصویرسازی (Illustration) یک کلمه نازیبا است و یا لااقل تا کنون چنین بوده است، مؤسسه هنر و نیز صنعت طراحی هنوز به طور رسمی آن را نپذیرفته اند، ولی تصویر سازی صرف نظر از این موضوع هنوز با آنها در جدال است. هنرمندان آن ها را به عنوان افراد متظاهر به هنر و طراحان آنها را به عنوان افراد خیال باف مسخره می کنند و تصویر سازی خود را میان این دو سرگردان می یابد.

در استودیوهای آموزش تصویرسازی، اصول و مقررات زیادی وجود ندارد. شاگردان تصویرسازی آموخته اند که چگونه قوانین را دور بزنند و محدودیت ها را بشکنند تا به وسایل و امکاناتی دست یابند که کار آن ها را تسهیل می کند.

در زندگی تصویرسازان ترس جایی ندارد . روبرو شدن با تقاضاهای بسیار و  نیز سختگیری زیاد در انتخاب شغلی که در آن احساس پشتیبانی نمی کنند، نیازمند اتخاذ تصمیم های بزرگی است. البته این رشته در برابر این دوگانگی، بازگشتی موتر به چگونه ها و چراها ایجاد می کند.

به عقیده موزه ملی تصویر سازی در ردآیلند ( Rhod island) آمریکا ، تصویرسازان برای انتقال ایده ها. عبارات خود را با نمایش های تصویری ترکیب می کنند. اگرچه این تعریف مفيدو صحیح است، اما برای درک کامل ماهیت موضوع و نیز آن چه که با آن در ارتباط است، مناسب نیست.

نگارنده طرح و مدیر هنری استیون هلر (Steven Heller) در توصيف النصر طلایی» یعنی دورانی که در آن مجلاتی هم چون ستردی اونینگ (Saturday Evening) استودیوها را برای تصویرسازان بزرگ جستجو می کرد، بیان کرد که «تصویرسازی هنر مردمی است » این نظر توسط موزه ملی تصویرسازی انعکاس یافت و تصویرسازی به عنوان مخزن تاریخ فرهنگی و اجتماعی به کار گرفته شد، در ادامه نیز بیان شد که تصویرسازی یک شکل هنری با ارزش و ماندگار است

تصاویری که برگرفته از تصور است تصویر سازی می شود. این تصاویر یا بیننده باقی می ماند و لحظاتی از زندگی شخص را با حال حاضر پیوند می دهد. از زمانی که خردسالان با کتاب های مصور آشنا می شوند تا زمانی که نوارها و CD های رده سنی نوجوانان و جوانان مورد پسندشان واقع می شود، تصویرسازی در تعریف لحظات مهم زندگی آنها نقش مهمی ایفا می کند.

خوب است این مطلب را بیان کنیم که در مقیاسی وسیع، تصویر سازی موفقیت های مردم را ثبت کرده و آن را به گونه ای که قبل از تولد عکاسی امکان نداشت، تفسیر می کند. به نقاشی های پمپی (pompeii)نگاه کنید ، میلتون گلیسر (Milton Glaser ) یکی از بنیان گزاران استودیوهای پوشپین ( Pushpin) در نیویورک در زمینه آموزش تصویرسازان » بر نقاشی های دیواری بومیان استرالیا و نقاشی های سقفی ایتالیا تأکید کرد.

شما در این مشاهدات لحظه ای از زمان و نیز عقیده آن سیستم های جمعیتی را درک می کنید. شاید تصویرسازی معاصر روی محیط‌هایی کوچک‌تر و معمولی تر کار کند ولی منشأ آن در قفسه مجلات، کتاب ها و نوارهای موجود در خانه های ماست. این اهمیتی را که ما برای هنر و صنعت در این رشته قائل می شویم، نشان می دهد.

یافتن زمان دقیق آغاز تصویرسازی معاصر کار آسانی نیست. اصطلاح معاصر به چیزهای مدرن و جدید و به روز و متعلق به زمان حال اشاره می کند، به نظر می رسد که بازگشت به گذشته دور و مبهم و ما را به تصاویر قاب شده ای برساند که مخاطبان امروزی در تلاشند آن را بشناسند و یا به خاطر بیاورند.

اگر خطی بر روی ماسه کشیده شود که به طور مثال میانه قرن گذشته را نشان دهد. پوسترهای مصور کلاسیک متعلق به مبارزات جنگ دوم جهانی که توسط تام ایکرسلی (Tom lckersley ) به تصویر کشیده شده، یا پوسترهای شگفت انگیز گینس (Guinness) که در سال ۱۹۴۰ به تصویر کشیده شده ، باید نادیده انگاشته شود. در مورد بیشتر کارهای ابرام گیمز (Abram Games)  نیز همین طور است.

البته باید از ورود پوسترهای مجسمه های او که در راه آهن زیرزمینی لندن قبل از سال ۱۹۵۰ به وجود آمده و نیز کار نورمن راکول  (Norman Rockwell)  برای ستردی اونینگ پست (Saturday Evening Post) در آمریکا و همین طور پوسترهای جنگ جهانی دوم بن شان (Ben shahn) | نیز در این دسته بندی جلوگیری شود. سول استنبرگ (Saul Steinberg) در سال ۱۹۵۱ از راه میلان از بخارست به نیویورک مهاجرت کرد، کارهایی را که او برای مجله نیویورکر (New yorker) انجام داد باید دسته بندی کرد.

برای پوستر های متروی لندن متعلق به  ادوارد بادن (Edward Bawden) و تیو رونالد سرل (Ronald Searle)  برای مجله پانچ (Punch) در انگلستان نیز باید به همین شیوه عمل کرد. برای بسیاری از کسانی که در دهه های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ رشد کرده اند، اولین تصویرسازان معاصر از نسل جدیدی از تصویرگران آمده اند.

همان گونه که ازدیاد زاد و ولد بعد از جنگ، زندگی را به نوعی خوش بینی و نشاط سوق می داد که تا قبل از آن دیده نمی شد، دهه ۱۹۶۰ نیز شاهد جنبشی بی سابقه در حمایت از خریداران بود. نوجوانان جوان شدند، جنبش جوانان پیشرفت کرد و به این ترتیب نیاز به زبانی تصویری که سبب ایجاد ارتباط شود، احساس گردید ، داروهای توهم زا و آپ آرت (Op Art) و هنر پاپ (Pop Art)  سبب شد که هنرهای تجسمی روی نقشه به شکل ثابت قرار گیرد. این جا شروع یک عصر جدید بانشاط و یا تفكر پیشرو بود و تصاویر در تعريف نگاهی جدید به این دهه کمک کرد.

احتمالا بیتل ها فرهنگ عمومی دهه 60 را از بعضی از این تصاویر مصور يه یادماندنی گرفتند، به طور مثال از جلد «هفت تير»  اثر کلاوس وورمن (Klaun Voorman) که در سال 1965 منتشر شد تا تصاویر انیمیشن کلاسیک «زیر دریایی زرد» که از نقاشی های هنیز ادلمن (  Heniz Edelmann) الهام گرفته است تا کتاب «اشعار مصور بيتل ها» که توسط الن آلدریج (Elen Aldridge)  در سال ۱۹۶۹ منتشر شده در این دسته قرار می گیرند. پیتر بلیک  (Peter Blake) هنرمند و تصویر ساز در سال 1967 برای ایجاد جلد “sgt” از ترکیب عکاسی و تصویرسازی استفاده کرد.

اگر برای طراحی و چاپ کاتالوگ اصفهان به دنبال کاتالوگ ارزان در اصفهان هستید ما به شما کانون تبلیغاتی رسانه هنربر با چندین سال سابقه در زمینه تبلیغات را معرفی می کنیم.

برای مشاهده کارهای ما می توانید به قسمت طراحی کاتالوگ مراجعه کنید

چاپ کاتالوگ ارزان در اصفهان
چاپ کاتالوگ ارزان در اصفهان
Rate this post
, , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
نسبت طلایی در طراحی لوگو
نوشتهٔ بعدی
خانه زیبایی نیوشا تخصصی ترین آرایشگاه در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.