طراحی کاتالوگ ارزان

طراحی کاتالوگ ارزان

طراحی کاتالوگ ارزان که بیشتر افراد به دنبال آن هستند ولی موضوعی که باید بیشتر در نظر داشت با کیفیت بودن طراحی است. در این مقاله شما را با مفاهیم که در تصویر سازی برای کاتالوگ مورد استفاده قرار میگیرد آشنا میکنیم.

پپرز لونلی هارتز کلوب باند(Propers Lonely Hearts Club Band ) به تفکر خلاقانه و پیش رو رؤسای بیتل و نیز موسیقی دانان اطمینان داشت.

تصاویر مجسمه های مصور که در دهه 1960 را به خوبی و به عنوان دهه ای الهام بخش نشان می دهد شامل جلد مارتین شارپ (Martin Sharp) است . این مجله یک مجله هزل زیرزمینی است که مبدأ آن قبل از عزیمت به لندن در سال 1966 در سیدنی بودهخ است . پوستر آن نیز که در همان سال منتشر شد ، اثر باب دیلان (Bob Dylan) با نام« ؟؟؟؟؟؟ دیگر اقیانوس» توسط میلتون گلیسر   (Milton Glaser ) در سال 1966ایجاد شد که از موی خودش به عنوان نماد تغییر احساس استفاده کرده است. کارتون های رویرت کرامپ ( Robert Crumb) با نام فريتز گربه (Fritz the Cat) و پوستر مایکل انگیلیش (Michael English) با نام جیمی هندریکس (Jimi Hendrix)  و جلدهای ویکتور موسکودو (Victor Moscodo) با نام «ذوق کمدی» (Zap Comics) و جلدهای ریک گریفین (Rick Griffin) برای «مرگ بزرگ» همگی تفکری گرافیکی و جدید را به این دوره می دهد . کسانی که پس از آن دوره رشد یافتند آنها را به یاد می آورند و شکاف میان نسل های قبل و بعد از جنگ را تقویت می کند.

همان گونه که دهه 196 گذشت و دهه ۱۹۷۰، دهه ای بود که ذوق و سلیقه به فراموشی سپرده شد . نوعی درک گرافیکی شروع به شکل گرفتن کرد.. تحت تاثیر مخدرهایی که در سال های هیپی (Hippy) قبل از دهه 1960  مصرف می شد، در تصویرسازی های راجر دین (Rojer Dean) و پیتر جونز (Peter Jones) ، کار بر روی جنبه های زیبایی تصاویر فانتزی و تصویرسازی های علمی تخیلی صورت گرفت.  قبل از میانه دهه ۱۹۷۰، جلد (HIPgnosis ) متعلق به پینک فلويد (Pink Floyd) با نام«سمت تاریک ماه» (Dark Side Of The Moon) و مونتاژ عکس سورئال برای جلد تادانوری یوکو (Tadanori Yokoo) متعلق به آلبوم میلز دیوید (Miles David) با نام آفارتا (Agharta) و جلد یان بک (lan Beck) برای «خداحافظ

جاده آجر فرش زرد رنگ» متعلق به التون جان (Elthon John)، زمینه ای وسیع و پرتلاطم از زبان های گرافیکی بود.

صدای بلند و گوش خراش خیابان ها و سپس در همان دهه پیدایش پانک بسبب ایجاد تغییراتی شد. این تغییرات تأثیر قابل توجهی بر چشم انداز تصورات و تخیلات می گذاشت. همراه با شهرنشینی مدرن و صداهای پرانرژی و قدرتمند، روشی خام و دشوار در طراحی با گرافیک (Cut , Paste)پدید آمد که برای باندهایی مانند سکس پیستول (Sex Pistol) و کلاش (The Clash) کار می کند. به همان صورت که بانک و موج جدید با روش های جدید سخت تر به توافق رسید، طراحانی مانند بارنی بابلز (Baraey Bubbles) با کارهایی که برای الویس کاستلو (Elvis Costello) و یان دوری (ian durry) و دامند (Damned) و نیز راسل میلز (Russel Milles) با پروژه هایی که برای پنتریشن (Penetration) انجام دادند،  نشان دادند، به تمام آن چه که از قبل وجود داشته بی توجه هستند.

در طول دهه های ۱۹۸۰ و 1990 تصویرسازی های رایج گل رز در اندازه های واقعی از میان رفت. یان پولوک ( Ian Pelak) برای ساخت تئاتر ملی «شاه لپر» تصاویر به یادماندنی و ماهرانه ای بر روی جلد ایجاد کرد  که با کارهای پیر لتن (Pierre Letan) = برای نیویورکر (New Yorker) رقابت می کند.

و نیز تصاویر نقاشی شده tضایی برد هلند (Brad Holland) در محلات متعدد با کارهای گلن بوید هارت (Glynn Boyd Heart) و کلوئه چیز(Chloe Cheese) و دان فرن (Dan Fern) و سیمور چواست (Seymour Chanel) و پل هوگارت [Paul Hogarth) و پیتر تیل (Peter Till)  و جرج هاردی (George Hardie) و بوش هاليهد Bush Holyhead) ) و گراهام رول (Graham Rawle) و برایان گریم وود (Brian Grimwood) و نیز شاید شناخته شده ترین رده کارهای این دهه، یعنی کارهای جرالد اسکارف (Gerald Scarfe) یعنی دیوار (The wall) برای پینک فلوید (Pink Floyd) و تصاویر رالف استدمن ( Ralph Steadman) برای بیم ونقرت در لاس وگاس (Fear and Loathing in Las Vegas که توسط هانتر اس.تامسون (Hunter S . Thompson )  انجام شده، رقابت می کند. برخلاف رکود و کسادی که در دهه ۱۹۹۰ وجود داشت ، دهه ۱۹۸۰ یک دوره زمانی پربار بود. به همان صورت که در دوره های قبل رشته آنالوگ از بین رفت تا دوباره ایجاد شود. ارهدوب. توسط امکانات دیجیتال احیاء شد و تصویرسازی برای ثبت لحظات ادامه پیدا کرد.

حال زندگی یک تصویر ساز در قرن ۱ به چه شکل است؟ چرا علاقه وافر به ادامه یک مسیر که شاید سالها طول بکشد تا از میان برود، در یک لحظه تغییر می کند؟ چرا امکان رد یک رزومه کاری منفی و یا عصبانیت ناشی از پیگیری یک دپارتمان حسابداری متحرف که تقاضای پرداخت وجه را، ماه‌ها پس از سررسيد موعد قرارداد نادیده می گیرد، باید تحمل گردد؟ برای این که تصاویری ایجاد کنیم و نتیجه کار را در چاپ ببینیم نیاز به کار بیشتر یا میل به ارتباط بیشتر دارد. عجله و شتاب برای افتتاح یک مجله برای دیدن کار خودتان، یا آرزوی این که مردم کتایی را که شما جلد آن را تصویرسازی کردید در تونل یا مترو بخوانند. یا گذاشتن نقاشی های شما در یک بیلبورد تبلیغاتی حقیقتی انکارناپذیر است.

پیشرفت در تصویر سازی نیازمند تعهد و التزام و استعداد است. اگر تصویرساز در هریک از این موارد کمبود داشته باشد مأموریت های کاری را به دست می آورد ولی سخت تر از همه آن است که باید در یک دوره زمانی ۵ ساله روی آن کار کند. توسعه یک زبان تجسمی شخصی، تهیه و به دست آوردن مواد و درک داخل و خارج صنعت، تنها بخشی از داستان برای موفق شدن است. شما نیازمند اطلاعات خصوصی بیشتری هستید و آن را در دستان خود دارید.

اگر برای طراحی و چاپ کاتالوگ اصفهان به دنبال کاتالوگ ارزان در اصفهان هستید ما به شما کانون تبلیغاتی رسانه هنربر با چندین سال سابقه در زمینه تبلیغات را معرفی می کنیم. طراحی کاتالوگ اصفهان و طراحی بروشور حرفه ای اصفهان یکی دیگر از خدمات رسانه هنر برتر است. ما کاتالوگ مورد نظر شما را مطابق با سلیقه تان طراحی می کنیم. طراحی کاتالوگ شرکت را در نمونه کارهای ما ببینید.

طراحی کاتالوگ ارزان در اصفهان
طراحی کاتالوگ ارزان در اصفهان

 

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مرسده فنایی گریم تخصصی عروس اصفهان
نوشتهٔ بعدی
استودیو تخصصی رها بهترین آتلیه در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.