بیلبورد تبلیغاتی اصفهان

بیلبورد تبلیغاتی اصفهان

داشتن بیلبورد تبلیغاتی اصفهان می تواند برای کسب و کار بسیار موثر باشد و باعث فروش بیشتر کسب و کارها شود.

همه چیز مانند سفیدی صفحه کاغذ با درخشندگی یک صفحه تصویر، مخصوصا در ازای دریافت دستمزد برای ساخت یک تصویرسازی حرفه ای و اولین اثر شما ، تشویش انگیز نیست. البته این حس آرام تشویش می تواند با سرعت به یک حس ناراحت کننده تبدیل شود. البته این حس به احساسات کودکی که بیرون از دفتر مدیر ایستاده و موجب ایجاد مشکل می شود شبیه نیست . ترس بی دلیل با اضطراب ترکیب شده و می تواند به وحشت کامل مبدل گردد و نشانه های بیشتری از نگرانی و انزجار و ارزش و هیجان ظاهر شود. در این شرایط، تنها داروی شفابخش یک ایده است

بروز بیرونی ایده شما با قرارگرفتن مداد بر روی کاغذ و یا ماوس بر روی صفحه است . و این مرحله اولین قدم در سفر به دنیای تصویرسازی است .

اگر عمل تصویرسازی را به جای آن که یک کار عادی تلقی کنیم، یک تجربه مفید قلمداد کنیم، درک این که چگونه ایده ها شکل می گیرند و زمانی که کارها مطابق میل ما پیش نمی رود چگونه به پیشرفت کار کمک کنیم، بسیار مهم است.

چرا ایده ها بیلبورد تبلیغاتی اصفهان ؟

هنگامی که برای آموزش تصویرسازی اسلوب یا روش جدیدی می آید ، عموما میان دانشجویان تصور نادرستی درباره آن وجود دارد. البته داشتن تکنیک و مهارت به اندازه داشتن یک روش عملی بی نظیر ، گرانبها است. توانایی ایجاد تصاویری که مبتنی بر تفکرات خلاقانه هستند و نیز یافتن ایده های حل مسئله از درون مسئله بسیار مهم است.

تصویرسازی در بدترین حالت آن تنها صفحه ای پر از تصاویر است که شاید در ابتدا خوب به نظر برسد ولی از ارائه هرگونه اطلاعات درباره موضوعی که به تصویر می کشد، قاصر است . در بهترین حالت تصویرسازی بیننده را به فکر کردم تشویق می کند تا بیش از آن چه را که در متن وجود دارد به تصور آورده و به درک بیشتر و عمیق تری از موضوع برسد. تصویرسازی های بزرگ مانند داستان ها و حکایات بزرگ هستند. در این جا بیننده باید فعالانه درگیر موضوع شود تا به درک عمیق تر و بیشتری از پیام برسد. اگرچه شاید مفهوم اصلی در ابتدا درون متن پنهان به نظر برسد ولی هنگامی که بیننده تصویر را منتشر کرد، ارتباط به طور کامل برقرار می شود.

تصویر سازی های باشکوه باهنر و مهرت و تفکر خلاق پیوند دارند.

توانایی ایجاد تصاویری که زیربنای آنها تفکری خلاقانه و قوی است و ایده های حل مسئله را در درون خود دارد ، بسیار مهم است.

همانند سبک های مد و یا موسیقی روش های تصویرسازی نیز دارای فراز و نشیب است . ممکن است یک تصویرگر که در سبک کار خود شناخته شده ، از نظر کاری یک سال فوق العاده شلوغ داشته باشد و کارهای زیادی طراحی کند. او در حالی که هنوز جوهر کار قبلی خشک نشده به دنبال مد جدیدتری است. حرکت کردن یا تغییرات مد به تصویرساز کمک می کند تا در رقابت یک گام جلو باشد. ایجاد تصاویری که با ایده های خلاقانه همراه است باعث ایجاد کارهای ماندگار می شود و در زمره هوس های مد گرایانه قرار نمی گیرد.

طراحی دوره ای در تصویرسازی چیزی جز یک علم دقیق نیست که هیچ تضمینی برای ماندگاری طولانی مدت آن وجود ندارد . اگرچه بسیاری از تصویرسازان که دوره آزمایشی را طی می کنند ، به جای این که چند سال کار کنند چندین دهه کار می کنند، تا تصویری خلق کنند که نیاز به توجه دقیق تری نسبت به یک نگاه سطحی داشته باشد. مدتی پس از آن که اسلوب ها و روش ها پیشرفت کرد. ترکیب ایده های قوی یا کارهای عالی می تواند مخاطبان را متقاعد کند تا از کار تصویر ساز تقدیر کنند.

بررسی ایده ها برای بیلبورد اصفهان

  • برای ثبت ایده ها و اندیشه ها با روشی اتوماتیک و احساسی از یک کتاب طرح استفاده کنید. در این مرحله در مورد این که ایده ها چگونه به نظر می رسند نگران نباشید.
  • در همه اوقات یک کتاب طرح و خودکار یا مداد به همراه داشته باشید. ممکن است الهام در جاهایی که احتمال آن کم است به سراغتان بیاید پس لازم است که آماده باشید.
  • آن چه که موافق تفکر شما است با استفاده از یک زبان تصویری با سرعت بنویسید.
  • اطلاعات کافی و لازم را یادداشت کنید تا پس از گذشت ماه ها یا حتی سال ها دوباره ایده ها را به ذهن شما بیاورد.
  • به همراه ثبت مطالب، تاریخ و زمان نوشتن مطالب را یادداشت کنید. این کار به شما کمک می کند تا مطالبی را که در آن زمان به ذهن شما آمده بود به یاد آورید.
  • همان طور که مطالب و عبارات را ثبت می کنید. از موقعیت ها و مراجع و تیترهای کتاب که ممکن است به شما کمک کند ، یادداشت برداری کنید.

خلاصه کردن طرح

کسب توانایی در تفکر خلاقانه نباید به معما تبدیل شود. به کمک برخی ترفندهای کارآمد، بیش تر افراد خلاق می توانند اصولی را بنا کنند که اطمینان می دهد آن ها بیشترین آمادگی را برای تفکر خلاق دارند و شروع به ایده پردازی های جالب کنند. برای تصویر ساز ، مهم ترین بخش تفکر خلاقانه با خلاصه طرح پروژه جدید آغاز می شود.  خلاصه طرح اولیه مرحله ای است که در آن اطلاعات زیربنایی و پایه ای درباره پروژه جمع آوری می شود. داشتن اطلاعات و درک دقیق پروژه بسیار مهم است . اگرچه جمع آوری همه اطلاعات موردنیاز و مربوط به موضوع ضروری و بدیهی به نظر می رسد ، اما بسیاری از مردم از درک کامل اهمیت جمع آوری اطلاعات صحیح در شروع پروژه قاصرند.

دانستن این که تصویر چاپ شده در کجا پدیدار می شود و چه ابعادی دارد و آیا چاپ آن رنگی است و یا سیاه و سفید، بدون شک از بخش های اصلی خلاصه طرح است . اگر تصویرساز در رابطه با این موارد مطمون نباشد باید سوال کند. اطلاع داشتن از موعد مقرر برای تحویل تصورات و نیز مهلت زمانی لازم برای تکمیل اثر هنری بسیار مهم است. اگر کار متعلق به یک مشتری جدید باشد، شناخت مخاطبان و بررسی نمونه کارهای قبلی و نیز تعدادی از شیوه های تصویر سازی که قبلا استفاده شده ، به ایجاد تصویری که شاید با کار شما متناسب باشد کمک می کند.

برای درک کامل پروژه اگر ممکن باشد ، بهتر است که ملاقات حضوری با مشتریان صورت گیرد، البته اغلب این کار انجام نمی شود. در بیشتر موارد، مرحله خلاصه طرح پروژه با تلفن و یا پست الکترونیکی و یا از طریق نماینده مشتریان انجام می شود. معمولا به جز در مواردی که ابعاد پروژه مهم است ، ملاقات فوری با مشتریان میسر نیست . در برخی مخوارد محدود ملاقات نزدیک و رو در رو با مشتریان ضروری است تا مطئمن شویم که تمامی بخش های پروژه با جزئیات کامل توضیح داده شده است. در مراحل اولیه پروژه، ایده های ابتدایی اجرای پروژه شروع به شکل گیری می کنند.

در صورتی که ملافات امکان پذیر شود، صحبت هایی که در رابطه با آن می شود، برای کاوش ایده ها مانند تسهیل گر عمل می کنند . برای اطمینان از موفقیت خود باید از نیاز به گوش دادن و توجه دقیق به صحبت های مشتریان درباره پروژه به شکل گیری جهت گروژه و نیز یافتن راه حل تجسمی مناسب کمک می کند. هیچ گاه از سوال کردن نترسید ، اما باید مطمئن باشید که به طور دقیق به پاسخ ها گوش می دهید . هیچ کدام از سوالاتی که می پرسید نامناسب نیست. شما هیچ وقت به حجم بسیار بالایی از اطلاعات دسترسی ندارید .

در صورتی که صحبت های مشتریان در مورد پروژه به زمانی است که برای شما قابل درک نبوده و با لهجه آنها برای شما قابل فهم نباشد ، از او بخواهید تا آن چه را که می گوید با عبارات دیگری بیان کند. نکات مهم را یادداشت کنید اما اجازه ندهید نوشتن مطالب شما را از گوش دادن باز دارد. در این مرحله تنها به دست آوردن یک دیدگاه کلی در مورد پروژه کافی است . اگر لازم باشد در آینده مطالب بیشتر توضیح داده شده و روشن می شود.

پس از آن که زمان ملاقات به پایان رسید و یا گوشی تلفن را گذاشتید، تمام مطالب و اطلاعتی را که دریافت کردید ، سریع بر روی کاغذ ثبت کنید . اگرچه ممکن است در ابتدا بسیار سطحی و تصادفی یا مضحک به نظر برسد . اما تمام جزئیات و اندیشه ها و ایده ها و مفاهیمی را که به نظرتان می رسد ، ثبت کنید . بعدها به ارزش این یادداشت ها پی می برید. این یادداشت ها ناشی از اندیشه های تازه و واکنش های غیر ارادی شما در اولین مراحل مواجهه با پروژه است.

جمع آوری اطلاعات زیاد در مورد موضوع ، تفاوت زیادی ایجاد می کند. این کار سبب می شود تا ایجاد ایده ها با کمک حجم زیادی از اطلاعات انجام شود.

در صورتی که ملاقات امکان پذیر شود و نیز صحبت هایی که در ضمن آن انجام می شود. در مورد کاوش روی ایده ها مانند تسهیل گر عمل می کنند. برای اطمینان از موفقیت خود باید از نیاز به گوش دادن دقیق و کامل آگاه باشیم.

درک مفهوم

  • تمامی جزئیات مربوط به زمینه عملی ، از جمله اندازه ، وضعیت ، متن ضمیمه ، تصویر ، رنگی بودن یا سیاه و سفید بودن تصویر را بیابید.
  • هرگز قبل از شناخت مخاطبان ، تصویر سازی را آغاز نکنید . شناخت مخاطبان و بینندگان راه گشا است.
  • نتایج نمونه های قبلی تصویرسازی های خود را مطالعه کنید و سپس واکنش خود را در رابطه با کارهایتان ثبت کنید.
  • اگر کارتان مربوط به تصویر جلد کتاب است . توجه به کتاب های قبلی نویسنده و نیز تصویرسازی جلد آن کتاب ها بسیار مفید و راه گشا است .
  • اگر در رابطه با هنر موسیقی کار می کنید ، عناوین موضوعات دیگر را نیز مرور کنید. به موسیقی هایی که توسط متصدیان کار شما ارائه شده گوش دهید و علایق و بی علاقگی های موسیقی دان را بررسی کنید.

اکثر کسب و کارها از نداشتن بیلبورد تبلیغاتی اصفهان، کسب و کار خود را از دست می دهند به همین دلیل است که باید تبلیغات محیطی( بیلبورد) داشته باشیم

تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد در اصفهان بهترین فرصت برای حضور برندها, کارخانجات تولیدی و صنعتی, بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای اجرای کمپین های تبلیغاتی می باشد و این کار را به دست هنربرتر بسپارید. کانون تبلیغاتی رسانه هنربرتر مجری بیلبورد تبلیغاتی اصفهان است

بیلبورد تبلیغاتی اصفهان
بیلبورد تبلیغاتی اصفهان</ strong>
Rate this post
, , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
سالن زیبایی سپینود بهترین آرایشگاه عروس در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
چاپ کاتالوگ حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.