چاپ کاتالوگ حرفه ای

چاپ کاتالوگ حرفه ای

طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای یک تجربه تحول گرا است که به طور مستقیم با گیرنده صحبت می کند ، توجه را جلب می کند و باعث افزایش فروش می شود،برندها و بازاریابان در همه جا و در همه در حال افزایش قدرت فروش فروشگاه ها برای  قویت تجربیات و جذب مشتری فروشگاه هستند.

در دورانی که برندها در جهت افزایش مشتری تلاش کرده و اجناس خود را در فروشگاه های آنلاین عرضه می کنند،  کاتالوگ های چاپی همچنان در صف اول تبلیغات و جذب مشتری هستند.

بله،درست متوجه شده اید؛تحقیقات نشان می دهد که کاتالوگ ها ، به ویژه آنهایی که سفارشی شده و مرتبط هستند، بر رفتار مصرف کننده تأثیر مثبت می گذارند.

در این راستا فناوری جوهر افشان به خرده فروشان این امکان را می دهد که پیشنهادات اقتصادی را به دست فرد  مورد نظر برسانند.

بسیاری از شرکت ها برای نمایش شرکت و پیشنهادات خود ، از چاپ کاتالوگ حرفه ای استفاده می کنند.

کاتالوگ های به خوبی طراحی شده ، به راحتی قابل استفاده بوده و یک ترتیب منظم و زیبایی شناختی از محصولات و خدمات را فراهم می کند. آنها همچنین اطلاعات ارزشمندی در مورد شرکت و همچنین اطلاعات مهم و تماسی و سفارش را ارائه می دهند.

چاپ کاتالوگ سفارشی یک کار بزرگ است ، بنابراین توصیه می شود چاپگر خود را در مراحل اولیه درگیر کنید

این شش اصل باید در چاپ کاتالوگ رعایت شود:

1) تعداد

دانستن تعداد مورد نظر به شما کمک می کند تا چه نوع چاپی را انتخاب کنید. به عنوان مثال کمتر از  1000 نسخه کاتالوگ نوع چاپ دیجیتال  مقرون به صرفه تر است.

تعداد میان رده بین 1000 تا 1200 بین دو نوع چاپ فرقی نمیکند و بستگی به انتخاب شما دارد.

برعکس ، اگر به بیشتر از 1200 نسخه کاتالوگ  نیاز دارید ، نوع چاپ افست برای شما مناسب می باشد . دانستن کمیت به شما امکان می دهد تا شما نوع چاپی که با کاتالوگ مناسب است را انتخاب کنید

2) ابعاد

برخی از ابعاد کاتالوگ رایج تر  در طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای عموما اقتصادی تر هستند . همچنین ، برخی از پرینترها می توانند کاتالوگ هایی با اندازه بزرگ ، عجیب و غریب و یا سفارشی تولید کنند و برخی دیگر نتوانند. همه اینها به تجهیزات تولیدی چاپگر بستگی دارد.

3) تعداد صفحه

تعداد صفحات هر بروشور (به همراه تعداد کل بروشور های مورد نیاز) به شما کمک می کند تا تعیین کنید  چه مقدار کاغذ برای پروژه شما لازم است. تعداد صفحات همچنین به تعیین سبک مناسب اتصال برای کاتالوگ شما کمک می کند (به شماره 4 در زیر مراجعه کنید).

اطلاعات مهم دیگری که  در مورد چاپ صفحات باید بدانید این است که آیا آنها در هر دو طرف یا فقط در یک طرف چاپ می شوند. به طور کلی ، برای جلوگیری از نمایش جوهر به طرف دیگر در چاپ دو طرفه ضخامت کاغذ بیشتر می شود.

4) سبک اتصال

کاتالوگ هایی با تعداد کم صفحات مثلاً 64 صفحه یا کمتر می توانند با روش اتصال Saddle Stitch به هم متصل می شوند که از وسط تا شده منگنه می شوند .

روش Perfect Binding برای چسباندن صفحات به داخل پوشش از چسب استفاده می کند و می تواند کاتالوگ های بسیار ضخیمی را در خود جای دهد.

بیشتر برای اتصال از روش Saddle Stitch ( دوخت با منگنه فلزی )استفاده می شود و استفاده از شیوه اتصال (Perfect Binding چسبی) محدودتر است.

بسته به بروشور خاص شما ، ممکن است سبک های صحافی دیگری نیز در دسترس شما باشد ، اما روشهای Saddle Stitch و Perfect Bound متداول ترین روشهای اتصال برای چاپ کاتالوگ ها هستند.

5) رنگهای جوهر

آیا چاپ کاتالوگ حرفه ای  شما با صفحات تمام رنگ تولید می شود؟ یا اینکه برخی از عناصر فقط با جوهر سیاه چاپ می شوند؟ در بعضی موارد ، جوهر سیاه گزینه اقتصادی تری است ، اما تقریباً همیشه رنگ کامل برای بیشترین تأثیر توصیه می شود … به خصوص برای فروشگاه ها و نمایشگاه های تبلیغاتی.

ممکن است پوشش جوهر تا لبه صفحات  باشد یا بسته به نوع پروژه ممکن است  نیاز به چاپ روی یک کاغذ بزرگتر داشته باشید سپس کاغذ را به اندازه دلخواه برش دهید.

6) مشخصات کاغذ

مشخصات کاغذی که در چاپ کاتالوگ حرفه ای انتخاب می کنید  از جمله ضخامت ، بافت و سطح درخشش – تا حد زیادی به دو عامل بستگی دارد. اولین عامل تصویری  اصلی است که شما می خواهید با بروشور آن را معرفی نمایید.

به عنوان مثال ، کاتالوگ ساخته شده با یک پوشش سنگین و پر زرق و برق ، تصویر با کیفیت تری نسبت به همتای نازک تر و کسل کننده تر خود ارائه می دهد. از نظر منطقی ، اگر کالاهای باکیفیت و گران قیمت را تبلیغ می کنید ، ساخت بروشور شما باید این امر را منعکس کند.

عامل دوم این است که شما چقدر می خواهید کاتالوگ شما بادوام باشد. اگر یک کاتالوگ را به ندرت چاپ می کنید ، باید استفاده از کاغذ با دوام بیشتر با یک محافظ شفاف و یا احتمالاً ورقه ورقه را در نظر بگیرید.

این به پویایی آن در گردش تا چاپ بعدی کمک خواهد کرد. با این حال ، اگر اغلب یک کاتالوگ را چاپ می کنید مانند ماهانه یا سه ماهه   ضخامت و درخشش سطح جلد و صفحات  می تواند کاهش یابد.

رسانه هنربرتر با سال ها سابقه چاپ کاتالوگ می تواند تقریباً در مورد هر کمیت ، اندازه ، نوع ، رنگ و یا سبکی بسته به نیاز حیطه کاری شما کاتالوگ تولید کند.

چاپ کاتالوگ حرفه ای فوق العاده

ما در رسانه هنر برتر بهترین بروشورها را چاپ می کنیم ، زیرا می دانیم مشتریان دقیقاً چه می خواهند در این طیف گسترده  ما چند اندازه کاغذ مختلف ، چند وزن مختلف کاغذ ، گزینه های مختلف اتصال ، انواع جوهر و کاغذ و ترکیب های تقریبا نامحدود از اندازه و جهت گیری سفارشی را ارائه می دهیم. برای کلیه خدمات طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای ما با شما همکاری خواهیم کرد تا در نظرمشتریان بدون کم و کاست دیده شوید.

Rate this post
, , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
بیلبورد تبلیغاتی اصفهان
نوشتهٔ بعدی
دپارتمان زیبایی VIP آوای ماهور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.