طراحی و ثبت لوگو

طراحی و ثبت لوگو چگونه است؟

زمانی که یگ لوگو آرایشی ،لوگو ماشین یا هر لوگو دیگری با هر قیمت طراحی لوگو برای نام تجاری خود طراحی کرده اید تا تجارت خود را به مشتریان معرفی کنید قبل از معرفی به مشتریان ، باید از قوانین مربوط به طراحی و ثبت لوگو ، نحوه محافظت از طرح و جلوگیر ی از کپی برداری توسط رقیبان آگاه باشید . انتقال مفاهیم ذهنی به طراحی لوگو و بعد از طراحی تبدیل به یک برند تجاری ، یک امر اساسی است. ما به ده سؤال برتر درباره مسائلی در مورد طراحی لوگو موفق

 

قیمت طراحی لوگو چه قدر است؟

طراحی و ثبت لوگو متشکل از یک کلمه ،نام شرکت، شعار ، تصویر مرتبط ، یا ترکیبی از این هاست که بازار هدف را با با سازنده آن محصولات مرتبط می کند در ابتدای طراحی لوگو شما برای طراح هدف و نوع تجارت خود را شرح می دهید سپس انتخاب می کنید که لوگو تصویری ،متنی یا ترکیبی از این دو را می خواهید و طراح لوگو را برای شما طراحی کرده تا بعد از ارسال برای شما می توانید طبق سلیقه خود تغییراتی مختصر را در آن بدهید پس قیمت طراحی لوگو براساس آنچه که متناسب با تجارت شما و سلیقه شماست متفاوت می باشد.

عموم مردم باید لوگو را به عنوان شناسه محصول در نظر داشته باشند. یک نمونه کلاسیک از یک علامت تجاری نماد لوگو ماشین بنز است. هنگامی که آن علامت را روی یک ماشین می بینید ، فوراً متوجه می شوید که از محصولات شرکت خودرو سازی بنز می باشد.

 

طراحی و ثبت لوگو از چه چیزی محافظت می کند؟

هدف از طراحی و ثبت لوگو محافظت از هویت تجاری شما در بازار است. مثلا شرکت خودرو سازی دیگر طراحی لوگو ماشین BMW ،را به عنوان علامت تجاری خود در نظر گرفته است تا مردم با دیدن آن متوجه می شوند متعلق به شرکت BMW است اگر شرکتی دیگر فروش خودرویی با این لوگو ماشین را انجام دهد ، مردم به راحتی می توانند فکر کنند که این ماشین متعلق به شرکت BMW است نه تنها هیچ مزیت مالی برای شرکت اصلی ندارد بلکه اعتماد مشتری خود را نیز با توجه به اصل نبودن و بی کیفیت بودن محصول از دست می دهد.

بنابراین قانونی وجود دارد در صورتی که شرکتی از لوگو مشابه شرکتی دیگر که قبلا ثبت شده است استفاده کند که باعث سردرگمی مصرف کنندگان شود ، شرکت به طور کامل توقیف می شود. شرکت های مختلف باید از استفاده لوگو مشابه شرکت های ثبت شده بر حذر باشند.

 

چه وقت یک لوگو به یک نشان تجاری تبدیل می شود؟

وقتی لوگو شما روی برچسب ها ، بسته بندی ها یا خود محصول ظاهر می شود به یک علامت تجاری تبدیل می شود و عموم مردم شرکت را در پشت آن ترکیب خاص از رنگ ها و اشکال می شناسد.  مثل طراحی لوگو آرایشی که هر خانمی با دیدن لوگو آرایشی بر روی سر در آرایشگاه خود را می شناسد و می تواند تشخیص دهد که مکان درست را انتخاب کرده است.

با ثبت لوگو خود به عنوان علامت تجاری ، چه عوایدی را کسب می کنید؟

در ایالات متحده ، حقوق قانونی لوگو تجاری از زمانی شروع می شود که علائم تجاری در استفاده تجاری قرار می گیرد. این بدان معناست که به محض شروع به تبلیغ محصول خود با لوگو خود ، لوگو شما به صورت قانونی ثبت شرکت می شود . و با توجه به قوانین و جبر جغرافیایی هر کشوری طراحی و ثبت لوگو متفاوت و کاری نسبتا سخت است .

شرکت رسانه هنر برتر با طراحی و ثبت لوگو آرایشی ،لوگو ماشین با انواع تعرفه های مختلف در تهران می توانید لوگو و علامت تجاری خود را داشته باشید.

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
فینگر فود لاله
نوشتهٔ بعدی
راه اندازی سایت اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.