قیمت طراحی کاتالوگ تبلیغاتی و صنعتی

قیمت طراحی کاتالوگ تبلیغاتی

بهترین شرکت تبلیغاتی برای طراحی کاتالوگ در اصفهان کجاست و قیمت طراحی کاتالوگ تبلیغاتی چه قدر است؟

وقتی مشاغل به دنبال بهترین کارشناسان طراحی کاتالوگ در اصفهان می باشند  در این بین می توانند به رسانه هنر برتر مراجعه کنند. دلایل خوبی وجود دارد که چرا بسیاری از مشاغل تصمیم می گیرند با ما همکاری کنند ، و چرا ما این تعداد مراجعه کننده برای طراحی کاتالوگ داریم:

بهترین ارزش گذاری برای مشتری:

ریال به ریال ، ما بیشترین ارزش را با یک فرایند طراحی جامع ارائه می دهیم که به تمام نیازهای فروشگاه شما اهمیت می دهد.

تیم طراحی قدرتمند:

تیم طراحی کاتالوگ ما  وقت و اهمیت بسیاری برای شما قائل است که با ایجاد دقیق تر طرح بندی کاتالوگ برای قدرتمندترین جلوه بصری سرمایه گذاری می شود ، زیرا ظرافت طراحی برای ما اهمیت ویژه ای دارد که شغل شما بسیار به آن بستگی دارد.

نتایج اثبات شده:

ما به صدها نفر از مشاغل اصفهان  با طراحی کاتالوگ مؤثر که سود فروش زیادی برای مشتریان ما داشته است ، کمک کرده ایم.

خدمات برتر:

ما تیم بسیار قدرتمندی از طراحان را داریم که نیازهای طراحی شما را در اولویت قرار دهد.

 طراحی کاتالوگ چقدر هزینه دارد؟

برای ساده تر کردن روند و قیمت طراحی کاتالوگ تبلیغاتی قابل پیش بینی برای شما ، خدمات طراحی کاتالوگ ما بر اساس صفحه به قیمت صفحه انجام می شود.

ویرایش تصاویر

طراحی و اجرای طرح کاتالوگ

تهیه پرونده تصاویر برای چاپ

بهینه سازی رنگ

بهینه سازی فونت

فرآیند طراحی کاتالوگ

ابتدا  یک جلسه مشاوره تلفنی یا حضوری برای صحبت در مورد اهداف و نیازهای شما برپا می کنیم. این مشاوره رایگان است و به ما امکان آشنایی می دهد. در طول این جلسه ، ما دیدگاه شما در مورد کاتالوگ ، مخاطبان هدف شما و آنچه را که انتظار دارید را مورد بحث قرار خواهیم داد.

 

هنگامی که شرکت ما را انتخاب کردید ، از شما می خواهیم همه تصاویر مربوطه را برای ما ارسال کنید. ما بر اساس راهنمایی شما از همه این موارد برای طراحی کاتالوگ  از ابتدا استفاده خواهیم کرد. اگر تصاویری مناسبی ندارید ،  عکاسان حرفه ای ما در حوزه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی برای عکس گرفتن از محصولات و خدمات آماده هستند که بر روی زینه کاتالوگ تاثیر می گذارد.

 

هیچ قالب کاتالوگی وجود ندارد

ما هرگز از الگوهای آماده استفاده نمی کنیم. برای مطابقت با هویت نام تجاری شما و مخاطبان هدف  محصولات شما از ابتدا توسط هنرمندان گرافیک طراحی می شود. کاتالوگ شما به اندازه تجارت شما بی نظیر خواهد بود و برای صحبت با مخاطبان هدف شما طراحی شده است.

 

طراحی کاتالوگ چه مدت طول می کشد؟

بستگی مستقیم به تعداد صفحات دارد. برای کاتالوگ های کوچک ، این روند به طور معمول یک هفته طول می کشد. برای کاتالوگ های بزرگتر شاید تا چهارهفته نیز به طول بینجامد که شامل طراحی کاتالوگ شما ، صحبت در مورد قطعی شدن انتخابتان ، هرگونه تغییر / به روز رسانی ، بهینه سازی رنگ و قلم و سایر مراحل مهم برای درست کردن آن برای شما می باشد.

لطفا توجه داشته باشید که 1-2 هفته دیگر به چاپ کاتالوگ شما نیاز خواهد بود. این ایده خوبی است که هرچه بیشتر وقت لازم را به چاپگر بدهید تا از کار عجولانه جلوگیری شود. پس از طراحی کاتالوگ  ، می توانیم چاپگر کاتالوگ را در لس آنجلس پیشنهاد کنیم یا با چاپگر مورد نظر خود کار کنیم.

قیمت طراحی کاتالوگ تبلیغاتی

با توجه به اینکه از الگوها و قالب های آماده استفاده نمی کنیم و هر کاتالوگ در شرکت منحصر به فرد طراحی می شود پس تعرفه قیمت ثابتی نداریم که با توجه به عکاسی،طاحی کاتالوگ،جنس کاغذ، تعداد صفحات اندازه صفحات و … متفاوت است و فقط با یک جلسه مشاوره رایگان مشخص می شود.

 

اولین قدم را  برای طراحی کاتالوگ بردارید

اگر به دنبال بهترین طراحی کاتالوگ در اصفهان هستید ، اولین قدم را برداشته و برای مشاوره اولیه خود با رسانه هنر برتر تماس بگیرید یا می توانید نمونه کارهای مار ا در وب سایت ساینا دیزاین مشاهده نمایید.

چاپ کاتالوگ ارزان

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
سالن زیبایی غزل شریعتی در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
تهران لوگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.