تهران لوگو

تهران لوگو

امروزه شرکت های تبلیغاتی بسیاری در زمینه تهران لوگو (طراحی لوگو در تهران) و طراحی لوگو اصفهان فعالیت دارند ولی  معیار انتخاب و اعتماد مشتری از بین این همه آژانس تبلیغاتی چیست؟

مشخصات یک لوگو خوب  چیست؟

یک  لوگو خوب قابل درک، مناسب ، کاربردی ، گرافیکی و ساده است و پیام مورد نظر مالک را منتقل می کند. یک مفهوم یا “معنی” معمولاً پشت یک لوگو مؤثر است و پیام مورد نظر را به شما می رساند. یک لوگو باید بتواند در هر اندازه چاپ شود و در اکثر موارد بدون رنگ موثر باشد. یک لوگو عالی در اصل به دو چیز اشاره دارد: مفهوم عالی و اجرای عالی.

 

فرآیند طراحی لوگو

بعضی ها تعجب می کنند که ایجاد یک لوگو خوب چرا دشوار است ؟ زیرا اندازه یک لوگو علاوه بر اینکه کوچک است ، باید کاملا واضح به نظر برسد .

شما وقتی فقط نتیجه تلاش یک طراح را می بینید ، ایجاد لوگو می تواند ساده به نظر برسد اما اینطور نیست. یک لوگو به فکر و خلاقیت زیادی نیاز دارد ، و بسیاری از عناصر با هم ترکیب می شوند تا نمادی خوب ایجاد شود.

طراح هنگام ایجاد یک لوگو، فرایندی را دنبال می کند که اطمینان حاصل شود طراحی نهایی پاسخگوی نیاز مشتری است.

 

در زیر ،  فرایندی را که طراحان لوگوی حرفه ای دنبال می کنند ، ذکر کرده ایم:

فرآیند طراحی  تهران لوگو

خلاصه طرح : برای گرفتن خلاصه طرح ، از پرسشنامه یا مصاحبه با مشتری استفاده می شود.

تحقیقات : تحقیق در مورد صنعت ، پیشینه و رقبا را انجام دهید. اول هدف مشخص شده سپس طراحی آغاز می شود.0

مرجع : تحقیق در مورد طرح های لوگو با موفقیت و در مورد سبک ها و روندهای فعلی که ممکن است به خلاصه طراحی مربوط باشد ، انجام می شود.مراجع نه  به خاطر آگاه سازی  بلکه به ماندگاری در طراحی لوگو بسیار مهم است.

طراحی و مفهوم سازی :مفهوم طراحی لوگو به صورت مختصر و مفید در لوگو مربوطه گنجانده می شود که مهمترین بخش فرآیند طراحی است که طراح به خلاقیت و الهامات زیادی نیاز دارد

 

چرا طراحی لوگو مهم است؟

یک لوگو  را می توان به عنوان چهره یک شرکت توصیف کرد. اغلب اوقات ، اولین چیزی است که مشتری بالقوه در مورد شغل شما متوجه می شود. یک لوگو بسیار بیشتر از یک تصویر است؛ این یک شناخت برای مشتریان و یک پایه مهم برای برندسازی شرکت شما است. غالباً گفته می شود که مشتریان ظرف چند ثانیه در مورد یک شرکت نظر می دهند. یک  لوگو به خوبی طراحی شده راهی آسان برای معرفی به مشتریان بالقوه است که محصولات و خدمات  شما حرفه ای ، قابل اعتماد است و کالاها یا خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد.

 

عواملی که باید در طراحی لوگو در نظر بگیرید

یک تهران لوگو باید به اندازه کافی متمایز باشد تا به راحتی شناخته شود و به اندازه کافی ساده باشد تا برای کار در رسانه های چندگانه مناسب  باشد. یک لوگو خوب به یاد ماندنی است و اولین جلوه عالی را ایجاد می کند. و باید برای هر اندازه ای در نظر گرفته شود خواه به بزرگی روی تابلوی تبلیغاتی خواه روی یک خودکار  یک لوگو خوب هم از نظر رنگی بودن  و هم سیاه و سفید بودن باید تاثیرگذار باشد .

تصاویر باید برای شرکت شما مناسب باشد تا از هرگونه اختلاف و سردرگمی جلوگیری کند. همه رنگ ها ، اشکال ، تصاویر و فونت ها باید با ایده ای که قرار است ارتباط برقرار کنند سازگار باشند. بسیار مهم است که لوگو شما پیام صحیحی راجع به شرکت شما ارائه دهد.

رسانه هنر برتر با بهره گیری از طراحان حرفه ای در زمینه برندینگ و طراحی لوگو در تهران  و اصفهان و سایر شهرها تمامی جوانب را در نظر گرفته و شما را به هدف اصلی محصولات و خدمات در جهت افزایش سود یاری میکند.شما می توانید نمونه کارهای ما را در وب سایت ساینا دیزاین مشاهده نمایید.

Rate this post
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت طراحی کاتالوگ تبلیغاتی و صنعتی
نوشتهٔ بعدی
ساخت فیلم صنعتی در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.