ساخت فیلم صنعتی و تیزر تبلیغاتی

این اصلاح در مواردی به کار می رود که مربوط به ویدئویی است که افراد مشغول به کار در صنعت  به عنوان مخاطبان اصلی آن هستند. ساخت فیلم صنعتیساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان یک فیلم صنعتی نوعی فیلم با حمایت مالی (مانند فیلم آموزشی ) است که عملگرایی را بر ارزش هنری در اولویت قرار داده است. در حالی که هدف اصلی فیلم آموزشی آگاهی دادن به مخاطب در یک حیطه کاری خاص می باشد ، هدف از ساخت یک فیلم صنعتی بسته به مشتری می تواند متفاوت باشد.

یک فیلم صنعتی ممکن است برای موارد زیر استفاده شود:

  • بازاریابی ، ارتباط با مشتریان بالقوه ارزش خدمات یا محصولات.
  • مشتریان ، مانند ویدئویی که نحوه استفاده از یک محصول را توضیح می دهد
  • جمع آوری سرمایه مانند اطلاع رسانی به سرمایه گذاران بالقوه در مورد شایستگی یک شرکت یا ایجاد سرمایه برای یک کار بری شراکت
  • شرکت ها ، مانند ویدئویی که دید مدیر عامل را با کارمندان خود به اشتراک می گذارد ، یا ویدئویی که به کارمندان نسبت به رفتار نادرست اخلاقی هشدار می دهد.
  • فیلم های صنعتی به دلیل کمترین هزینه برای تولید محتوای ویدیویی در بازار نسبت به فیلم های تبلیغات تلوزیونی رواج پیدا کرده اند.

ایجاد محتوای فیلم صنعتی

مانند همه فیلم سازی ها ، فیلم های صنعتی مراحل توسعه ، پیش تولید ، تولید ، پس از تولید و توزیع را طی می کنند. در مرحله توسعه ، یک اسپانسر  یک شرکت تولید فیلم را  انتخاب می کند که به عقیده آنها می تواند به بهترین وجه نیازهای آنها را برآورده کند.

تولید کنندگان فیلم های صنعتی می توانند نویسندگان فنی را استخدام کنند . این نویسندگان فنی تلاش می كنند كه اطلاعات فنی دشوار را از “كارشناسان موضوع در صنعت” در فیلمنامه جوری  ترجمه كنند كه برای مخاطبان عام قابل فهم تر باشد. از طرف دیگر ، دیگر شرکتهای تولید فیلمبرداری صنعتی یک موضوع تخصصی را هدف قرار می دهند که تهیه کننده ، کارگردان یا نویسنده بتوانند کار در آن تخصص ار درک کنند.

پس از عقد یک قررداد شرکت تولید فیلم صنعتی و ساخت تیزر در اصفهان ، پروژه وارد مرحله پیش تولید می شود، وقتی فیلمنامه نوشته می شود ، افرادی استخدام می شود و دستگاه ها ،لوازم لازم و … برای ساخت فیلم جمع آوری می شود. این عناصر به صورت جداگانه هنگام تولید استفاده می شوند ، هنگامی که یک دوربین فیلمبرداری فیلم را ضبط می کند و صدا توسط میکروفون ضبط می شود. در دوران پس از تولید ، فیلم های مرحله تولید به صورت کلی منسجم می شوند.

سرانجام ، محصول نهایی توزیع و به نمایش گذاشته می شود. اگر این پروژه یک فیلم آموزشی بود ، ممکن است این فیلم همراه با محصول باشد ، بنابراین خریدار می تواند یاد بگیرد که از آن به طور مؤثر استفاده کند. اگر این پروژه یک فیلم بازاریابی بود ، ممکن است مستقیماً برای مشتریان بالقوه ارسال شود تا آنها را ترغیب به خرید محصول کنند. یا اگر این محصول برای نمایشگاه طراحی شده است ، ممکن است در یک نمایشگاه تجاری به نمایش گذاشته شود . استفاده از فیلم های صنعتی برای مصارف شرکتی رو به افزایش بوده است و در آینده نیز تولیدات بیشتری از این فیلم ها را در عرصه صنعت شاهد می باشیم.

5/5 - (7 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
سفره و اتاق عقد فرنیک در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
شرکت گرافیکی در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.