طراحی جعبه اصفهان 

طراحی جعبه اصفهان

طراحی جعبه اصفهان بسته بندی مقوایی است که برای ذخیره و ارسال محصولات شما طراحی شده است.طراحی لیبل در اصفهان به لطف اتصال خاصی که دارد ، بسته شدن آن آسان است و نیازی به نوار چسب برای مونتاژ و بسته بندی محصول ندارد. دیواره های دو طرفه آن نسبت به سایر انواع بسته بندی های مقوایی ،  را از نظر حمل و نقل دوام و مقاوم تر می کند.

به این ترتیب بارها می توان از آن استفاده کرد.

در رسانه هنر برتر به این افتخار می کنیم که متخصص طراحی جعبه و طراحی بسته بندی  و طراحی لیبل در اصفهان و جعبه مقوایی اصفهان هستیم. طراحی جعبه های زیادی را انجام داده از اشیا کوچک گرفته تا اشیا بزرگ بسته بندی میوه خشک ، واتر پمپ و … سرامیک ، و دارای نمونه کارهای بسیاری هستیم.

 

چگونه آن را عملی کنیم؟ با بسته بندی های سفارشی! که  سازگار با محیط زیست ، مقرون به صرفه است و از مزیت های دیگر اینکه کاملا اندازه محصول است پس می توانید با خیال راحت این کار را به طراحان ما بسپارید.

 

طراحی جعبه سفارشی چیست؟

همانطور که از نام این محصول پیداست ، بسته بندی های سفارشی اساساً به جای انتخاب یک جعبه آماده که ممکن است کاملا اندازه محصول نباشد ، ابتدا ابعاد جعبه شما برای کامل فیت شدن محصول در آن و طراحی روی آن مشخص می شود. که معنای ایجاد یک جعبه کاملاً جدید برای هر یک از محصولات منحصر به فرد است.

 

چگونه این کار را انجام دهیم:

اول با اندازه گیری محصول شروع می کنیم.

اگر کالای مورد نظر شکننده نباشد ، طراحی جعبه اصفهان را با اندازه گیری های دقیق  انجام می دهیم و جعبه ای را ایجاد می کنیم که با کمی حرکت و یا هیچ حرکتی کاملا فیت محصول باشد.

سپس ابعاد کلی جعبه را مشخص می کنیم  ، و سپس دستگاهی با استفاده از تیغه های حرکتی کوچک ، بریدگی هایی را ایجاد می کند که می تواند اندازه و طراحی دقیق درخواستی را تولید کند. منظور ما هر اندازه – از هر میلی گرفته تا متراژ ، گرفته تا جعبه های مناسب با قطعات بسیار شکننده است.

طراحان گرافیک ما طراحی منحصر به فردی را برای محصول شما انجام می دهد که هر فرد با دیدن جعبه محصول شما را بشناسد.سپس بر روی کاغذ جعبه طراحی را چاپ می کنیم.

هر چیزی را می توان با ظرافت و با خیال راحت در جعبه های سفارشی ما قرار داد. سپس آن را با حالت مخصوص به صورت ضربدی جمع می کنیم . این بسته بندی باطل و اضافی را که همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم از بین می برد نه تنها از نظر محیطی سالم بلکه باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود زیرا دیگر نیازی به پرداخت فضای خالی ندارید.

 

نحوه طراحی جعبه محصولات شکننده

اگر کالای شما  شکننده است ، طراحی جعبه اصفهان را  با اندازه گیری ها شروع می کنیم اما این بار در هر جهت چند سانتیمتر اضافه می کنیم تا بالشتک محافظ داخلی را در نظر بگیریم!

از آنجا که ما به همه ی راه حل های یک اندازه معتقد نیستیم ، از تعدادی جنس مختلف استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر چیزی که می فرستید ایمن و سالم به مقصد نهایی خود می رسد. این شامل:

جعبه های مقوایی تک و همچنین دو جداره ، نوار کاغذ صمغ تقویت شده ، پر کردن با  کاغذ خرد شده ، کیسه های هوا برای محافظت بیشتر  ما انتخاب می کنیم که هر راه حل به بهترین وجه متناسب با هر مورد است! و از آنجا که ، همانطور که گفتیم ، ما متخصصان طراحی جعبه و بسته بندی اصفهان هستیم .

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
انجام طراحی سایت
نوشتهٔ بعدی
خانه اپیلاسیون در اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.