طراحی جعبه در اصفهان

طراحی جعبه در اصفهان

طراحی جعبه مقوایی و جعبه طلقی ، طراحی بسته بندی محصول و طراحی جعبه در اصفهان  به ایده آل ترین شکل ممکن در رسانه هنر برتر امکان پذیر است کافی است با ما تماس بگیرید:

بسته بندی یک محصول را به صورت سازمان یافته نگه می دارد. چه این یک بسته برای یک محصول کوچک مثل شکلات باشد چه برای محصولات بزرگی مثل لوازم خانگی  ، مهم  است که طرح روی بسته بندی محصول  شما به چه صورت باشد !

 

بسته بندی محصول چیست؟

طراحی بسته بندی محصول به ایجاد نمای بیرونی یک محصول اشاره دارد. که شامل گزینه هایی در شکل و فرم و همچنین گرافیک ، رنگ و فونت است که برای بسته بندی ، جعبه ، قوطی ، بطری یا هر نوع محصول استفاده می شود.

ابزار عملی برای جذب مشتری است اما چیزی بیشتر از این نیز می تواند باشد بسته بندی مانند هر طراحی خوب ، حس را منتقل  می کند. و یک تجربه حساس است ، به معنای واقعی کلمه از طریق دید ، لمس و صدا  احتمالاً ما را از  بو و طعم محصول درون بسته اگر خوراکی باشد درگیر می کند. همه این جزئیات به ما کمک می کند تا بفهمیم کالای محصور برای چه منظوری  است و، چگونه باید از آن استفاده شود ، چه کسی باید از آن استفاده کند و شاید مهمتر از همه ،  ما یک محصول را بخریم یا نه.

فرآیند طراحی بسته بندی در 7 مرحله

  • درک لایه های بسته بندی
  • انتخاب نوع مناسب بسته بندی
  • تنظیم چاپگر
  • ایجاد معماری اطلاعات
  • ارزیابی طرح بسته بندی
  • جمع آوری بازخورد
  • دریافت فایلهای مناسب

سه سؤال وجود دارد که باید قبل از شروع طراحی بسته بندی یک محصول ، به آنها پاسخ دهید:

  1. محصول چیست؟
  2. چه کسی محصول را خریداری می کند؟
  3. مردم چگونه محصول را خریداری می کنند؟

بیایید کمی بیشتر به عمق اینها نگاه کنیم:

  1. محصول چیست؟

باید نشان دهد چه چیزی می فروشید؟ ابعاد آن چه  است؟ جنس محصول از چه چیزی ساخته شده است؟ ظریف و شکننده  است؟

این سؤال به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا هر نوع ضرورت لجستیک برای بسته بندی محصول شما وجود دارد یا خیر. به عنوان مثال ، یک محصول ظریف به بسته بندی ایمن تر نیاز دارد. از طرف دیگر ، چیزی بزرگ یا با ابعاد عجیب و غریب ، ممکن است به جای جعبه معمولی ، به یک راه حل بسته بندی سفارشی نیاز داشته باشد.

 

  1. چه کسی محصول را خریداری می کند؟

آیا قرار است این محصول توسط مردان ، زنان یا هر دو مورد استفاده قرار گیرد؟ آیا برای کودکان یا بزرگسالان است؟ بر ای محیط زیست مناسب است؟ برای چه افرادی در بازار هدف و متناسب با چه بودجه ای است؟

بسته بندی یک محصول باید مورد توجه مصرف کننده ایده آل خود باشد؛ این مهم است که قبل از شروع فرآیند طراحی ، بدانید که مصرف کننده کیست. ممکن است محصولات برای بزرگسالان مسن به متن بزرگتر احتیاج داشته باشد. از طرف دیگر ، مواردی که به سمت مشتری مرفه ساخته می شوند ، باید موادی را در نظر بگیرند که احساس تجمل را ایجاد می کنند.

 

  1. افرادی که محصول را خریداری می کنند چگونه است؟

آیا آنها آن را در یک سوپرمارکت خریداری می کنند؟ یک بوتیک کوچک؟ یا آنلاین؟

اگر این محصول به صورت آنلاین فروخته می شود باید در مورد طراحی بسته بندی (جعبه مقوایی و جعبه طلقی) اصفهان در رسانه هنر به گونه ای دیگر  فکر کنید ، از رقابت در قفسه فروشگاه بزرگ انتخاب شود یا کالاهایی که به صورت آنلاین به فروش می رسند. آنهایی که در قفسه فروشگاه قرار می گیرند ، نیاز دارند تا چشم یک خریدار را که میان سایر بسته بندی های دیگر  احاطه شده است ، جلب کنند.

5/5 - (2 امتیاز)
,
نوشتهٔ پیشین
اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
خانه زیبایی مرکز تخصصی مراقبت های پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.