برند سازی در اصفهان

برند سازی در اصفهان

چگونه مساله یک پروژه طراحی را در جهت برند سازی در اصفهان و ثبت برندینگ در اصفهان شناسایی و تعریف کنیم؟

شناخت درست مساله در جهت برند سازی حل شدن نیمی از آن است.

بیشتر پروژه های برند سازی و ثبت برندینگ در اصفهان با  طراحی یک مساله آغاز می شوند مانند بهبود یک محصول ،طراحی لوگو  و یا به تصویر در آوردن یک ایده.

در آغاز طراحان و مشتریان اغلب به صورت مشابه بسیار محدود فکر می کنند و همین باعث کاهش موفقیت در نتایج حاصله می گردد.

یک مشتری که می گوید نیاز به یک بروشور جدید دارد ممکن است با یک وب سایت یک رویداد تبلیغاتی و یا یک نقشه بازاریابی ، بهتری به نتایج دلخواهش دست یابد.

طراحی که فکر می کند مشتری نیاز به طراحی لوگو ی جدیدی دارد ممکن است دریابد که یک نماد تصویری و یا یک نام جدید تاثیر بهتری بر روی مخاطبان جهانی خواهد گذاشت.

تحقیق در مورد یک بسته بندی سبز و دوستدار محیط زیست ممکن است نه تنها برای یک محصول بلکه برای سیستم های جدید تولید و توزیع نیز مفید و موثر باشد.

برای ثبت برند تجاری کسب و کار خود با ما در ارتباط باشید

ابتدای فرآیند طراحی چگونه به نظر می رسد؟

در ابتدای فرآیند طراحی ، ایده ها کم ارزش و فراوانند . و با شدت از ذهن بیرون میجهند در مراحل بعد این استخر پر از ایده محدود به ایده هایی می شود که بیشتر به موفقیت نزدیکند .زمان لازم برای هر ایده به نظر مناسبی به تصویر در آید و آزمایش شود.

بنابراین طراحان اغلب با یک دوره مطالعه نامحدود و سرگرم کننده کار را شروع می کنند.این فرآیندی است که شامل نوشتن لیست ها به همراه ترسیم اسکچ ها ، تصاویر و نقشه برداری از آنچه میدانند و همین طور ساختن نمودار از مسائلی که هنوز برایشان ناشناخته است می شود.

این بخش نگاهی به تکنیک ها و روش هایی دارد که طراحان برای شناسایی و تعریف مساله در مراحل اولیه فرآیند خلاق به کار می گیرند .روش هایی مانند طوفان مغزی و نقشه برداری از ذهن به طراحان کمک میکند تا ایده های مفهومی و هسته ای را خلق کنند در حالی که بقیه روش ها (مانند مصاحبه ، گروه تمرکز ،و نقشه کشی برند) در جست و جوی روشن ساختن مساله از طریق پرسش هستند در مورد اینکه کابران چه می خواهند و یا قبلا چه کارهایی انجام شده است.

بسیاری از این تکنیک ها می توانند در هر مرحله از پروژه انجام گیرند .طوفان مغزی گام نخست در فرآیند بسیاری از طراحان است و این روش مادر بسیاری از ابزارهای تفکر دیگر است بنابراین ما آن را در ابتدا قرار میدهیم.چرا این قبیل تکنیک ها چه آن ها که چندان رسمی نیستند و چه آن ها که ساختار بندی شده اند  ضروری اند ؟

آیا یک شخص خلاق نمی تواند درجای خود بنشیند و خلاقیت خود را بروز دهد ؟بیشتر روش های تفکر شامل به ظاهر در آوردن ایده ها و پیاده کردن آن ها به صورتی است که آنها دیده و مقایسه ، طبقه بندی و ترکیب درجه بندی شده و به اشتراک گذارده شوند .

تفکر فقط در داخل مغز اتفاق نمیفتد تفکر همچنین می تواند در حالی اتفاق بیفتد که ایده ها  به صورتی چیزهایی ملموس در بیایند :لغات ، اسکچ ها ، پروتو تایپ ها(مدل های اولیه) و طرح های پیشنهادی.بیش از تفکر زمانی اتفاق میفتد که گروهی با یکدیگر درحال کار بر روی هدف مشترکی باشند.

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
پونک نصری پور در اصفهان
نوشتهٔ بعدی
آموزش طراحی وب سایت قسمت چهارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.