نمونه کار طراحی ست اداری

نمونه کار طراحی ست اداری

نمونه کار طراحی ست اداری و طراحی و چاپ ست های اداری در سازمان های دولتی، ارگان ها و شرکت ها از جمله کارهایی می باشد که اهمیت زیادی دارا است. تمامی نمونه کارهای طراحی ست های اداری از لحاظ رنگ و مدل هماهنگ می باشند.

 طراحی ست اداری  تنها برای نمایش به شرکت و ارگان های بزرگ نیست، بلکه موسسات کوچک برای حرفه ای شدن نیز نمونه کارها و ست های اداری مربوط به خود را سفارش می دهند. این نمونه ها شامل:

 

  • سر برگ: یکی از مهم ترین طراحی های موجود در ست های اداری سر برگ است. از سربرگ در نامه نگاری بین سازمانی استفاده می گردد. سر برگ به لحاظ حقوقی دارای ارزش بوده و روی آن لوگو، اطلاعات شرکت و … درج شده است. اندازه سربرگ معمولا A4- A5 است.
  • پاکت: پاکت یکی از اجزای اصلی در طراحی ست اداری است که در سایز های A4- A5 یا ملخی چاپ شده و بر اساس نیاز مشتری اندازه آن تعیین می شود. از پاکت برای ارسال نامه، فاکتور و … استفاده می نمایند.
  • دفتر یادداشت: بالاترین استفاده از نمونه های موجود در طراحی و چاپ ست اداری مربوط به دفتر های یادداشت است. ثبت شماره تلفن، رویداد روزانه، جلسات کاری و …

 

 

اقلا م  طراحی ست اداری

چاپ ست اداری

به طور کلی کار طراحی ست اداری شامل سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه، فولدر و … می شود. در کنار آن ها، مواردی هم چون کاغذ های یادداشت، فلش کارت ها، کارت های اعتباری، کارت های پرسنلی، لیبل وسایل، برچسب اموال و … می توانند جای داشته باشند.

متون و نوشته ها در  طراحی ست اداری باید ساده؛ همراه با جذابیت بصری و رنگ های زیبای به کار رفته باشد که تمامی موارد از اهمیت زیادی برخوردار است. این مساله می تواند در کیفیت چاپ و کیفیت نهایی موثر باشد. نمونه کارهای طراحی در ست های اداری می تواند در افزایش میزان فروش و جذابیت برای کارمندان شرکت ها و موسسات تجاری تاثیر روز افزونی داشته باشد. پس ضروری است بودجه کافی برای آن در نظر گرفته شود. تبلیغات بخش مهم و عظیمی در دنیای تجارت است و به هر اندازه و مقداری که برای آن هزینه شود، با راهنمایی یک تیم متخصص سود دهی مجموعه را چند برابر خواهد کرد.

برای دیدن نمونه کار طراحی ست اداری  اصفهان رسانه هنر برتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید و برای اطلاع از قیمت ست اداری با رسانه هنر برتر تماس حاصل نمایید :

طراحی ست اداری در اصفهان

 

 

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
فاکتور طراحی لوگو
نوشتهٔ بعدی
آموزش طراحی لوگو به عنوان اولین قدم در تجارت

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.