پروژه طراحی لوگو و چند اشتباه رایجی که باید در نظر بگیرید

پروژه طراحی لوگو و چند اشتباه رایجی که باید در طراحی لوگو در نظر بگیرید

پروژه طراحی لوگو در اهمیت یک لوگو  را نمی توان نادیده گرفت. این نمایش گرافیکی هویت یک شرکت است و این نماد کوچک آنقدر قدرتمند است که می تواند شهرت شرکت شما را از بین ببرد یا بازگرداند .

مهم نیست که خدمات شما چقدر شگفت انگیز باشد ، اگر لوگو  شما ضعیف طراحی شده باشد محصولات شما چقدر منحصر به فرد هستند ، پس لوگو ابزار  جالبی برای جلب توجه مخاطبان شما خواهد داشت.

حتی بهترین طراحان هنگام طراحی یک لوگو جذاب آن را چالش برانگیز می دانند. برای نجات شما از برخی برجستگی ها و کبودی ها در روند طراحی ، ما در این وبلاگ 6 مورد از بزرگترین اشتباهاتی را که طراحان آرم مرتکب می شوند ، آورده ایم .

طراحی لوگو در شیراز پروژه طراحی لوگو

بنابراین ، در اینجا 6 اشتباه رایج در طراحی پروژه طراحی لوگو  آورده شده است

 

1.اعتماد بیش از حد به مد روز

صنعت طراحی غالباً تحت تأثیر روندهای مختلف طراحی از زمان به زمان متفاوت است. بارها و بارها ، طراحان لوگو در طراحی لوگو بر اساس آخرین گرایش های طراحی اشتباهاتی را  می کنند .

 

2.استفاده نامناسب از فونت

یک حروف چاپی خوب می تواند طراحی آرم را به یادماندنی جلوه دهد به همین ترتیب یک حروف چاپی بد می تواند آن را غیرحرفه ای جلوه دهد و من مطمئن هستم که شما نمی خواهید  این شانس خود را از دست بدهید  یک طراح لوگو  باید هنگام انتخاب نوع متن باید تصمیمی عاقلانه اتخاذ کند ، برای بهترین نتیجه باید از استفاده از تعداد زیادی حروف در یک پروژه طراحی لوگو تایپ خودداری کنید  هر نوع فونتی  دارای شخصیت است و به عنوان یک طراح ، شما باید نوع فونتی  را انتخاب کنید که ویژگی های نماد را نشان دهد و با پیام حیطه  تجاری مطابقت داشته باشد.

طراحی لوگو در شیراز

3.انتخاب رنگ نادرست

این رایج ترین اشتباهی است که طراحان اغلب مرتکب می شوند ، آنها خودسرانه رنگ هایی را برای پروژه طراحی لوگو انتخاب می کنند. درک روانشناسی پشت رنگها برای طراحی یک لوگو چشمگیر مهم است . شما به عنوان یک طراح باید رنگ هایی را انتخاب کنید که با شخصیت و پیام اصلی مارک تجاری مطابقت داشته باشد. یک فرایند و دلیل باید در پشت انتخاب یک رنگ بندی خاص باشد ، در غیر اینصورت این ممکن است حقیقت را در مورد تصویر شرکت تحقق ندهد.

ثانیاً ، افزودن رنگ باید آخرین تصمیم شما باشد ، بنابراین ابتدا باید آرم را به صورت سیاه و سفید و به رنگ خاکستری بررسی کنید. یک آرم خوب هم در سیاه و سفید و هم در فرم های رنگی عالی به نظر می رسد. بنابراین ، پیشنهاد می شود برای رسیدن به بهترین نتیجه عجله نکنید و در لوگو  خود رنگ اضافه کنید.

طراحی لوگو
طراحی لوگو

4.ایجاد یک طرح پیچیده

پروژه طراحی لوگو شما باید ساده و موثر باشد. اگر آرم شما پیچیده باشد و مخاطب شما برای درک معنای آرم شما تلاش کند ، هدف اصلی آرم شکست می خورد.

یک طراحی آرم با رنگ های بسیار زیاد ، نامتناسب بودن نوع متن و نمادهای بسیار زیاد می تواند آرم شما را پیچیده جلوه دهد و ممکن است برند شما را نادرست معرفی کند. همه لوگوهای مهم  اعم از اپل ، مک دونالدز ، نایک ، فدرال اکسپرس ، همه یک چیز مشترک دارند ، آرم های آنها ساده و در عین حال به یاد ماندنی هستند.

بنابراین ،  به عنوان یک طراح  در بهترین شر کت طراحی لوگو تهران  و شرکت طراحی لوگو در اصفهان باید تمامی موارد رعایت می شود  تا در ذهن مخاطبان تان به یاد ماندنی شوید.

Rate this post
, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
نرم افزار های انیمیشن سازی
نوشتهٔ بعدی
طراحی لوگو با اسم و انواع مختلف لوگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.