بهترین نرم افزار طراحی لوگو

بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای پیاده سازی لوگوهای حرفه ای

بهترین نرم افزار طراحی لوگو به صاحبان مشاغل کمک می کند تا یک هویت تجاری قوی ایجاد کنند و به سایر نمایندگی های برند  اجازه می دهد تا همین کار را برای مشتریان خود انجام دهند.

با وجود ابزارهای متنوع طراحی ، صاحبان مشاغل نیازی به صرف هزینه زیادی برای طراحی یک لوگو حرفه ای ندارند. بسیاری از بهترین برنامه های نرم افزاری طراحی لوگو از قبل الگوهایی با طرح های متعادل ، متناسب بودن  فونت و پالت رنگ برای هر نوع شغل را در خود جای داده اند.

ما بیش از دوازده نرم افزار طراحی لوگو  را بررسی کردیم و بهترین گزینه را براساس گزینه های سفارشی سازی ، سهولت استفاده ، کیفیت طراحی ها و قالب بارگیری انتخاب کردیم. در اینجا بهترین موارد انتخاب شده است.

بهترین نرم افزار طراحی لوگو

6 برنامه نرم افزاری بهترین طراحی لوگو  سال 2020

1.Adobe Illustrator

2.Photoshop

Logo Design Studio Pro.3

Designhill .4

Canva .5

Canva .6

Hatchful  .7

بهترین نرم افزار طراحی لوگو

به طور کلی بهترین نرم افزار طراحی لوگو Adobe Illustrator است :

Adobe Illustrator که برای اولین بار در سال 1985 راه اندازی شد ، همچنان به عنوان پیشروترین نرم افزار ویرایش برداری در بازار باقی مانده است که به کاربران امکان می دهد نقاشی هایی بسازند که در هر اندازه ای قابل اندازه گیری باشند. ما در کل این نرم افزار  را به عنوان بهترین انتخاب کردیم زیرا کنترل هر جنبه از طراحی لوگو با ابزارهای شکل دهی ، براش ها ، شبکه های پرسپکتیو ، شیب ها و موارد دیگر را آسان می کند.

یکی از قدرتمندترین ویژگی های Illustrator امکان وارد کردن یک تصویر اسکن شده است. این برای کاربرانی که چند ایده را روی کاغذ ترسیم کرده اند اما نمی خواهند از ابتدا روی کامپیوتر شروع کنند بسیار مناسب است. اشکال هندسی را می توان بر روی نقاشی قرار داد و به راحتی دستکاری کرد. Illustrator انواع الگوها و اشیا logo آرم برداری را نیز برای کمک به شروع کاربران ارائه می دهد.

البته ، فونت ها بخشی از هر لوگو  خوب هستند و Illustrator امکان دسترسی به بیش از 16000 نوع فونت  از خلاق تا حرفه ای را فراهم می کند. وقتی زمان افزودن یا تغییر رنگ فرا می رسد ، کاربران می توانند با پالت های Pantone یا CMYK برای مطابقت دقیق رنگ روی مواد چاپی مانند کارت ویزیت و آگهی های تبلیغاتی طراحی کنند.

سرانجام ، از آنجا که Illustrator مبتنی بر وکتور است ، هنگام بزرگنمایی ، نقاشی بی کیفیت نمی شود ، بدین معنی که کاربران می توانند لوگو  خود را در هر اندازه ای مقیاس بندی کنند.

Adobe Illustrator برای رایانه های Mac و Windows در دسترس است

5/5 - (1 امتیاز)
, ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی لوگو حرفه ای آنلاین و سفارش طراحی لوگو از را دور
نوشتهٔ بعدی
کارت ویزیت شرکت گزینه ای مناسب برای کسب و کار برند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.