لوگو موشن آنلاین و ساخت انیمیشن و تیزر تبلیغاتی

لوگو موشن آنلاین به افشای نشان تجاری شرکت، مشاغل، برند تجاری شما به صورت متحرک دو بعدی یا سه بعدی اشاره دارد. این روشی است که در آن یک لوگو و برچسب، دارای اثرات متحرک هستند تا لوگوی شما را به یادماندنی کنند، بنابراین نیازی نیست نگران باشید چرا باید از لوگو موشن استفاده کنید.

به عنوان مثال، لوگو موشن می تواند حروف لوگوی شما را به روشی خلاقانه منتقل کند. معرفی انواع نرم افزارهای سازنده  لوگو موشن آنلاین می تواند یک ابزار تبلیغاتی غالب باشد و می تواند هویت قابل توجهی از تجارت شما فراهم کند. بنابراین، ساخت لوگو موشن شایسته،که بازدیدکنندگان شما را مجذوب خود کند، بسیار حیاتی است. بیایید اکنون درمورد سازندگان لوگو موشن آنلاین صحبت کنیم.

لوگو موشن آنلاین

بهترین تولید کننده های لوگو موشن آنلاین در سال 2020

طراحی لوگو شما سنگ بنای بصری برند شما است و به شما هویت بصری می دهد. با استفاده از سرویس های برنامه لوگو موشن آنلاین، شما می توانید همانند یک طراح حرفه ای لوگو، به راحتی یک لوگو را، متحرک کنید. طراحی حرفه ای لوگو را می توان توسط برترین و با استعدادترین انیماتورها انجام داد.

با استفاده از این انیماتورها، فقط باید الگویی را انتخاب کنید، لوگو و آدرس وب سایت را وارد کنید و سپس بقیه موارد را به انیماتورها بسپارید. در عرض چند دقیقه، سازندگان لوگو موشن آنلاین، لوگو های چشمگیری را برای شما تولید می کنند. در اینجا، ما در مورد دو انیماتور به طور جزئی بحث خواهیم کرد.

  • Light MV
  • Intro Maker

1- Light MV :

این نرم افزار، یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت لوگو موشن آنلاین است. این نرم افزار قالب های ویدیویی متنوعی را به شما ارائه می دهد تا لوگوی خود را متحرک کنید.  می توانید متن یا موسیقی پس زمینه خود را به قالب اضافه کنید و فقط در چند دقیقه انیمیشن دریافت کنید. این نرم افزار از Android ، IOS،  Mac و Windows پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد با یک حساب کاربری وارد همه پلتفرمها شوید.

امکانات:
  • قالبهای لوگوی رایگان
  • فوق العاده آسان برای استفاده
  • کتابخانه موسیقی

2- Intro Maker :

این نرم افزار، برای ایجاد یک معرفی ویدیویی با جلوه های ویژه استفاده می شود. با استفاده از این نرم افزار می توانید تجارت، وب سایت، یوتیوب یا شرکت خود را برند دار کنید و آن را حرفه ای جلوه دهید. می توانید از پیشنهادهای ویدئویی رایگان ارائه شده، توسط سیستم استفاده کنید. یا می توانید از پیشنهادهای پولی استفاده کرده و به خدمات گسترده تری دسترسی پیدا کنید.

چگونه می توان با این نرم افزار، لوگو موشن آنلاین ایجاد کرد؟ در واقع، شما فقط باید انیمیشن لوگوی دلخواه خود را از فهرست آن انتخاب کرده و لوگوی خود را در این نرم افزار بارگذاری کنید. این سیستم شما را از طریق فرآیند ایجاد ساده فیلم راهنمای می کند. این نرم افزار از فن آوری های جدید (شبکه های عصبی) استفاده می کند که به رایانه اجازه می دهد تا تصویر شما را تفسیر کرده و جلوه هایی را بر روی آن اعمال کند بدون اینکه در رنگ ها یا طرح های آن تداخل ایجاد کند.

امکانات:
  • شبکه های عصبی با یادگیری عمیق.
  • سازگار با فرمت های JPG وPNG

ما دو تا از شگفت انگیزترین، آسان ترین و ساده ترین سازندگان لوگو موشن آنلاین را، معرفی کردیم. اگر انتخاب کنید که از نسخه های آزمایشی رایگان یا پولی استفاده کنید، هیچ یک از آنها، توانایی ایجاد لوگوهای منحصر به فرد را محدود نمی کنند. هر یک از دو سازنده لوگو موشن آنلاین، شما را به سبک حرفه ای روی نقشه قرار می دهند. در صورتی که به لوگو موشن و ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان نیاز دارید با رسانه هنربرتر تماس بگیرید.

3.3/5 - (3 امتیاز)
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
لوگوی متحرک و ساخت لوگو موشن با نرم افزار های گرافیکی
نوشتهٔ بعدی
ریدیزاین لوگو و نکاتی که باید در حین انجام داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.