ریدیزاین لوگو و نکاتی که باید در حین انجام داد

ریدیزاین لوگو و نکات مهم بازسازی یک لوگو

ریدیزاین لوگو برای یک لوگوی قوی می تواند تأثیر زیادی در تجارت شما داشته باشد. بعضی شرکت ها، بار اول آن را درست انجام می دهند و هرگز مجبور نیستند دوباره لوگوی خود را بازسازی کنند. اما بیشتر اوقات، یک لوگو باید اصلاح یا تنظیم شود تا با تغییرات در شرکت شما (یا دنیای طراحی) مطابقت داشته باشد.

این به ویژه برای مشاغل با طول عمر طولانی، بیشترصدق می کند. ریدیزاین لوگو ممکن است کمی دلهره آور به نظر برسد، اما ایجاد تعهد برای دمیدن روح تازه به چیزی که برای مدتی کار کرده است، ممکن است مدت زمان طولانی، به طور قابل توجهی بازده داشته باشد.

اما قبل از اینکه لوگوی خود را بازسازی کنید، کمی وقت بگذارید تا اطمینان حاصل کنید که طراحی مجدد واقعاً نیاز است، یا خیر.  پرسیدن چهار سوال اصلی به شما کمک می کند تا بفهمید، آیا باید به آنچه دارید، پایبند باشید یا ریسک کنید و ریدیزاین لوگو را امتحان کنید.

بنابراین، چرا یک لوگو مهم است؟

زیرا توجه را به خود جلب می کند، اولین تاثیر قوی ایجاد می کند، اساس هویت برند شما است، به یاد ماندنی است، شما را از رقابت جدا می کند، وفاداری به برند را تقویت می کند و مورد انتظار مخاطبان است.

ریدیزاین لوگو و نکاتی که باید در حین انجام داد
ریدیزاین لوگو و نکاتی که باید در حین انجام داد

چهار سوال اصلی که باید در هنگام بازسازی لوگو بپرسید

1- آیا تجارت شما گسترش یافته یا تغییر کرده است؟

شاید اخیراً یک سری کامل از محصولات جدید اضافه کرده اید یا دفتر مرکزی خود را گسترش داده اید یا تعداد زیادی کارمند جدید به لیست خود اضافه کرده اید. اگر تجارت شما به هر طریقی گسترش یافته یا تغییر کرده باشد، ممکن است زمان آن رسیده باشد که طراحی لوگو خود را نیز تغییر دهید.

2- آیا رقابت جدیدی دارید؟

اکنون بهترین در صنعت خود هستید؟ یا بصورت اتفاقی یک رقابت جدیدی پیدا کرده اید؟ می توانید احساس ترس و وحشت کنید یا می توانید بلند شوید و برای جایگاه خود بجنگید. بازسازی لوگو می تواند به شما نشان دهد که، مشتریان شما،که مشتریانی مدرن و به روز هستند، شایسته بررسی هستند.

3- آیا ارزشها یا مأموریت برند شما تغییر کرده است؟

با رشد کسب و کار شما، ممکن است برند شما، به طور طبیعی پیشرفت کند.

4- آیا لوگوی شما قدیمی است؟

اگر لوگوی شما در دهه 80 ساخته شده است، زمان آن فرا رسیده است که وارد دوره مدرن شوید. زیبایی شناسی نه تنها خسته شده است ، بلکه احتمالاً طراحی آن با تعداد بی شماری از دستگاه های تکنولوژی که نشانگر لوگوی شما، مانند تلفن های همراه، تبلت ها و موارد مشابه است، سازگار نیست.

طراحی لوگو مکسوری ریدیزاین لوگو

روند ریدیزاین لوگو

شما سوالات اصلی را پرسیده اید، تحقیقات لازم را انجام داده اید و آماده هستید تا با بازسازی لوگو به جلو حرکت کنید. تبریک می گویم این یک قدم بزرگ برای شما و شرکت شما است. اکنون وقت آن است که به کار بپردازیم. اگرچه بیشترین مراحل طراحی لوگو مشابه اولین یا پنجمین تکرار لوگو خواهد بود، اما در اینجا چند نکته را باید بخاطر بسپارید که به طور خاص در حال بازسازی لوگو هستید:

  • به عنوان معیار موفقیت سعی کنید از مقایسه مستقیم گزینه های لوگوی جدید با لوگوی قبلی خود جلوگیری کنید. درعوض، بر چگونگی نشان دادن لوگوی جدید برند خود، یا صحبت با مشتریان خود تمرکز کنید.
  • تغییر می تواند احساسات غیر منتظره ای را به همراه داشته باشد، خواه این هیجان در مورد چیز جدید باشد یا اضطراب از تغییر زیاد. قبل از نهایی کردن، حتماً روی هر طرح جدید لوگو تمرکز کنید تا بدانید که به دلایل درست تغییری ایجاد می کنید.
  • برخی از عناصر ریدیزاین لوگو، به عنوان مثال با رنگ جدید یا سبک طراحی کاملاً متفاوت، به تغییرات بزرگتری در برند تجاری و بازاریابی شما نیاز دارد (مانند کارت های کسب و کار جدید ، وب سایت جدید و غیره) اگر آماده نیستید که همه چیز را تغییرات اساسی بدهید، برخی عناصر را به همان صورت قبلی در نظر بگیرید!

برای بازسازی لوگو، باید از جایی که قبلاً بودید به مکانی که امروز هستید بروید. در هر صورت شما باید لوگوی خود را در همه سیستم عامل ها و مواد شرکت به روز کنید. (فکر کنید: امضای ایمیل ، وب مستر، توییتر ، صفحات فیس بوک و لینکدین و غیره).

5/5 - (1 امتیاز)
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
لوگو موشن آنلاین و ساخت انیمیشن و تیزر تبلیغاتی
نوشتهٔ بعدی
نحوه ی طراحی کارت ویزیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.