موشن گرافیک و تبلیغات، ایده ای برای خلق کردن

موشن گرافیک و تبلیغات ، ایده ای برای متفاوت خلق کردن

موشن گرافیک و تبلیغات  را می توان به عنوان راه حلی هوشمندانه ،  برای تصاویر زنده و پخش صدا برای ایجاد تیزرهای تبلیغاتی، پست ها و تبلیغات رسانه های اجتماعی به طور موثر استفاده کرد. برای ایجاد یک محتوا با موشن گرافیک، نیازی به داشتن داستان یا روایت ندارید. در واقع ، شما می توانید از موشن گرافیک برای ایجاد تنوع جالب در لوگوی خود استفاده کنید، یا حتی اطلاعات را به صورت جالب در قالب یک تبلیغ، در شبکه های اجتماعی ارائه دهید.

روزانه بیش از یک میلیارد نفر در جهان، از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. آنها احتمالاً هر نوع پست اجتماعی  و تبلیغی را می بینند. جلب توجه مخاطبان به تخیل، به خلاقیت و نبوغ زیادی نیاز دارد. یکی از راه های جلب توجه زودگذر و انتقال پیام، استفاده از موشن گرافیک تبلیغاتی است.

فواید استفاده از موشن گرافیک تبلیغاتی  چیست؟

چهار دلیل اصلی وجود دارد که بهتر است شما از موشن گرافیک و تبلیغات در بازاریابی خود استفاده کنید.

1- جلب توجه بیننده :

مطالعات انجام شده، نشان می دهد که مدت توجه انسان هشت ثانیه است و مهمتر اینکه، توجه انسان هر ساله 88 درصد کاهش می یابد. این بدان معناست که وقتی مخاطبان شما آنلاین هستند، آنها به محتوا نگاه نمی کنند، بلکه سریع آن را اسکن می کنند.

اگر جالب نباشد، احتمالاً به سراغ مورد بعدی می روند.گرافیک ها و تصاویر جالب، قدرت جلب توجه در یک فضای رسانه ای آنلاین را، به سرعت بالا می برد. اما با یک موشن گرافیک تبلیغاتی، که ترکیبی از صدا، تصاویر و انیمیشن است، یک قدم جلوتر می رود تا در مدت زمان کوتاهی توجه بینندگان شما را جلب کند. با توجه به مطالعه فیس بوک، تماشای 10 ثانیه از یک موشن گرافیک تبلیغاتی، برای افزایش آگاهی از برند کافی است.

2- تأثیر بصری ایجاد می کند :

انسان ها یادگیرنده بصری هستند و به احتمال زیاد مفاهیم و ایده ها را از طریق نمودارها، تصاویر، گرافیک ها و موارد دیگر به خاطر می سپارند. قدرت لوگو موشن و موشن گرافیک تبلیغاتی در نمایش تصویری نهفته است. با استفاده از عناصر گرافیکی و تکنیک های انیمیشن، رسانه ای محبوب برای انتقال پیام خود در عرض چند ثانیه ایجاد کنید.

فایده این نوع فیلم ها این است که به طرح های گرافیکی ساکن جان می بخشند و اطلاعات برند شما را به راحتی منتقل می کنند. آخرین آمار نشان می دهد که افراد هنگام تماشای یک ویدیو، 95٪ پیام را دریافت می کنند یعنی فقط 10٪ آن را به صورت متنی می خوانند. این بدان معناست که وقتی ازموشن گرافیک و تبلیغات ، در شبکه های اجتماعی استفاده می شود، افراد بیشتر از اطلاعات لذت می برند، درگیر می شوند و آنها را بیشتر به خاطر می سپارند.

3- ایده های پیچیده را منتقل کنید :

گرافیک استاتیک ساده یا اینفوگرافیک نمی توانند برخی ایده ها و مفاهیم را توضیح دهند و اغلب نیاز به ساده سازی دارند. با استفاده از موشن گرافیک ، به راحتی می توانید با کمک انیمیشن، فیلم ویدئویی زنده و صدا، هیجان را به عناصر گرافیکی ثابت، اضافه کنید تا ایده های پیچیده ای را ارائه دهید که حس بینایی و صدا را، به خود جلب می کنند.

بر اساس مطالعه MIT انسان ها می توانند اطلاعات بصری را فقط در 13 میلی ثانیه پردازش کنند. این پردازش سریع در مغز یک فرآیند مداوم است زیرا چشمان شما حدود سه بار در ثانیه از یک نقطه به نقطه دیگر می روند و اطلاعات را به مغز ارسال می کنند.

پس با نمایش گرافیکی ایده ها و اطلاعات به کمک موشن گرافیک و تبلیغات ، با روشی که مغز شما اطلاعات بصری را پردازش می کند، باعث می شود انتقال اطلاعات پیچیده مفید باشد.

نرم افزار ساخت لوگو موشن

4- سرگرمی را افزایش می دهد :

وقتی از موشن گرافیک و تبلیغات در شبکه های اجتماعی استفاده می شود، علاوه بر جلب توجه، مخاطب شما را سرگرم می کند. این امر منجر به تعامل بهتر و آگاهی از برند می شود. موشن گرافیک تبلیغاتی جذاب تر است زیرا احساسات شما را مجذوب خود می کند.

سفارش موشن گرافیک

تبلیغات آتلیه ها، تبلیغات آرایشی و زیبایی، تبلیغات دسر و شیرینی، تبلیغات دیگر مشاغل، تبلیغات رستوران ها و کافی شاپ ها، تبلیغات شرکت های تشریفاتی، تبلیغات مراکز تفریحی، تبلیغات مبلمان و کالای خواب، تبلیغات مراکز تفریحی، تبلیغات مزون ها، تبلیغات معماری و دکوراسیون داخلی، تبلیغات پزشکان، تبلیغات گردشگری، طراحی وب سایت و سئو، عکاسی و فیلمبرداری از همایش ها، مجله تبلیغاتی، مزایای تبلیغات محیطی، طراحی کاتالوگ در تهران، دسته نمونه طراحی لوگو، سفارش آنلاین طراحی لوگو، آگهی نامه ساینا 26، نمونه کارها، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مجله 29 ساینا، چاپ هولوگرام و برچسب اموال، مطالب سایت

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی لوگو فیلم و ساخت و طراحی انواع لوگو
نوشتهٔ بعدی
استاندارد لوگو برای وب سایت ها و رسانه های اجتماعی چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.