لوگو املاک حرفه ای و طراحی لوگو املاک منحصر به فرد

لوگو املاک حرفه ای  و اینکه چگونه یک لوگو املاک منحصر به فرد ایجاد کنیم؟

لوگو املاک حرفه ای و هدف یک طراحی لوگو این است که برجسته شود، داستان خود را تعریف کند، بر ادراک تأثیر بگذارد و در مخاطب خود اعتماد ایجاد کند. این یک کار بزرگ است. اگر به تازگی به فکر طراحی لوگو املاک هستید ، ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد. چطور چنین کار کوچکی می تواند این همه کار انجام دهد؟

ممکن است تعجب کنید یک لوگوی قوی و قابل تشخیص، می تواند بسیار انتقال پذیر باشد! لوگوی شما محور اصلی برند شماست، بنابراین باید یک استراتژی واقعی در پس طراحی آن وجود داشته باشد.

برای ثبت برند تجاری کسب و کار خود با ما در ارتباط باشید

لوگو املاک حرفه ای و طراحی لوگو املاک منحصر به فرد
لوگو املاک حرفه ای و طراحی لوگو املاک منحصر به فرد

برای اطمینان از ایجاد یک لوگو املاک معنادار، باید برند خود را بررسی کنید.

اگر قبلاً هیچ برندی نداشته اید، بیایید این کار را با هم انجام دهیم. ما آن را به سه دسته اصلی تقسیم کرده ایم، که پایه و اساس طراحی یک لوگو املاک قدرتمند است!

قیمت طراحی لوگو

1- هویت برند شما :

به نام تجاری خود به عنوان هویت یک شخص فکر کنید. می خواهید تجارت املاک و مستغلات شما چگونه درک شود؟ می خواهید مخاطبانتان چه ارزش ها یا احساساتی را در ارتباط با شما داشته باشند؟ آیا شما قابل اعتماد، فوق العاده باهوش، اهل فن و خوش ارتباط هستید؟ اگر شما یک مأموریت و ارزش  مثبت دارید، این یک شروع عالی است.

2- چه چیزی شما را بی نظیر می کند :

خاص بودن شما به عنوان یک برند، فراتر از ویژگی های شخصیتی است. چه چیزی در مورد تجارت املاک و مستغلات شما متفاوت است؟ آیا زمینه های تخصصی خاصی دارید؟ تمرکز شما در املاک و مستغلات بر روی چه چیزی است؟ آیا شما در خانه های لوکس یا خانه های مبتدی تخصص دارید؟ آیا تمرکز شما در یک منطقه جغرافیایی خاص است؟ شاید خدمات عالی همان چیزی باشد که شما را متمایز می کند؟

3- مخاطبان شما :

هنگامی که ویژگی ها و تخصص های اصلی هویت خود را ایجاد کردید، درک بهتر مخاطبان شما راحت تر خواهد بود. هدف آنها چیست و چه چیزی باعث می شود شرکت املاک و مستغلات شما گزینه مناسبی برای آنها باشد؟

لوگو املاک حرفه ای و طراحی لوگو املاک منحصر به فرد
لوگو املاک حرفه ای و طراحی لوگو املاک منحصر به فرد

در اینجا سه روند طراحی لوگو املاک آورده شده است که ارزش بررسی دارد:

1- سادگی در طراحی لوگو املاک

سادگی هرگز از مد نمی افتد و ساده ترین ایده ها اغلب بهترین ایده ها هستند. مزایای قابل توجه لوگوهای ساده این است که بسیار مقیاس پذیر هستند و در هر اندازه ای از پلتفرمهای مختلف قابل شناسایی هستند. بسته به نوع انتخاب قلم و استفاده از تصاویر، لوگو های ساده می توانند سنتی یا مدرن تر باشند.

2- هنر خط کشیده یا حروف در طراحی لوگو املاک

لوگوهای که از این روش استفاده می کنند خود را به یک برند شیک و با هویت تر تبدیل می کنند.

هنر خط کشیده در طراحی لوگو املاک

3- ترکیب عناصر یا نمادهای محلی

نمادها یا هنر یک روش عالی برای تعیین صنعت شما است، اما پشت بام ها یا خانه های عمومی در طراحی لوگو املاک تا حدودی زیاد استفاده می شوند و همیشه اصالت را، به تصویر نمی کشند. یک گزینه جایگزین استفاده از طبیعت یا تصاویری است که مربوط به منطقه جغرافیایی محل کار شما یا نام تجارت شما باشد.

لوگو املاک شما، اغلب اولین و گاهی اوقات تنها برداشتی است، که مصرف کننده از نام تجاری شما دارد. اگر از توصیه ما استفاده کنید و مطمئن شوید که لوگوی شما منحصر به فرد است و داستان برند شما را روایت می کند، می توانید آن را ساده و همه کاره نگه دارید و هنگامی که یک برند حرفه ای، واضح و سازگار ارائه می دهید، در بازار اعتبار ایجاد می کنید و توجه مخاطبان را، به خود جلب می کنید.

رسانه هنر برتر طراحی لوگو در تهران ، طراحی لوگو در اصفهان و سایر شهرهای کشور

2.9/5 - (9 امتیاز)
, , ,
نوشتهٔ پیشین
خدمات طراحی گرافیک ، طراحی گرافیکی خلاقانه و افزایش نو آوری در طراحی گرافیک
نوشتهٔ بعدی
تبدیل لوگو به انیمیشن چه زمانی نیاز است که لوگو موشن بسازیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.