تبدیل لوگو به انیمیشن چه زمانی نیاز است که لوگو موشن بسازیم

تبدیل لوگو به انیمیشن چیست؟

تبدیل لوگو به انیمیشن لوگوی شما ، همان چیزی است که نشان دهنده تجارت شما است، به همین دلیل طراحی لوگو برای شرکت یا نام تجاری شما بسیار مهم است زیرا اولین چیزی است که مشتریان و شرکا هنگام مواجه شدن با تجارت شما، مشاهده می کنند. داشتن یک لوگوی مناسب برای کسب و کار کافی نیست، اگر به روش صحیحی ارائه نشود.

اگر شما می خواهید لوگوی شما حرفه ای، منحصر به فرد و منتسب به ارزشها و رسالت برند شما باشد، اگر می خواهید مخاطبان بسیاری را، متوجه کسب و کار خود کنید، تبدیل لوگو به انیمیشن، یک روش عالی برای تبدیل لوگوی شما به شکل پویاتری از ارتباطات است، که  مخاطبان شما را، بیشتر تحت تاثیر قرار می دهد.

برای ثبت برند تجاری کسب و کار خود با ما در ارتباط باشید

تبدیل لوگو به انیمیشن طراحی لوگو مکسوری

در اینجا برخی از بهترین موارد استفاده برای تبدیل لوگو به انیمیشن آورده شده است:

  • ارائه های تجاری:

اگر شما در حال ارائه یک پروژه جدید به هیئت مدیره هستید؟ شما می توانید آن را با یک لوگوی متحرک به پایان برسانید، که باعث می شود آن را به صورت واضح و حرفه ای ارائه دهید.

  • فیلم های پیچیده :

  • به دنبال سرمایه گذاران یا شرکا هستید؟ ساختن فیلم های پیچیده می تواند دردسر ساز باشد، شما می توانید با تبدیل لوگو به انیمیشن، علاوه بر اینکه جدی بودن را منتقل می کنید، آنها را ترغیب به تجارت با برند تجاری خود می کنید.

ساخت لوگو موشن آنلاین

  • محتوای رسانه های اجتماعی :

  • پروفایلهای های اجتماعی شما، بهترین مکان برای شناخت برند هستند. از آنها برای نمایش لوگوی متحرک خود استفاده کنید و دوستداران خود را با آنها آشنا کنید.در سایت هایی مانند اینستاگرام،که در مورد محتوای رسانه ای است، از لوگوی متحرک خود به عنوان یک نتیجه برای فیلم های خود استفاده کنید. تبلیغاتی عالی هستند اما نمایش تبلیغات و فروش با استفاده از ویدئویهای متحرک جذاب تر از تصاویر ثابت هستند.
  • وبسایت شما :

  • برای افزایش آگاهی از برند خودتان، لوگوی استاتیک خود را با یک لوگوی متحرک جایگزین کنید و بعد  بررسی کنید که با تبدیل لوگو به انیمیشن چگونه سایت شما، شگفت انگیز به نظر می رسد!
تبدیل لوگو به انیمیشن چه زمانی نیاز است که لوگو موشن بسازیم
تبدیل لوگو به انیمیشن چه زمانی نیاز است که لوگو موشن بسازیم

نحوه ی تبدیل لوگو به انیمیشن چگونه است؟

آیا می خواهید بعد از طراحی لوگو یک لوگوی متحرک بسازید ؟ مسیرهای مختلفی وجود دارد که می توانید طی کنید، بنابراین شما می توانید گزینه ای را که به بهترین وجه با بودجه و تخصص شما طراحی می شود ، انتخاب کنید. ما در اینجا به شما چهار نکته در مورد تبدیل لوگو به انیمیشن را، آموزش می دهیم که می توانید نشان تجاری خود را زنده کنید.

1- همه چیز با آمادگی عالی شروع می شود:

برای اینکه بیشترین انعطاف پذیری را در تبدیل لوگو به انیمیشن داشته باشید، مطمئن شوید که هر عنصری که می خواهید آن را متحرک کنید بر روی لایه خود قرار دارد.خواه در حال انتقال طرحی ازPhotoshop  یا   Illustrator باشید. هنگام وارد کردن یک فایل (import) به عنوان ترکیب، افتر افکت (After Effects) لایه ها را حفظ می کند.

2- وقت حرکت است:

 ترکیبات شامل لایه هایی هستند و لایه ها پایه و اساس انیمیشن شما هستند. با استفاده از خصوصیات یا افکت های لایه می توان هر لایه را متحرک کرد.

3- با فریم های کلیدی متحرک شوید:

فریم های کلیدی  (KEYFRAMES) خاصیت لایه را در یک زمان مشخص ثبت می کند و می تواند روی هر خاصیت لایه ضبط شود. به عنوان مثال، می توانید لایه ای را که از سمت چپ به راست در سراسر صفحه در حال حرکت است با ضبط فریم های کلیدی از ویژگی  POSITION آن متحرک کنید. هنگامی که چندین فریم کلیدی موقعیتی را در جدول زمانی ضبط می کند، پانل ترکیب (COMPOSITION) مسیر انیمیشن را نمایش می دهد.

4- پس زمینه های قابل حلقه شدن :

شما می توانید عناصر مختلف را در طراحی خود متحرک کنید تا منحصر به فرد شدن برند خود را برقرار کنید. به عنوان مثال، برای ایجاد یک انیمیشن حلقه ای انتزاعی بدون تلاش زیاد، Fractal Noise   و Cell Pattern  به لایه پس زمینه خود اضافه کنید،که گزینه های عالی برای این کار هستند. افکت ها را با هم ترکیب کنید تا تعداد بی شماری از پس زمینه های جالب را ایجاد کنید.

رسانه هنر برتر طراحی لوگو در تهران و سایر شهرهای کشور

نرم افزار ساخت لوگو موشن

Rate this post
, , ,
نوشتهٔ پیشین
لوگو املاک حرفه ای و طراحی لوگو املاک منحصر به فرد
نوشتهٔ بعدی
ساخت تیزر تبلیغاتی انلاین با بهترین سازنده تبلیغات تلوزیونی و گرافیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.