طراحی لوگو فروشگاه ، ساخت و طراحی لوگو فروشگاه حضوری و آنلاین

طراحی لوگو فروشگاه

طراحی لوگو فروشگاه اولین گام در جهت ایجاد نام تجاری برای هر فروشگاه  و هر شغلی است. لوگو به عنوان یک عنصر بصری عمل می کند که یک هویت جداگانه برای مشاغل ایجاد می کند. لوگو می تواند یک نشان یا نمادی باشد که مربوط به محصولات یا خدمات شرکت یا ماهیت تجاری شما باشد.

برای ثبت برند تجاری کسب و کار خود با ما در ارتباط باشید

رقابت در همه انواع تجارت ، نیاز به حضور آنلاین برای نمایش محصولات یا خدمات دارد. نیمی از جمعیت جهان با اینترنت و از طریق دستگاه های مختلف، در حال خرید هستند. در نتیجه، تعداد افرادی که به طور آنلاین محصولات و خدمات را جستجو و خریداری می کنند، چند برابر شده است.

برای ماندن در رقابت، همیشه دوست دارید فروشگاه شما منحصر به فرد باشد. اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید؟ بدون زحمت با ایجاد یک لوگوی فروشگاه جذاب، بصورت آنلاین می توانید به این مهم دست پیدا کنید!

قیمت طراحی لوگو

ما در ادامه ایده های طراحی لوگوی فروشگاه را، برای فروشگاه جدید شما ارائه کرده ایم، امیدواریم که از این ایده ها الهام بگیرید و یک لوگوی چشم نواز برای تجارت خود ایجاد کنید.

طراحی لوگو فروشگاه سفارش طراحی لوگو

ایده های طراحی برای لوگوی فروشگاه

وقتی نوبت به طراحی لوگو می رسد، نیاز به آزمایشات متعددی با اشکال، قلم ها و رنگ ها است. حتی جزئیات کوچک هم، برای ایجاد یک تصویر از برند، که بتواند به طور دقیق تجارت شما را نشان دهد، نقش مهمی ایفا می کنند.

جزئیات، به این معنی است که چیز به ظاهر کوچکی، به اندازه لوگوی فروشگاه، می تواند تفاوت ایجاد کند پس خود را به یک لوگوی فرومایه نفروشید. در عوض، طرحی را انتخاب کنید که بهترین ویژگی های برند شما را به نمایش بگذارد.

با داشتن لوگوی فروشگاه مناسب، مشتریانی را در صف خواهید داشت که، آنچه را در فروشگاه شما موجود است، به دقت بررسی می کنند.

قبل از اینکه هدف خود را برای ایجاد لوگوی فروشگاه بصورت کامل تنظیم کنید. مجموعه لوگوهای فروشگاه های آنلاین و فیزیکی را به طور یکسان مرور کنید.  ببینید دیگران از چه ویژگی های طراحی برای جذب مشتریان خود استفاده می کنند.

سپس، هنگامی که آماده ساخت لوگوی فروشگاه خود شدید، از یک سازنده لوگو مثل  LOOKAاستفاده کنید و لوگوی فروشگاه خود را به صورت رایگان طراحی کنید.

طراحی لوگو فروشگاه طراحی لوگو مکسوری

1- انتخاب کنید :

نام تجاری خود را وارد کنید و سبک ها، رنگ ها و نمادها را انتخاب کنید. از ویرایشگر لوگو استفاده کنید تا طراحی شما کامل شود و دید شما زنده شود. به راحتی می توانید رنگ ها، قلم ها، چیدمان ها و فاصله را تغییر دهید.

2- تعیین رنگ :

لوگوهای فروشگاهی تمایل دارند که پالت رنگ خود را منعکس کنند. اما آنها همچنین می توانند از خلق و خوی ایجاد شده در کالاهای شما الهام بگیرند. همانطور که برای خرید پالت رنگی، عمل خرید را انجام می دهید، همانطور هم، سبک و روح برند خود را در ذهن داشته باشید.

3- چیدمان :

طراحی لوگو فروشگاه شما باید بتواند نام تجاری شما را در مکان های مختلف عرضه کند. برای نشان دادن نام تجاری فروشگاهی به طور موثر، لوگوی شما باید در اندازه ها و رسانه های مختلف، خوب به نظر برسد.

طرح بندی های ساده دوست شما در اینجا هستند و باعث می شوند که لوگوی شما در هر مکانی که از آن استفاده می شود راحت خوانده و تشخیص داده شود.

4- تایپوگرافی :

بسیاری از لوگوهای فروشگاهی فونت های خود را با در نظر گرفتن نشانه ها انتخاب می کنند. این بدان معنی است که فونت های بزرگ (Serif) و فونت های دندانه دار  (Sans-Serif)در کل بخش رایج هستند، زیرا به راحتی از فاصله دور قابل خواندن هستند.

جدا از خوب کار کردن در اندازه های بزرگ، این فونت ها در صفحه های کوچک نیز به خوبی کار می کنند و به بازوی تجارت الکترونیکی شما یک پا می دهند.

5- سمبل :

اگر طراحی لوگو فروشگاه شما به چیز اضافی احتیاج داشته باشد، ممکن است آن چیز اضافی، یک سمبل باشد که می تواند یک روش عالی برای جدا کردن بصری برند فروشگاهی شما باشد، در عین حال به مشتریان چیزی می دهد که از شما یاد کنند.

طراحی لوگو در تهران و سایر شهرهای کشور به صورت آنلاین توسط رسانه هنر برتر

Rate this post
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
ساخت تیزر تبلیغاتی انلاین با بهترین سازنده تبلیغات تلوزیونی و گرافیکی
نوشتهٔ بعدی
لوگو برند معروف و تفاوت آن با سایر لوگو های بندهای تجاری دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.