قرارداد طراحی لوگو و نکات آن

 قرارداد طراحی لوگو

پیش نویس قرارداد طراحی لوگو یک روش حیاتی برای بیان قانونی شرایط و ضوابط شما است. کار به عنوان یک فریلنسر طراحی لوگو، بدون قرارداد طراحی لوگو می تواند پروژه شما را معیوب کند. کار مبتنی بر اعتماد است و شما باید ثابت کنید که هر دو طرف در صورت لزوم، به تعهدات خود عمل می کنند.

فریلنسرهایی که اهمیت قرارداد طراحی لوگو را نادیده می گیرند در نهایت خدماتی را ارائه می دهند که مشتری مایل به پرداخت آنها نیست. لذت بردن از خلاقیت خود و استفاده از مهارت های خود برای خوشحال کردن مشتری بسیار لذت بخش است، اما اگر در این راه اختلاف نظر داشته باشید، رابطه خوب از بین می رود.

شما این را نمی خواهید، درست است؟ خوب ، پیش بروید و یک قرارداد ایجاد کنید تا از منافع هر دو طرف محافظت کنید! هنگام تهیه پیش نویس قرارداد، لازم نیست مشتری خود را با برخی از صفحات خسته کننده یک سند بترسانید. شما باید قرارداد را کاملاً واضح و روشن تنظیم کنید تا توسط مشتریان درک شود.

قیمت طراحی لوگو

مشتری خود را، با اطلاعات غیرضروری و نامشخص ناامید نکنید. به یاد داشته باشید ، هر زمان که در برخی از موضوعات اختلاف نظر داشته باشید به قرارداد طراحی لوگو مراجعه خواهید کرد. در مرحله اول، بگذارید بحث کنیم که یک قرارداد طراحی لوگوی کامل، باید شامل چه چیزهای باشد.

طراحی لوگو

1- جزئیات خدمات در الگوی قرارداد طراحی لوگو

حتی اگر شما و مشتری شما در مورد خدمات فریلنسینگ به توافق شفاهی رسیده اید، هنوز باید جزئیات خدمات خود را در قرارداد طراحی لوگو بنویسید.که باید شامل نقش های شما باشد که باید به وضوح بیان شود. از این رو، ایجاد چارچوب خدمات به شما امکان می دهد هرگونه سرویس اضافی را که مشتری پس از ارائه خدمات شما درخواست می کند، مطابق الگوی قرارداد طراحی لوگوی مستقل خود، رد کنید.

اگر به طور واضح دامنه کار خود را در الگوی قرارداد طراحی لوگو مشخص نکنید، در نهایت خدماتی ارائه خواهید داد که مشتری مایل به پرداخت آنها نیست. در صورت ارائه برخی خدمات اضافی با هزینه، مطمئن شوید که این مورد در الگوی قرارداد طراحی لوگو نیز لحاظ شده باشد. به یاد داشته باشید، شما در تلاش برای محافظت از روابط بین خود و مشتری هستید.

2- مهلت قرارداد و زمان بندی قرارداد طراحی لوگو

از ترتیبات می توان اطمینان حاصل کرد که خدمات ارائه شده اند و پرداخت خدمات باید عملکرد مناسبی داشته باشد. در قرارداد طراحی لوگو ، شما باید دوره کار خود را مشخص کنید، از جمله اینکه شما روزانه برای مشتری کار می کنید.

همچنین، شما می توانید در قرارداد طراحی لوگو، نشان دهید که هر ساعت کاری اضافی حقوق اضافی را شامل می شود. با این کار مشتری از هزینه های خارج از وقت کار شما آگاه می شود. بنابراین، هنگام تعیین ضرب الاجل، زمان اضافی را به زمانی که برای انجام چنین خدماتی استفاده می کنید اضافه کنید.

مشتری از شما انتظار دارد که در مدت تعیین شده وظایف محوله را به اتمام برسانید، درصورت عدم انجام این کار، ممکن است در نهایت یک رابطه دچار دست انداز شود. در بیشتر موارد، مشتری به شما این امکان را می دهد تا زمانهای های خود را تعیین کنید.

خوب است به مشتری نشان دهید که می توانید کار را، سریع تحویل دهید، اما قول آنچه را که فرصت نمی کنید، ندهید. همچنین  نیازی نیست برای انجام کارهای فوری، خود را تحت فشار قرار دهید، بنابراین با آسودگی کار کنید، در عین حال اطمینان حاصل کنید که کارهای لازم را به محض اینکه مشتری بخواهد انجام می دهید.

قرار داد طراحی لوگو طراحی لوگو باران مهر

3- مسئولیت های مشتری

در صورت اختلاف در پرداخت، می توان از قراردادها به عنوان مدرک استفاده کرد. بنابراین، یک نسخه چاپی باید به عنوان مدرک نگهداری شود. از بیان شرایط پرداخت خود در قرارداد خودداری نکنید. در حالی که برخی از مشتریان بدون تأخیر، تعهدات پرداختی خود را به فریلنسر انجام می دهند، برخی دیگر دردسرساز هستند و ممکن است در پایان، کمتر از مبلغ توافق شده به شما پرداخت کنند و یا حتی پس از اتمام کارها نتوانند مبلغ پرداختی خود را، کامل بپردازند.

در چنین شرایطی، فقط یک قرارداد طراحی لوگو به کمک شما می آید.
قبل از شروع سرویس فریلنسر، هر آنچه را که از مشتری نیاز دارید، بیان کنید. شما باید در بیان مسئولیت های مشتری خود از دستورالعمل های زیر پیروی کنید:

  • شرح خدمات – باید خدمات خود را با جزئیات توضیح دهید.
  • درخواست تماس – درخواست تماس با شخص، برای به روز نگه داشتن مشتری خود در مورد پروژه.
  • مرحله تأیید – همچنین می توانید برای پروژه مهلت تعیین کنید و سندی را برای تأیید مشتری ارسال کنید.

 

4- جزئیات پرداخت در نمونه قرارداد طراحی لوگو

به عنوان یک فریلنسر، این بهترین راه برای ایجاد انگیزه برای پیشرفت در پروژه است. شما باید قبل از شروع کار روی الگوی قرارداد طراحی لوگو، یک درصد خاص از کل هزینه مورد نظر خود را به روشنی قید کنید. این به شما انگیزه می دهد تا کار را برای دریافت قسمت دیگر هزینه انجام دهید.

همچنین، در زیر جزئیات پرداخت، باید مبلغ اضافی را که برای کار اضافی از شما هزینه می شود، ذکر کنید. به طوری که مشتری شما در صورت درخواست پرداخت هزینه اضافی برای کارهای دیگر ، تعجب نخواهد کرد. در واقع، اکثر مشتری ها وقتی متوجه می شوند در پایان خدمات باید هزینه بیشتری بپردازند، از این کار امتناع می کنند، این فقط به این دلیل است که فریلنسر آنها را برای چنین هزینه هایی آماده نکرده است.

یک قرارداد طراحی لوگو، باید دارای عناصر گفته شده در بالا باشد. درآخر، اطمینان حاصل کنید که شرایط و قوانین خود را به زبانی ساده و روشن بیان کرده اید تا از سو تفسیر اطلاعات مشتری خود جلوگیری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
, , ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت طراحی بسته بندی و جعبه
نوشتهٔ بعدی
بسته بندی مواد غذایی دوستدار محیط زیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.