لوگو برند معروف و تفاوت آن با سایر لوگو های بندهای تجاری دیگر

لوگو برند معروف

لوگو برند معروف  چه تفاوتی با برند تجاری دارد؟

لوگو برند معروف  و درک آن یکی از سردرگمی های رایج، همیشه در درک تفاوت بین لوگو و برند تجاری است. به نظر پیچیده می رسد اما تفاوت آن بسیار ساده است، نام تجاری شما مجموعه برداشت های مردم از شرکت شما است.

برای ثبت برند تجاری کسب و کار خود با ما در ارتباط باشید

به عنوان مثال، در حالی که لوگوی اپل نمادین است و بلافاصله قابل تشخیص است، اما تنها چیزی نیست که باعث ایجاد هویت نام تجاری زیبا و آسان برای استفاده مشتری باشد.

این کیفیت ها از طریق انتخاب طراحی آنها در تبلیغات بیلبورد، تبلیغات تجاری، طراحی وب و چیدمان فروشگاه در سایت بیان می شود. یک  لوگو شناخت برند را ایجاد می کند و بنابراین یک لوگو برند، هر دو مفهوم برند تجاری و نماد را با هم شامل می شود.

لوگو برند معروف

معرفی چهار لوگو برند معروف

همیشه وقت خوبی است تا به طور جدی در مورد شرکتی که می خواهید تاسیس کنید فکر کنید و اگر در مسیر درستی قرار بگیرد، متوجه خواهید شد که چرخ ها را حرکت می دهید تا ایده ای را به یک موفقیت پول ساز تبدیل کنید.

برند های بزرگ دلیل خوبی برای رسیدن به قله های بالاتر هستند. یکی از مهمترین عناصر هر برندی، چه جدید و چه قدیمی، لوگوی آن است. بنابراین اگر به دنبال یک لوگو با طراحی سفارشی برای شرکت نوپای خود هستید، نگاهی به محرکان و متزلزل کننده های بزرگ دنیا، می تواند به شما کمک کند تا پی ببرید که، برای دستیابی به برند تجاری چه چیزهای لازم دارید.

برای کمک به این موضوع، ما چهار برند با ارزش را جمع آوری کرده ایم. ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه این برندها توانستند مفهوم طراحی خود را عملی کنند.

قبل از معرفی این لوگو برندها، نگاهی به روندهای جالب توجهی که در لوگو برندهای بزرگ مشاهده کرده ایم می اندازیم:

در ابتدایی ترین سطح، می توانیم بگوییم شرکت های موفق تمایل دارند طراحی های تطبیق پذیر اما ساده را انتخاب کنند. برندهای هایی که این کار را انجام می دهند، معمولاً به این فکر می کنند که لوگوی آنها با قرار گرفتن در برنامه ها ی مختلف چگونه ظاهر می شود.

ما دریافته ایم که اکثر لوگو های نمونه برداری شده، برندهای ترکیبی هستند، به این معنی که آنها هر دوی متن و مولفه طراحی گرافیکی دارند. شرکت ها دوست دارند این کار را با رنگ های ساده انجام دهند، در 76٪ از طرح ها از انتخاب تنها یک یا دو رنگ در لوگوی خود استفاده کرده اند، که به عنوان بهترین روش طراحی لوگو در نظر گرفته می شود.

 

مقایسه استفاده از رنگها

در مورد پرکاربردترین رنگ ها، رنگ آبی با 35٪ در درجه اول قرار گرفت. محبوب ترین رنگ های بعدی لوگو، قرمز و سیاه است. از طرف دیگر رنگ ها بنفش و صورتی، در پایین تر درجه هستند. انتخاب طرح رنگی متناسب با تجارت شما جنبه مهمی از برند سازی است، زیرا روانشناسی رنگ می تواند نقش زیادی در نحوه درک شرکت شما و اینکه چه کسی ممکن است مورد توجه قرار گیرد، داشته باشد. ببینید چطور شرکت های برتر با عناصر طراحی بازی می کردند تا لوگو برند  امروزی خود را ایجاد کنند.

1- لوگو برند اپل

لوگو برند اپل داستان جالبی دارد. راهی که آنها برای خلق لوگوی مینیمالیستی کامل طی کردند با کمک راب جانوف به پایان رسید. طراح در اجرای خود به لوگوی قدیمی نیوتن چرخش مدرن داد. نظریه های زیادی پیرامون این لوگوی میوه ارائه شده اند، که نشانه خاص خود را در تاریخ دارد.

 

2- لوگو برند گوگل

 لوگو برند گوگل، یک طراحی مسطح و یک فونت سفارشی است، که میزان جذابیت کافی را از خود نشان می دهد، این دو ماده اصلی لوگو برند گوگل است. از سال 1996، تاریخچه لوگو برند گوگل، همیشه با توالی رنگ های آبی، قرمز، زرد، آبی ، سبز و قرمز مطابقت داشته است.

3- لوگو برند میکروسافت

 با چهار شکل و رنگ مربع چه چیزی می توانید ایجاد کنید؟ این شرکت فناوری طراحی قدرتمندی را ایجاد کرده است. با نگاهی به تاریخچه لوگوی خود، مایکروسافت همیشه بر اهمیت تایپوگرافی هوشمند تأکید کرده است، متوجه خواهید شد که لوگو های آنها همیشه مناسب عصر هستند و در ارائه جنبه های مختلف محصولات متنوع خود بسیار عالی هستند.

4- لوگو برند آمازون

طراحی لوگو برند آمازون، لبخند است یا پیکان؟ معنای نهفته در لوگوی آمازون همیشه مورد بحث بوده است. افزودن جزئیات ظریف به لوگوهای شما می تواند آن را به راحتی جذاب کند. با اضافه کردن فلش منحنی نارنجی، برند اعلام کرده است که آنها محصولات مختلفی از A تا Z با چهره ای دوستانه را ارائه می دهند.

طراحی لوگو در تهران و سایر نقاط کشور به صورت آنلاین در رسانه هنر برتر

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی لوگو فروشگاه ، ساخت و طراحی لوگو فروشگاه حضوری و آنلاین
نوشتهٔ بعدی
موشن گرافیک در تبلیغات و ساخت انیمیشن تبلیغاتی برای افزایش بازدهی و فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.