ارائه لوگو به صورت حرفه ای برای استفاده در شبکه های اجتماعی

ارائه لوگو به صورت حرفه ای

ارائه لوگو به صورت حرفه ای به شما  زمانی که تمام کارهای طراحی لوگو  خارق العاده را پشت سر گذاشته اید. شما نام تجاری خود را تعریف کرده اید ، یک طرح رنگی انتخاب کرده اید و نمادها و فونتهایی هایی که برند شما را به گوش جهانیان می رسانند ثابت  می زنید. کار شما تمام شد ، درسته؟نه دقیقا.

همانطور که شروع به استفاده از  لوگو  خود می کنید ، متوجه می شوید که همان لوگو  برای هر پروژه ، صفحه وب یا بروشور به خوبی کار نمی کند. این بدان معنا نیست که تمام کار شما به هدر رفته است. این فقط به این معنی است که شما به چند تغییر لوگو دیگر نیاز دارید.

طراحی لوگو سفارش طراحی لوگو

تغییرات لوگو که هر برند نیاز دارد

داشتن طیف متنوعی از لوگو ها ، جستجوی داغترین فرصت های بازاریابی را که برایتان پیش می آید ، برای شما آسان می کند. برای آماده شدن برای هر پروژه ای ، این تغییرات لوگو  را در دست داشته باشید.

برای ثبت برند تجاری کسب و کار خود با ما در ارتباط باشید

تغییرات شکل

اگر بازاریابی را درست انجام دهید برای ارائه لوگو به صورت حرفه ای  ، لوگو  خود را در طیف وسیعی از رسانه های مختلف ، از پروفایل های شبکه های اجتماعی گرفته تا چاپ آگهی ها قرار می دهید. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید ، لوگو شما به همان  شکل نمیتواند لوگو  که در همه این رسانه ها درست به نظر برسد.

به همین دلیل ، شما باید یک لوگو را در هر ترکیبی از شکل و اندازه تغییر دهید.

یک لوگو  مربع مانند داشته باشید که تقریباً قابل تغییر در همه ارتفاع و عرضی باشد. علاوه بر این ، یک لوگو به حالت افقی و یکی به حالت بلند داشته باشید.

داشتن لوگوتان به شکل  دایره ای نیز مفید است. شما می خواهید یک لوگو دایره ای برای عکس پروفایل خود در برخی از سایت های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر داشته باشید.

 

تنوع برای رنگهای مختلف زمینه

این احتمال وجود دارد که برای انتخاب رنگهای لوگو خود بسیار فکر کنید ، و اطمینان حاصل کنید که آنها رنگ مناسب شما را برای نام تجاری شما نشان میدهد. مهم نیست که در لوگو اصلی  خود چه رنگی دارید  ، با هر رنگ زمینه برای هر پروژه بازاریابی عالی به نظر نمی رسد.

برای رنگهای مختلف پس زمینه ، تغییرات رنگ لوگو نیز می توانید  داشته باشید. حداقل یک لوگو  می خواهید که در پس زمینه های روشن بسیار زیبا به نظر برسد و دیگری برای پس زمینه های تیره. همچنین بهتر است لوگو  خود را با هر نوع چیدمان رنگی در برند داشته باشید.

طراحی لوگو حرفه ای طراحی لوگو باران مهر
طراحی لوگو باران مهر
داشتن فایل های  مناسب برای لوگو

وقتی از تغییرات لوگو صحبت می کنیم برای ارائه لوگو به صورت حرفه ای  ، فقط خود لوگو نیست که ممکن است از پروژه ای به پروژه دیگر متفاوت باشد. نوع پرونده مورد نیاز شما نیز متفاوت خواهد بود.

پروژه ها و رسانه های مختلف بازاریابی به انواع و اندازه های مختلف فایل نیاز دارند. بیشترین تفاوت بین پروژه های چاپی و آنلاین است.

برای رسانه های چاپی ، لوگو  شما باید از وضوح بالایی برخوردار باشد: حداقل px300 در هرDPI لوگو خود را بصورت آنلاین ارسال می کنید ، وضوح تصویر می تواند بسیار کمتر باشد: 72 پیکسل در هر اینچ یا PPI. به خاطر داشته باشید که DPI و PPI همان اندازه گیری ها هستند ، اما برای رسانه های چاپی در “نقطه” و برای رسانه های دیجیتال در “پیکسل” بیان شده است.

این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از یک آرم با وضوح بالا برای رسانه های دیجیتال استفاده کنید. با این حال ، پرونده های با وضوح بالا بسیار بزرگتر هستند و برخی از سیستم عامل های دیجیتال محدودیتی در اندازه پرونده هایی که می توانید بارگذاری کنید وجود دارد.

طراحی لوگو در تهران  و اصفهان و سراسر کشور به صورت آنلاین

Rate this post
, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
ست اوراق اداری چگونه باید باشد؟
نوشتهٔ بعدی
اهمیت طراحی سربرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.