نحوه تغییر لوگو در وردپرس

نحوه تغییر لوگو در وردپرس

نحوه تغییر لوگو در وردپرس : وردپرس یکی از سه بسته برتر سایت ساز در جهان است که بیشتر از همه مورد استفاده قرار می گیرد . بارگیری لوگو و استفاده از آن رایگان است و دارای افزونه ها و قالب های  سفارشی  متعددی است ، از شکل ظاهری گرفته تا عملکرد.

برخلاف سایر سیستم عامل ها ،  وردپرس شما را قادر می سازد  بدون نیاز به دانش HTML یا PHP یک وب سایت بسازید. این کاربرپسند بودن به این معنی است که پس از خرید نام دامنه و حساب میزبانی وب ، می توانید در عرض چند دقیقه یک وب سایت داشته باشید.

تا آنجا که از نظر ظاهری وجود دارد ، هزاران تم رایگان و قابل خرید در وب سایت ها و سیستم عامل های مختلف موجود است ، بنابراین شما می توانید چیزی را که متعلق به خودتان است ایجاد کنید. افزونه ها برای ایجاد توابع تخصصی مانند کمک به جستجوگرها ، سبد خرید و فرم های تماس در پشت وب سایت قابل تغییر هستند .

نکته آخر اینکه ، سایت های وردپرس ریسپانسیو ( مناسب برای موبایل)  هستند. که یک مزیت بزرگ است زیرا پاسخگویی موبایل عاملی است که به شما امکان می دهد در Google رتبه بالاتری داشته باشید. همچنین این باعث می شود مرورگرها یک تجربه دلپذیر برای کاربر برای بودن در مدت زمان بیشتری در ب سایت شما است .

اگر در زمینه تجارت و نام تجاری خود جدی هستید ، به لوگو نیاز دارید. لوگو های به شما کمک می کنند تا برند شما را برای مشتریان بالقوه شناسایی کرده و از رقبا متمایز شوند. آنها برند شما را از طریق رنگ ، شکل و متن برای مخاطبان هدف شما تعریف می کنند.

برای ثبت برند تجاری کسب و کار خود با ما در ارتباط باشید

 

شما لوگو خود را آماده کرده اید و در مورد نحوه تغییر لوگو در وردپرس می خواهید بدانید  – اما چگونه این کار را انجام می دهید؟ اگر قبلاً این کار را انجام ندهید ممکن است این روند گیج کننده باشد. در مورد این مراحل ساده در مورد چگونگی تغییر آرم وردپرس خود بخوانید.

مزایای لوگو

طراحی لوگو  قابل شناسایی ترین قسمت یک کسب و کار است. چه خودتان آن را درست کرده باشید ، چه از یک  ابزار طراحی حرفه ای آرم استفاده کرده اید  و یا یک طراح استخدام کرده اید ،  مزایای آرم  بسیار زیاد است.

تحقیقات نشان می دهد که آرم ها بر تعهد مشتری به مارک ها و همچنین بر عملکرد شرکت تأثیر مثبت دارند. آرم ها یک روش مختصر برای تمایز برند شما از دیگران ارائه می دهند.

علاوه بر این ، آنها به انسجام بازاریابی کمک می کنند و معنای نام تجاری را برای مشتریان خود نشان می دهند. با ورود مشتریان ، شما به سرعت بازدهی از سرمایه خود دریافت خواهید کرد.

در آخر ، آرم ها به شما کمک می کنند تا یک تصویر حرفه ای ارائه دهید. این امر به ویژه هنگامی که برای اولین بار کار خود را شروع می کنید بسیار مهم است ، زیرا تصویر شما می تواند نشان دهنده اقتداری باشد که هنوز به دست می آورید.

قیمت طراحی لوگو

چگونه لوگو خود را در وردپرس تغییر دهیم

تغییر لوگو در وردپرس در چند مرحله ساده انجام می شود. هنگامی که بدانید چه کاری باید انجام دهید ، تکرار فرآیند آسان است.

  1. وارد صفحه مدیریت در وردپرس شوید
  2. در نوار کناری سمت چپ ، روی گزینه Appearance کلیک کنید تا آن منو گسترش یابد
  3. در منوی Appearance ، روی Customize کلیک کنید
  4. در صفحه Customize که ظاهر می شود ، روی Site Identity در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید
  5. در پنل Site Identity بر روی گزینه Select Logo کلیک کنید
  6. برای بارگذاری یک فایل لوگو  ، روی برگه بارگذاری پرونده ها در گوشه بالا سمت چپ کادر محاوره ای انتخاب لوگو  کلیک کنید
  7. برای بارگذاری فایل  لوگو  ، می توانید آنها را از مدیر پرونده رایانه خود بکشید و رها کنید و می توانید Files را انتخاب کنید.
  8. در کادر محاوره ای File Upload که ظاهر می شود ، به مکان پرونده های آرم خود بروید و روی پرونده دوبار کلیک کنید تا بارگذاری شود.
  9. پس از بارگذاری لوگو شما ، برگه Media Library با پرونده بارگذاری شده از قبل انتخاب شده ظاهر می شود
  10. در سمت راست کتابخانه رسانه ، کادرهای عنوان ، عنوان ، Alt Text و توضیحات را برای استفاده از سئو تکمیل کنید. پس از آن ، بر روی گزینه Select کلیک کرده و کادر گفتگوی Crop Image ظاهر می شود
  11. با استفاده از دسته های اندازه بخشی از تصویر بارگذاری شده را برای نشان دادن به عنوان آرم خود انتخاب کنید ، سپس بر روی برش تصویر کلیک کنید. صفحه Customize با تصویر برش خورده و انتخاب شده شما در جعبه Logo نشان داده می شود
  12. اگر آرم سفارشی شما حاوی نام سایت یا شرکت است و نمی خواهید موارد تکراری باشد ، عنوان سایت و برچسب را که بخشی از موضوعی است که استفاده می کنید حذف کنید. با پاک کردن کادر انتخاب Display Site Title و Tagline می توانید این کار را در پنل Site Identity انجام دهید.
  13. در بالای پانل شناسه سایت ، روی ذخیره و انتشار کلیک کنید.
  14. بعد از اینکه وردپرس تنظیمات شما را ذخیره کرد ، روی X در گوشه سمت چپ بالای پنل Site Identity کلیک کنید تا به صفحه مدیریت وردپرس برگردید.

نرم افزار ساخت لوگو موشن، لوگوی مینیمال

 

1/5 - (1 امتیاز)
, , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی پاکت نامه، نمونه کار طراحی پاکت نامه و ست اداری
نوشتهٔ بعدی
پاکت ملخی چیست و در مواردی کاربرد دارد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.