پاکت ملخی چیست و در مواردی کاربرد دارد ؟

پاکت ملخی

پاکت ملخی چیست و در مواردی کاربرد دارد؟

مطمئنا همه ما با پاکت نامه آشنایی داریم. اما جالب است بدانید که پاکت نامه هم مانند سایر اوراق اداری در انواع مختلفی تولید می شود که یکی از معروف ترین انواع آن پاکت نامه ملخی می باشد و از محبوبیت بسیار زیادی در ادارات برخوردار است.

پاکت ملخی معمولاً در اکثر ادارات و سازمانهای کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی برخوردار می باشد که برخی از آنها را در این مطلب اشاره می‌کنیم. اولین موردی که در مورد حرکت ملخ اشاره کنیم سایز استاندارد این نوع پاکت ها می باشد.

استاندارد ترین اندازه  سایز 22.5*11  می باشد. از دیگر ویژگی ها های مهمی که پاکت ملخی از آن برخوردار است و می‌توانیم به آن اشاره کنیم که قابلیت چاپ به صورت تک رنگ و تمام رنگ می باشد.

چاپ ست اداری

همچنین جالب است بدانید که  در تنوع رنگ فراوان تولید می شود و شما بر اساس سلیقه خودتان می توانید پاکت ملخی را در هر رنگ مورد نظر خودتان را به چاپ برسانید و از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگیهای مهمی که پاکت ملخی برخوردار است می توانیم به تنوع طراحی در آن اشاره کنیم که می تواند تمام سلیقه های ادارات را پوشش دهد و برای کارهای گوناگون از طراحی های مختلف استفاده کرد.

طراحی های لب تیز، لب ذوزنقه،لب صاف و لب گرد بخشی از طراحی های مهمی هستند که بر روی پاکت  اتفاق می افتند و شما می توانید از آنها استفاده کنید. اما مهمترین موضوعی که شما باید به دنبال آن باشید این است که پاکت نامه ملخی مخصوص اداره و سازمان خودتان را به چاپ برسانید و در ارسال های خودتان از آن استفاده کنید. در ادامه در مورد این موضوع هم نکاتی را خدمت شما بیان می کنیم که حتماً ما را دنبال کنید و آنها را از دست ندهید.

پاکت ملخی از اجزا ست اداریپاکت ملخی منحصر به فرد برای یک سازمان

داشتن پاکت ملخی مخصوص سازمان و اداره شما باعث می‌شود تا نظم و هماهنگی در اداره شما بهتر نمایان شود و ست اداری شما هماهنگ تر شود. همچنین داشتن پاکت مخصوص نامه ملخی باعث می شود تا به نوعی اعتبار برای مجموعه شما ایجاد شود.

برای اینکه یک پاکت  مخصوص برای اداره خودتان داشته باشید باید به سراغ مجموعه هایی بروید که طرح های قدیمی برای شما تولید نکند و یک طراحی منحصر به فرد برای شما داشته باشند. متاسفانه بسیاری از مجموعه هایی که در زمینه طراحی گرافیک و پاکت نامه فعالیت می کنند بدون در نظر داشتن دغدغه مشتریان خودشان، یک طرح را برای چندین اداره و سازمان به چاپ می رسانند که این موضوع باعث می شود، مخاطب شما احساس مناسبی نسبت به هماهنگی و ست اداری مجموعه شما نداشته باشد.

البته نگران نباشید اگر به دنبال آن هستید که یک طراحی منحصر به فرد بر روی پاکت اداری خودتان داشته باشید می توانید به مجموعه اینترنتی ما مراجعه کنید و از کارشناسان مجموعه ما بخواهید که بر اساس نوع اداره شما و فعالیتی که دارد یک طراحی منحصر به فرد و مفید برای شما داشته باشند. مطمئن باشید در مجموعه ما، شما به خواسته خودتان خواهید رسید و بهترین طراحی ممکن بر روی پاکت ملخی مد نظر شما اتفاق خواهد افتاد.

در طراحی ست اداری و طراحی ست اداری در اصفهان و تهران طراحی پاکت نامه ملخی از اجزا اصلی است .

 

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
نحوه تغییر لوگو در وردپرس
نوشتهٔ بعدی
طراحی سربرگ قرارداد از اجزایی که مهم است

2 دیدگاه. Leave new

  • پاکت ملخی رو فقط توی همین سایز میشه زد؟

    پاسخ
    • سلام جناب مرادی . سایز استاندارد همینه . در صورتی که اندازه سفارشی مدنظرتون هست میتونید تماس بگیرید تا کارشناسان راهنمایی کنند.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.