طراحی سربرگ قرارداد از اجزایی که مهم است

طراحی سربرگ قرارداد

طراحی سربرگ قرارداد چگونه باید باشد؟

یکی از مواردی که در اوراق اداری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد طراحی سربرگ قرارداد است. درست است که سربرگ قرارداد به عنوان یک برگه تبلیغاتی شناخته نمی شود اما از برگه هایی می باشد که در دسترس مشتریان احتمالی شما قرار خواهد گرفت و قابلیت بازاریابی هم می‌تواند برای شما داشته باشد.

سربرگ قرارداد معمولاً در ظاهر ساده به نظر می‌رسد اما همین برگه ساده به عنوان یکی از مهمترین برگه های هر سازمانی شناخته می شود. معمولا از سربرگ قرارداد برای نامه های اداری، متون قرارداد ها، پروپوزال ها و مواردی از این دست استفاده می شود.

سربرگ قرارداد از اجزا طراحی ست اداری در اصفهان و تهران  برای آن که از جذابیت های لازم برخوردار باشدباید ویژگی های مختلفی را داشته باشد تا یک هماهنگی بین آن و دیگر اوراق اداره شما  برقرار باشد و همچنین تأثیر مثبتی بر روی مخاطب شما داشته باشد.

در ادامه مطلب ما سعی می کنیم مهمترین قوانینی که برای طراحی سربرگ قرارداد وجود دارد را خدمت شما بیان کنیم و امیدواریم بتوانید با استفاده از این نکات بهترین طراحی سربرگ را برای قراردادهای شرکت خودتان داشته باشید. پس با ما همراه باشید و از اطلاعات گفته شده در ادامه مطلب استفاده کنید.

طراحی سربرگ قرارداد

چاپ ست اداری

نکات مثبت  طراحی سربرگ قرارداد

اولین ویژگی که برای طراحی سربرگ قرارداد باید مد نظر قرار دهید انتخاب اندازه مناسب برای سربرگ ها می باشد. شما برای طراحی سربرگ قراردادها برای آن که اندازه آنها مناسب باشد بهتر است از کاغذهای در سایز a4 و a5 برای طراحی سربرگ استفاده کنید.

مورد بعدی که در طراحی سربرگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد این است که شما اطلاعات ارائه شده روی سربرگ ها را با ترتیب مناسب قرار دهید و همچنین سعی کنید مهم ترین اطلاعات را بر روی سربرگ قرار دهید.

از جمله اطلاعاتی که معمولاً بر روی سربرگ ها درج میشوند می‌توانیم به لوگوی شرکت، نام شرکت، شماره ثبت، پیوست و … اشاره کنیم. البته توجه کنید که برای ثبت این اطلاعات در بالای سربرگ ها هیچگونه اجباری وجود ندارد اما یک قانون نانوشته وجود دارد که می گوید با توجه به اینکه مخاطبان شما قبلاً این اطلاعات را در دیگر سربرگ ها دیده اند پس حتما از این اطلاعات بر بالای سربرگ استفاده کنید.

شما در طراحی سربرگ قرارداد باید سادگی را به طور کامل حفظ کنید. درست است که گفتیم سربرگ قرارداد نقش بازاریابی هم برای ما دارد اما شما نباید آن را با چشم اندازه تبلیغاتی آماده سازی کنید بلکه باید آن را برای مکاتبات اداری خودتان را آماده کنید.

طراحی شلوغ باعث می شود تا مطالب اصلی که بر روی سربرگ وجود دارند مورد توجه مخاطب واقع نشوند. همچنین شما باید با در نظر داشتن ست اوراق اداری خودتان، سربرگ قرارداد را با بالاترین هماهنگی با دیگر اوراق موجود در اداره طراحی کنید.

برای آنکه مخاطبان شما بیشتر جذب سربرگ قرارداد از اجزا طراحی ست اداری شوند بهتر است از جلوه‌های بصری هم در طراحی سربرگ استفاده کنید. مثلاً سعی کنید در بخشی از سربرگ کاغذ را برجسته کنید یا طلاکوب کنید. چنین بهتر است در طراحی سربرگ خودتان از پس زمینه های اختصاصی استفاده نمایید.

 

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
پاکت ملخی چیست و در مواردی کاربرد دارد ؟
نوشتهٔ بعدی
طراحی گرافیک حرکتی،منظور ما از انجام آن چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.