انیمیشن چیست

انیمیشن چیست؟

انیمیشن چیست در پاسخ به این سوال کلی که زیر شاخه های متعددی دارد  می توان گفت این یک هنر سرگرم کننده و ساده است که در ابتدا به حالت اشکال کودکانه و شخصیت سازی مثل میکی موس بر روی  ورق های مقوایی رنگی در حالت های مختلف حرکتی کشیده میشد و  ، به قطعات تقسیم می شوند و با هم چسبانده می شوند ، سپس با عکسبرداری و حرکت دوباره احیا می شوند.

این نقاشی ها داستان هایی از زندگی های شخصیت های  کودکانه و رویاها یا داستان پردازی است که محصول تخیل فرد سازنده است و در نهایت به یک فیلم انیمیشن تبدیل می شود.

انیمیشن چیستاهداف برنامه های ساخت انیمیشن :

اولاً ، سرگرم کننده:

 ساختن یک فیلم انیمیشن برای دست کودکان باعث خوشحالی و سرگرمی کودک می شود و اعتماد به نفس و مهارت های او را افزایش می دهد زیرا او از چیزهای ساده از  طریق فیلم هایی که با انیمیشن ساخته شده است می آموزد  و  از تلویزیون  تماشا می کند یا می تواند در کارگاه های ساخت انیمشن مشارکت داشته باشد .

ثانیا ، توسعه توانایی های ذهنی کودک در پاسخ به انیمیشن چیست :

 با ایجاد انگیزه برای ساختن داستان های تخیلی الهام میگیرد ، و تا زمانی که به پایان داستان نزدیک نشده است خیال پردازی های بسیاری برای ادامه داستان میکند به شرطی که قبلا داستان را نداند.

بلکه ذهن و تخیل او را برای تفکر عمیق برای ایجاد یک داستان فعال می کند. همچنین با فکر کردن در مورد چگونگی ساخت فیلم و اضافه کردن صدا به آن و حرکات اضافی ، تخیل کودک را فعال می کند.

تماشای انیمیشن به طراوت ذهن و حواس کودک  کمک می کند.

سوم ، پرورش روحیه گروه:

مربی چندین تمرین و بازی دراماتیک را توسعه می دهد که در آن همه کودکان در یک گروه جمعی شرکت می کنند و بازی می کنند ، و ساخت داستان ، نقاشی شخصیت و عکسبرداری روی جعبه برای پشتیبانی از روند همکاری بین آنها کار می کند ، زیرا ایده انیمیشن بر اساس کار تیمی مشترک است.

چهارم ، تغییر رفتار کودک:

 تمرینات و بازی های دراماتیک نیز ممکن است در کلاس های ساخت انیمیشن های کودکانه  انتخاب  شوند ، که رفتار کودک را تجسم می بخشد و احساس او را نسبت به خود ، تخیل ، توانایی های خلاقیت و گشودگی او نسبت به ایده های جدید بهبود می بخشد  و به او در رسیدن به پاسخ انیمیشن چیست کمک می کنند  ، همچنین به رشد شخصی ، کار تیمی و تعهد به قرارها در زمان حضور در کارگاه و عزیمت و پذیرش دیگران و توانایی گوش دادن کمک می کند. به آنها و افزایش اعتماد بین او و فرزندان.

پنجم ، تکنیک های جدید را بعد از اینکه دریافتید انیمیشن چیست بیاموزید :

در کارگاه های ساخت انیمیشن کودکان در جواب سوال انیمیشن چیست وقتی بچه ها به کارگاه انیمیشن سازی می آیند ، جعبه ها و دوربین های چوبی را می بینند که بالای این جعبه ها و پشت آنها یک تلویزیون آویزان است ، وقتی کودک شروع به ساخت یک فیلم انیمیشن می کند ، می داند چه ارتباطی بین این دستگاه ها وجود دارد و شروع به یادگیری در مورد فناوری دوربین ، نحوه کار و نحوه انجام فیلمبرداری فیلم و صحنه های فیلم می کند.

و با اضافه کردن صدا و تماشای آن از طریق تلویزیون یا لنز دوربین ، تمام این اطلاعات در طی مرحله عکاسی که کودک طی می کند ، شناخته شده و آموخته می شود.

برای سفارش انواع لوگوموشن و ساخت تیزر تبلیغاتی با رسانه هنر برتر تماس حاصل نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
کارت ویزیت
نوشتهٔ بعدی
مهشاد یوسفی گریم تخصصی عروس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.