عوامل موثر موشن گرافیک موفق

عوامل موثر موشن گرافیک موفق

عوامل موثر بر موشن گرافیک و لوگو موشن موفق اول در این است که اگر به صورت تیمی کار میکنید هیچ ایده ای نباید بدون تأیید کل تیم نهایی شود علاوه بر این ،نکاتی که باید در ساخت لوگو موشن رعایت شود  :

زمان اجرای خود را بدانید:

مدت زمان تأثیر زیادی در جدول زمانی و هزینه تولید شما دارد. شما باید تصمیم بگیرید که چه مدت زمانی  برای تعریف داستان  و هدف شما مناسب است.

یک داستان واحد بگویید:

فضای محدودی دارید و باید از آن نهایت استفاده را ببرید. یک موشن گرافیک خوب یک پیام را ارائه می دهد و از هر عنصر خلاقانه برای پشتیبانی از آن داستان استفاده می کند.

از آنجا که گرافیک حرکتی بسیار کوتاه است ومعمولاً زیر 2 دقیقه است که شامل المان های متن ،صدا یا تصاویر متحرک  باشد ، که بر زمان بندی نیز تأثیر می گذارد. به عنوان یک قاعده کلی ، شما به متن کمتری از آنچه فکر می کنید نیاز دارید.

(شما همیشه باید با استفاده از یک ماشین حساب آنلاین اسکریپت خود را امتحان کنید تا زمان خواندن V / O خود را تشخیص دهید.) نکته مهم در مورد یک گرافیک حرکتی مثل لوگو موشن این است که از آن برای ارتباطات نیز از طراحی استفاده می شود. کلمات خود را  کمتر  کنید ، و بیشتر طراحی را به کار ببرید .

 

بی رحمانه ویرایش کنید:

یکی دیگر از عوامل موثر بر موشن گرافیک موفق این است که سعی در کوتاه کردن همه چیز داشته باشید همه چیز  ، از   تراکم خطوط گرفته تا انتخاب کلمه. زیرا  شما می خواهید به زبان مستقیم ، قابل فهم شود . از بعضی جهات ، نوشتن برای موشن گرافیک مانند نوشتن کتاب کودک است. همه چیز را به سادگی بگویید.

حتی کلماتی را انتخاب کنید که هجای کمتری دارد همیشه با صدای بلند بخوانید تا ببینید وقتی به VO می رسد چگونه جریان خواهد داشت. اگر روی یک خط لغزید ، احتمالاً بهتر است این عبارت را دوباره انجام دهید.

اما کلمات فقط نیمی از تجربه حرکت گرافیکی هستند. جمع بندی این کلمات و تصاویر است که موشن گرافیک را شکل می دهد  . طراحان برای ارائه بازخورد در مورد امکان طراحی ، جریان داستان و هر فرصتی برای تجسم به جای توضیح چیزی با کلمات ، باید اسکریپت ها را بررسی ککنند.

توجه: برخی از افراد معتقدند که فیلمنامه نویسی و استوری بورد در واقع باید همزمان اتفاق بیفتد (حتی اکثر  تیم ها  در این مورد اختلاف نظر دارند). در واقع ، اولویت این است که اطمینان حاصل کنیم خطوط ارتباطی باز بین نویسندگان و طراحان وجود دارد ، زیرا تکرار و ویرایش در مرحله ایده پردازی آسان تر از ایجاد تغییرات در مسیر  است.

 

عوامل موثر بر موشن گرافیک طراحی لوگو black ears
طراحی لوگو black ears

 موسیقی ، صدا ، جلوه های صوتی

از دیگر عوامل موثر بر موشن گرافیک موفق این است که  “سبک موسیقی ” خود را بدانید: سبک نام تجاری شما به صدا نیز تعمیم می یابد. نام تجاری شما چگونه است؟ چه شخصیتی دارد؟ برای چه احساسی می خواهید؟ موسیقی ، VO و جلوه های صوتی برای برقراری ارتباط بسیار مهم هستند.

عوامل زیادی برای یافتن صدای مناسب وجود دارد. بسته به هدف و سبک نام تجاری خود ، باید رنج  سنی ، جنسیت ، لهجه ، لحن ، سبک و غیره را در نظر بگیرید. می توانید صداها را با سایت های معروف مانند Voice123 یا Voices.com تست کنید ، که به شما امکان دسترسی به یک منبع بزرگ استعداد را می دهد.

نرم افزار ساخت لوگو موشن

سفارش موشن گرافیک

 

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
رنگ عامل مهم طراحی کاتالوگ
نوشتهٔ بعدی
انتخاب رنگ در تبلیغات گرافیکی مثل کاتالوگ و بروشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.