رنگهای تبلیغاتی خاص طراحی کاتالوگ

گاهی اوقات نیاز دارید که از رنگ هایی غیر از رنگ های معمول و  رنگهای تبلیغاتی خاص در  طراحی کاتالوگ  استفاده کنید در این مقاله قصد معرفی چند رنگ خاص برای طراحی کاتالوگ شما را داریم .

رنگهای تبلیغاتی خاص طراحی کاتالوگ 1
رنگهای تبلیغاتی خاص طراحی کاتالوگ

رنگ طلایی

طلایی نیز مانند بنفش ، ثروت و قدرت را با هم ارتباط می دهد. این رنگ با رنگهای ساده با کنتراست بالا مانند سیاه یا سفید به خوبی کار می کند.
استفاده از طلایی می تواند ریسکی باشد ، زیرابا ایجاد حس ثروت و قدرت زیاد می تواند مشتریان را از شما بیگانه کند. اگر می خواهید ثروت و قدرت را منتقل کنید، باید این کار را به گونه ای انجام دهید که مشتریان شما احساس کنند اگر با شما شریک شوند ، می توانند به این ثروت و قدرت برسند.
طلا همچنین بندرت به عنوان یک رنگ اصلی عمل می کند و بهترین استفاده آن برای برجسته کردن رنگ اصلی در بروشورهای شما است.

قهوه ای

قهوه ای رنگی است که مانند سبز با زمین پیوند دارد. قهوه ای می تواند ذهن را به فکر چرم بیندازد ، که با ثروت همراه است. اما همچنین خاصیت پایبندی به زمین را نشان می دهد که بنفش و طلا فاقد آن هستند.
این رنگ همچنین نشان دهنده احساس اطمینان و امنیت است. ایجاد اعتماد برای مشتری بسیار مهم است و استفاده از رنگ قهوه ای می تواند راهی برای انجام این کار باشد.
حتما از سایه مناسب استفاده کنید ، قهوه ای ساده برای اکثر افراد جذاب نیست ، اما برخی از رنگ های قهوه و چوب باعث می شود که آگهی های تبلیغاتی شما بسیار ظریف تر به نظر برسند.

از سایه های خاکستری متنوعی استفاده کنید ، اما حتماً رنگ پاششی نیز به همراه داشته باشید تا بروشور شما واقعاً به روز شود

رنگهای تبلیغاتی خاص طراحی کاتالوگ
رنگهای تبلیغاتی خاص طراحی کاتالوگ

خاکستری

در ابتدا به نظر می رسد رنگ خاکستری رنگی کسل کننده است اما می تواند حس اعتماد را نیز به همراه داشته باشد. خاکستری احساس دانایی و پیری را به تصویر می کشد. ممکن است شما تمایل نداشته باشید پیر و قدیمی به نظر برسید ، اما این رنگ می تواند این احساس را منتقل کند که شما تجربه زیادی دارید و دانایید که چه کاری انجام می دهید.
این قابلیت اطمینان باعث می شود مشتریان شما وقتی به بروشورهای شما نگاه می کنند و شرکت شما را در نظر می گیرند ، بسیار احساس امنیت کنند.
از سایه های خاکستری متنوعی استفاده کنید ، اما حتماً رنگ پاششی نیز به همراه داشته باشید تا بروشور شما واقعاً به روز شود. به علاوه ، رنگ خاکستری بیش از حد افراد را خسته می کند و احتمالاً احساس افسردگی در آنها ایجاد می کند.

نقره ای از رنگهای تبلیغاتی خاص طراحی کاتالوگ

نقره یکی دیگر از رنگ های مرتبط با ثروت است. با این حال ، امروزه نقره محبوبیت بیشتری نسبت به طلا دارد ، احساس ظرافت و کول بودن می دهد.
نقره همچنین دارای ویژگی های مشابه خاکستری است ، با این تفاوت که کمتر “قدیمی” احساس می شود. این رنگ احساس مدرن و شیکی دارد و همچنین ویژگی های آرام بخشی در مورد آن وجود دارد.

نقره احتمالاً گزینه مناسبی برای یک رنگ اصلی نیست اما وقتی با رنگ مشکی و بسیاری از رنگهای دیگر ترکیب شود عالی به نظر می رسد. استفاده از نقره ای یک راه عالی برای برقراری ارتباط ثروت و قدرت است بدون برخی از نگرشهای مغرورانه ای که گاهی طلایی می تواند به تصویر بکشد.

کدام یک از رنگهای تبلیغاتی را انتخاب می کنید؟

ما امیدواریم که هنگام برنامه ریزی برای بازاریابی چاپ خود ، این لیست از رنگ های تبلیغاتی مفید واقع شده باشد. اگر می خواهید بروشور برای تجارت خود سفارش دهید ، لطفا با ما تماس بگیرید ، ما می توانیم در مورد نیازهای بازاریابی چاپی به شما کمک کنیم!

چاپ کاتالوگ ارزان

تبلیغات آتلیه ها، تبلیغات آرایشی و زیبایی، تبلیغات دسر و شیرینی، تبلیغات دیگر مشاغل، تبلیغات رستوران ها و کافی شاپ ها، تبلیغات شرکت های تشریفاتی، تبلیغات مراکز تفریحی، تبلیغات مبلمان و کالای خواب، تبلیغات مراکز تفریحی، تبلیغات مزون ها، تبلیغات معماری و دکوراسیون داخلی، تبلیغات پزشکان، تبلیغات گردشگری، طراحی وب سایت و سئو، عکاسی و فیلمبرداری از همایش ها، مجله تبلیغاتی، مزایای تبلیغات محیطی، طراحی کاتالوگ در تهران، دسته نمونه طراحی لوگو، سفارش آنلاین طراحی لوگو، آگهی نامه ساینا 26، نمونه کارها، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مجله 29 ساینا، چاپ هولوگرام و برچسب اموال، مطالب سایت

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
لوگو شرکت هواپیمایی + تاریخچه
نوشتهٔ بعدی
سرزمین روبات های ماسه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.