انتخاب تصاویر مناسب کاتالوگ بخش بزرگی از ایجاد بروشورهای موثر است

انتخاب تصاویر مناسب کاتالوگ بخش بزرگی از ایجاد بروشورهای موثر است

انتخاب تصاویر مناسب کاتالوگ بخش مهمی از تولید بروشورهای تاثیرگذار است. هرچقدر هم این جمله شعاری به نظر برسد اما واقعا یک عکس خوب و باکیفیت ارزشی برابر با هزار کلمه را دارد. این موضوع مطمئنا به دلیل پیشرفت روز افزون فرهنگ تصویری است.

اگر بروشوری طراحی کنید که الهام بخش ، جذاب و با کیفیت نباشد. رقبا را می ببینید که از شما در این بازار جلو می زنند. درک نحوه انتخاب بهترین تصاویر ممکن ، برای بروشورهای تبلیغاتی شما بسیار مهم است.

در اینجا هفت نکته برای کمک به شما در انتخاب بهترین تصاویر برای طراحی کاتالوگ  آورده شده است.

انتخاب تصاویر مناسب طراحی کاتالوگ

با جستجو دریابید که چه تصاویر تبلیغاتی به کمک کسب و کارها آمده است

قبل از اینکه عکس های درست و نحوه چیدمان آن ها را انتخاب کنید ، کمی از وقت خود را صرف پی بردن به این نکته کنید که چه تصاویری مناسب با کسب و کار شما وجود دارد. مدتی را به جستجوی وب سایت ها و تصاویر مختلف اختصاص دهید تا ببینید چه تصاویری را دوست دارید ، چه چیزی هماهنگ با کسب و کار شما و محصول شماست.

مهمتر از همه ، ببینید چه چیزی در مسیر موافق کسب و کار شما کارآمد است. محتویات بروشورهای رقبا را که به نظر می رسد برای آنها خوب کار می کند بررسی کنید. اگر می توانید ، به بروشورهای مشاغل موفق در کسب و کار خود نگاه کنید. چه مشترکاتی را مشاهده می کنید؟ به احتمال زیاد ، این عناصر برای بروشور مورد نظر شما  جواب می دهد.

 

تصمیم بگیرید از چه نوع تصاویری برای بروشور استفاده کنید

عکس های نامحدودی برای استفاده در بروشورها وجود دارد که می توانید مورد استفاده قرار دهید ،اولین کاری که باید انجام دهید این است که انتخابتان را با محدود کردن به چند مورد مناسب با پیام و محصولات خود شروع کنید.

عکس ها نشان دهنده مارک ، شرکت و محصولات شما هستند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که نشان دهنده کیفیت بالا و حرفه ای بودن است.

به ارتباط بین محتوای مورد نظر خود و تصاویر دقت کنید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که برخی از مشاغل در انتخاب تصاویر بروشور مرتکب می شوند ، تلاش برای سرعت بخشیدن به روند کار با رویکرد (حالا یک چیزی رو انتخاب کنیم) است. هر تصویری که انتخاب می کنید باید از درجه بالایی از ارتباط با محصولات ، شرکت یا پیام شما برخوردار باشد. اگر تصاویر مرتبط نباشند منجر به سردرگمی خواننده میشود یا باعث شود که خریداران پیشنهادهای شما را رد کنند.

طراحی کاتالوگ

کیفیت عکس ها را در نظر بگیرید

زمانی که از  بروشورهای موفق در بازار یا تصاویر موجود در وب ایده های خوبی کسب کردید ، گام بعدی استفاده از امکانات مختلف و کنار گذاشتن عکسهایی با کیفیت پایین یا دارای مشکل وضوح است. عکس ها نمایانگر برند ، شرکت و محصولات شما هستند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که نشانگر کیفیت بالا و حرفه ای بودن کسب و کار شما باشند.

 

تصاویر برگزیده خود را در صورت امکان بهبود و اصلاح کنید

هنگامی که تصویری را پیدا می کنید که الهام بخش است ، مربوط به محتوای شماست و جذابیت کسب و کار شما را منتقل می کنند، ممکن است بتوانید گرافیک آن را بهبود بخشید و اصلاح کنید تا  حتی بهتر هم شوند. همیشه نیاز به این تغییرات نیست ، اما شرایطی وجود دارد که مراحل اصلاح می توانند تصویر خوب را به عکس هایی عالی تبدیل کنند. یک طراح گرافیک حرفه ای می تواند در این روند به شماکمک کند.

طراحی کاتالوگ

 لوگو شرکت خود فراموش نکنید

یکی از تصاویر کاتالوگ که همیشه باید در تمام موادی که چاپ می کنید  وجود داشته باشد ، لوگو شرکت شما است. آرم شما بخشی از برند تجاری شما است و شما باید با درج آن به شناساندن خود کمک کنید زیرا در نهایت لوگو همان چیزی است که یک مصرف کننده برای شناسایی شما و خدماتی که شما ارائه می دهید نیاز دارد. بسیاری از مشاغل فراموش می کنند که آرم خود را در محلی کاملاً قابل مشاهده در بروشور قرار دهند.

یکی از انواع تصاویر بروشور که همیشه باید در تمام موادی که چاپ می کنید و می دهید وجود داشته باشد ، آرم شرکت شما است

در صورت نیاز به یک حرفه ای رجوع کنید

یکی از موانع بزرگ در برابر انتخاب درست تصاویر برای بروشور ، کمبود دانش هنری یا خلاقیت است. بسیاری از مدیران شرکت ها و مدیران بازاریابی در انجام کار تخصصی خود بسیار ماهر هستند ، اما طبیعی  است که آنها تجربه گرافیکی لازم برای طراحی بروشور برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن را نداشته باشند. در نتیجه گاهی اوقات یک هزینه اضافی برای استخدام یک متخصص گرافیست برای  انتخاب تصاویر نهایی یا طراحی کلی بروشور ارزش بالایی دارد.

چاپ کاتالوگ ارزان

Rate this post
,
نوشتهٔ پیشین
مرکز مشاوره و ارائه خدمات مامائی رویش
نوشتهٔ بعدی
لوگو دیزاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.