بخش های کاتالوگ

بخش های کاتالوگ 

بخش های کاتالوگ و یک بروشور ، ابزاری ارزشمند برای بازاریابی است که صاحبان مشاغل می توانند از آن برای جذب و آگاهی مشتریان جدید و همچنین جذب سرمایه گذاران بالقوه استفاده کنند.

بروشورهای چاپی و طراحی کاتالوگ که در مکان های استراتژیک قرار داده می شوند یا برای گیرندگان پستی از طریق پست ارسال می شوند ، افراد منطقه شما را در مورد آنچه شما ارائه می دهید و نحوه تهیه آن مطلع می کند. اطمینان حاصل کنید که طراحی شما شامل عناصر اساسی لازم برای اطمینان از پیشرفت تجارت شماست:

طراحی کاتالوگ بخش های کاتالوگ
طراحی کاتالوگ

1-نام و نشان

نام و نشان تجاری از بخش های کاتالوگ شما اجزای سازنده بروشور شماست. لوگوی شما باید در بین تمام تلاش های بازاریابی شما به یاد ماندنی ، درخشان  باشد زیرا این عنصر همان چیزی است که مشتریان شما به احتمال زیاد به خاطر می سپارند. آرم و نام شما باید در بروشور با وضوح برجسته و در صورت امکان در جلدهای جلو و عقب نشان داده شود.

به یاد داشته باشید که گرچه تصاویر توجه مردم را به پوستر شما جلب می کند ، شما باید مطمئن شوید که متن کوتاه است و به راحتی روی تصویر خوانده می شود

2-جلد بروشور

تصویر روی از بخش های اصلی کاتالوگ جلد باید باعث شود که مردم بخواهند بخشی از رویایی را که شما تبلیغ می کنید صاحب شوند. اگر در این بروشور مقصدی برای تعطیلات به نمایش گذاشته شده است ، تصویری را انتخاب کنید که مقصد را هم عجیب و غریب و هم جذاب نشان دهد. اگر بروشور کالایی را به فروش می رساند ، آن را با کالاهای گران قیمت مرتبط کنید. به عنوان مثال ، اگر سفره فروشی می کنید ، آن را با کریستال ظریف ، چینی و سرویس کامل میز نقره ای ست کنید. اطمینان حاصل کنید که محصول شما به راحتی در تصویر قابل مشاهده است – باید رنگ آن روشن و در مرکز فوکوس تصویر باشد.

3-شعار 

شعار شما راهی برای انتقال فلسفه اساسی شرکت شما در یک سطر است. می توان آن را در جلو و پایین تصویر جلد ، در بالای جلد پشت یا با چاپ کمی بزرگتر در داخل بروشور نمایش داد. به هر حال ، نقل قولی را انتخاب کنید که معرف محصول یا خدمات شما باشد و کوتاه و جذاب باشد. این شعار باید به یاد ماندنی  باشد.

4-متن اصلی از بخش های کاتالوگ

متن اصلی شما در مرکز بروشور درج می شود و حاوی تمام اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات مربوطه است. متن باید شامل اطلاعات قیمت و راهنمای محصول باشد. اگر در حال بازاریابی برای یک تور هستید ، مقصد ها و سفرها را لیست کنید. اگر در حال بازاریابی خط تولید هستید ، انواع کالاهایی که می فروشید را لیست کنید و خلاصه ای از هر یک را ارائه دهید. فقط پایین ترین قیمت را برای محصولات در هر گروه ذکر کنید.

5-اطلاعات تماس از بخش های کاتالوگ

این شاید مهمترین عنصری باشد که باید در بروشور خود وارد کنید. بدون این عنصر ، دسترسی  مشتری به محصول یا خدمات شما غیرممکن است.  نام کسب و کار ، نام ، آدرس ، شماره تلفن ، ایمیل و وب سایت خود را لیست کنید. عاقلانه است که این اطلاعات را هم در پشت جلد بروشور و هم در داخل قسمت نزدیک به متن اصلی قرار دهید.

کاتالوگ و بروشوریک مثال در مورد نحوه طراحی تبلیغ درباره عطر

عطرها با هر رنگ و رایحه ای و در همه بازه های قیمتی در دسترس مشتریان وجود دارند. این امر صنعت عطر را بسیار رقابتی کرده و نیاز به تبلیغات بازاریابی موثر را افزایش می دهد.. نزدیک شدن به طراحی تبلیغات عطر به صورت سازمان یافته می تواند تأثیرگذاری تبلیغات را بیشتر کند. هرچه طراحی تبلیغات موثرتر باشد ، یک شرکت تولید عطر می تواند درآمد و سود بیشتری کسب کند.

ببینید چه چیزی عطر شما را از عطرهای دیگر بازار متفاوت می کند. به عنوان مثال ، ممکن است یک عنصر گرانبها در مواد اولیه عطر داشته باشید یا عطر شما ماندگاری بی نظیری داشته باشد که می توانید برای تبلیغات از آن  استفاده کنید.

تصویر برای استفاده در تبلیغات تولید کنید. به طور معمول ، از تصویر شیشه ی عطر می توانید استفاده کنید

برای مثال این جنبه تبلیغاتی عطر را در نظر بگیرید که با بوی خوش این عطر می توانید معشوق را به سمت خود جلب کنید ممکن است از یک عکاس بخواهید که از هم آغوشی دو نفر عکس بگیرد و نام عطر شما روی این تصویر برجسته باشد.

لیستی از کیفیت های عطر را ایجاد کنید. این لیست باید در برگیرنده ی صفات عطر باشد. به عنوان مثال ، در لیست عطرهای مردانه ممکن است کلماتی مانند ماندگار یا “تند” برای توصیف بو وجود داشته باشد.

. به عنوان مثال ، ممکن است چیزی مانند “ادکلن تند و گرمسیری برای مرد ماجراجو” بنویسید. توجه داشته باشید که این عبارات باید به طریقی بازار در نظر گرفته شده برای عطر را به تصویر بکشد و توصیف کند. سعی کنید واقعیت های مرحله 2 را در عبارات بگنجانید.

فضا یا زمانی را که برای تبلیغ خود در نظر گرفته اید در نظر بگیرید. اگر فضا یا زمان بسیار محدودی دارید ، مقدار متن ، تصاویر و گفتار  را به حداقل برسانید.

در مورد چیدمان آگهی تصمیم بگیرید. متن معمولاً در بالا یا پایین یک تبلیغ قرار می گیرد ، اما بسته به تصویر و فضایی که دارید ، ممکن است بخواهید متن را در گوشه ای یا کناری قرار دهید. متن و همپوشانی تصویر را به حداقل برسانید تا متن چیزی از تصویر کم نکند و بالعکس.

به رنگ عطر نگاه کنید. مطمئن شوید که پس زمینه و متن تبلیغات با این رنگ مغایرت نداشته باشد.

از خود بپرسید آیا تبلیغات  تغییراتی را ایجاد می کند که می توانید در طول  عمر محصول استفاده کنید. شما می خواهید مشتریان خود ، با مفهوم موجود در مورد عطر در ارتباط باشند. به این ترتیب آنها به مرور زمان عطر را خریداری می کنند حتی اگر تبلیغ اصلی دیگر پخش نشود.

تصویر روی جلد باید باعث شود که مردم بخواهند بخشی از رویایی را که تبلیغ می کنید صاحب شوند.

5/5 - (2 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
چگونه در انیمیشن حرفه ای شویم
نوشتهٔ بعدی
طراحی رابط کاربری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.