بیلبوردهای دیجیتال

بیلبوردهای دیجیتال

بیلبوردهای دیجیتال زمانی فقط در فیلم های علمی تخیلی بودند ، اما در دنیای امروز بسیار واقعی هستند و هر روزه  محبوبیت آنها بیشتر می شود. از تبلیغات گسترده برندهای سطح بالا در حاشیه ساختمان ها گرفته تا صفحات مجلل تبلیغاتی جدیدترین برگر از یک فست فود زنجیره ای  در یک ایستگاه اتوبوس ، در همه  شهرها تقریبا  بیلبوردهای  دیجیتال وجود دارد که این خود گواهی بر کارآیی آنها است.

بیلبوردهای دیجیتال

اما باید بیلبورد دیجیتال خود را در کجا قرار دهید تا از حداکثر کارایی آن استفاده کنید؟

بیلبوردها همه جا هستند. آنها در کنار جاده ، در حاشیه ساختمانها و حتی در نزدیکی بزرگراه ها که معمولا به صورت ایستاده  هستند. یک مطالعه نشان داد که 74٪ از تابلوهای تبلیغاتی که دیده شده ،  و 48٪ از آنها خوانده می شوند.

اطمینان حاصل کنید که هر بیلبوردی که قرار است در کنار جاده قرار بگیرد بدون نقص طراحی شده است ، زیرا لازم است رانندگان هنگام عبور از آن به وضوح بتوانند آن را بخوانند.

ارتفاع بیلبورد

ارتفاع بیلبورد نیز کلیدی است. اگر تبلیغات خود را در بالای یک ساختمان مرتفع قرار دهید ، مسلم است که راننده یا عابر پیاده هنگام عبور از آن  توجه او را جلب نمی کند . پس باید یک ارتفاع  مناسب انتخاب کنید ، بنابراین می توانید به راحتی به میدان دید افراد وارد شوید. این مکان باید در منطقه ای بدون تداخل بصری نیز قرار بگیرد – اگر در ان مکان درختان ، ساختمانها و سایر مواردی وجود داشته باشد که ممکن است مانع از دیدن تابلوی تبلیغاتی شما شوند هیچ مزیتی برای شما نخواهد داشت.

بیلبوردهای دیجیتالعابرین پیاده

میزان افرادی است که برای مدت زمان مشخصی از یک منطقه معین عبور می کنند. این افراد مخاطبان بیلبورد شما هستند ، بنابراین مهم است که شما منطقه ای را انتخاب کنید که دارای عابر پیاده باشد تا اطمینان حاصل شود که می توانید با تبلیغات خود بیشترین افراد را هدف قرار دهید. هزینه اجاره مناطقی که پیاده روی بالایی دارند ممکن است کمی بیشتر باشد ، اما مزایای جلب توجه بیشتر سود بیشتری در نهایت برایتان دارد.

جمعیت شناسی

موقعیت بیلبورد شما تأثیر بسزایی در جذابیت یا عدم استقبال مخاطبی دارد که می خواهید آن را هدف قرار دهید. به عنوان مثال ، اگر در حال تبلیغ یک کلاس آموزشی  جدید برای بزرگسالان هستید ، قرار دادن بیلبوردها دیجیتال در مجاورت دانشگاه ها ، کالج ها مناسب تر است  تا قرار دادن بیلبورد در مجاورت یک بلوک اداری یا یک پارک … ، زیرا ممکن است شما به راحتی محصول خود را به افرادی نشان دهید که متناسب با خدمات شما نیستند.

بیلبوردهای دیجیتال

منطقه مسکونی یا  تجاری ؟

در مناطق تجاری ، بیشترین میزان ترافیک و قسمت قابل توجهی از عبور و مرور در آن منطقه مربوط به افرادی است که به محل کار خود رفت و آمد می کنند. اگر می خواهید حرفه  یا مشاغل محلی را به طور کلی هدف قرار دهید ، پس این مناطق تجاری  ایده آل برای بیلبورد شما هستند. برای تبلیغاتی که مخاطبان گسترده تری را هدف قرار می دهند ، مکانی را در نظر بگیرید که طیف گسترده تری از افراد مانند یک مرکز خرید از آن بازدید می کنند.

بیلبوردهای رقبا

سایر بیلبوردهای موجود در منطقه را در نظر بگیرید که  سعی کنید بیلبورد خودتان  نسبت به رقیب در همان تجارت یا صنعت  ، بی نظیر باشد. همانطور که در بالا ذکر کردیم ، منطقه  برای آنچه شما تبلیغ می کنید باید مناسب باشد ، در نتیجه می توانید تأثیر بسزایی بگذارید و مورد توجه مشتریان بالقوه قرار بگیرید. بیلبوردهای رقبا چگونه طراحی می شوند؟ در صورت امکان ، تبلیغات خود را در میان جمعیت متمایز کنید و از هماهنگی با تبلیغات دیگر خودداری کنید.

برای سفارش بیلبورد در اصفهان در بهترین مناقط پر تردد با رسانه هنر برتر تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
طراحی رابط کاربری
نوشتهٔ بعدی
ریبرندینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.