طراحی کاتالوگ ساختمانی

طراحی کاتالوگ ساختمانی چه کمکی به ما می کند؟

شرکت‌هایی که در زمینه پروژه های ساختمانی فعالیت می کنند هم راه های تبلیغاتی مختلفی دارند که یکی از بهترین آنها طراحی کاتالوگ ساختمانی است. طراحی کاتالوگ های برای شرکت های ساختمان سازی  به این شرکت ها کمک می کند تا نمونه کار خودشان را در اختیار مشتریان قرار دهند.

امروزه، تبلیغات یکی از  مهمترین عوامل پیشرفت در فعالیت های اقتصادی است و بدون تبلیغات نمی توان درآمد چشمگیری در فضای اقتصادی ایران و جهان به دست آورد. شیوه های تبلیغاتی برای کارهای مختلف متفاوت و متنوع است.

مشتریان به خوبی می‌توانند بر اساس طراحی ساختمانی که توسط شرکت انجام شده است، شرایط ساختمان‌هایی که توسط این شرکت ها ساخته می‌شود را بررسی کنند. البته طراحی کاتالوگ  فقط متعلق به شرکت های ساختمانی نیست و تولید کنندگان و تامین کنندگان مصالح ساختمانی هم‌ می‌توانند برای بازاریابی محصولات خودشان و جلب مشتری از این کاتالوگ ها بهره ببرند.

شرکت های ساختمانی باید توجه داشته باشند که در صنعت آنها، رقابت روز به روز سخت تر می شود و اگر از تبلیغات مهم و حرفه ای مثل طراحی کاتالوگ غافل شوند، در آینده این صنعت جایگاهی نخواهند داشت و بازنده رقابت در صنعت ساخت و ساز خواهند بود.

طراحی کاتالوگ ساختمانی تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال
تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال

طراحی کاتالوگ برای شرکت های ساخت و ساز در چند دسته انجام می شود؟

معمولاً طراحی برای شرکت های ساخت و ساز  در دو دسته انجام می شود. کاتالوگ هایی هستند که در زمان ساخت ساختمان برای پیش‌فروش و جذب سرمایه گذار از آن‌ها استفاده می‌شود که این کاتالوگها بیشتر شامل نقشه های ساختمان و توضیحاتی در مورد امکانات موجود در آن است.

دسته دوم هم کاتالوگ‌ هایی هستند که پس از پایان پروژه آماده می شوند و تصاویری از محیط های بیرونی و داخلی ساختمان را برای فروش و یا اجاره در این کاتالوگ ها قرار می دهند. دقت داشته باشید که در طراحی این مدل کاتالوگ باید دقت شود که حجم اطلاعات موجود در کاتالوگ شفاف باشد و مخاطب در مطالعه آن دچار سردرگمی نشود.

طراحی گرافیکی در کاتالوگ ، از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد ؛ چرا که یک کاتالوگ حرفه ای و زیبا که تمام اجزاء آن مطابق استانداردهای بین المللی گرافیک طراحی شده باشد ؛ باعث افزایش میل مخاطب برای بازرسی و بررسی آن می شود.

رنگ در طراحی کاتالوگ

رنگ یک زبان جهانی و یک ابزار ارتباطی قدرتمند است. در میان تمام عناصری که یک طراحی بصری را تشکیل می دهند، رنگ شاید حیاتی ترین و تاثیرگذارترین باشد. تحقیقات انجام شده توسط روانشناسان و بازاریابان نشان داده است که چگونه رنگ می تواند بر احساسات و ادراک ما تأثیر بگذارد.

طرح‌های رنگی اغلب برای تأکید بر جنبه‌های خاص یک طرح یا برای برانگیختن حالت یا احساس دلخواه در بیننده استفاده می‌شوند. طراحان از رنگ به صورت انتخابی برای ایجاد هماهنگی، تعادل و ثبات استفاده می کنند. واضح است که رنگ یک ویژگی حیاتی است که باید هنگام طراحی دارایی های بازاریابی یا ساختن یک نام تجاری در نظر گرفت.

این وبلاگ درباره روانشناسی رنگ است و اینکه چگونه بینش های به دست آمده از روانشناسی رنگ می تواند به شناسایی موثرترین طرح های رنگی برای طراحی وثیقه برندسازی و بازاریابی شما کمک کند. طراحان گرافیک و بازاریابان باید همیشه از تأثیر ظریف اما قابل توجه رنگ در نحوه درک و احساس بینندگان در مورد پیام یا برند بازاریابی آگاه باشند.

چه رنگ هایی را برای طرح های خود انتخاب کنید؟ رنگ چگونه می تواند بر خلق و خو و ادراک تأثیر بگذارد؟ چگونه می‌توانید از این دانش برای ایجاد طرح‌های مؤثرتر و قانع‌کننده‌تر استفاده کنید که با مخاطبان هدف شما ارتباط برقرار کند؟

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
ریبرندینگ
نوشتهٔ بعدی
سایز لوگو موشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.