طراحی کاتالوگ محصولات چگونه باید باشد؟

طراحی کاتالوگ محصولات در تبلیغات اهمیت بسیار زیادی دارد و برای این طراحی باید دقت زیادی به خرج دهید و ویژگی‌هایی که یک طراحی مناسب کاتالوگ باید داشته باشد را مد نظر قرار دهید. اولین ویژگی مهمی که در طراحی کاتالوگ باید مد نظر قرار دهید هارمونی طراحی است.

طراحی شما باید از هارمونی و رنگ‌آمیزی مناسبی برخوردار باشد. مثلاً زمانی که قصد دارید برای یک بوتیک لباس طراحی کاتالوگ انجام دهید باید ظرافت را مد نظر داشته باشید اما زمانی که قرار است برای یک شرکت تلویزیونی این طراحی انجام شود نیازی به ظرافت زیادی احساس نمی شود.

دقت داشته باشید که در طراحی کاتالوگ خودتان، از تعداد محدودی فونت استفاده کنید. اگر در طراحی مدنظرتان تعداد فونت های زیادی را به کار ببرید ناهماهنگی در متن باعث می شود تا مخاطب شما احساس خوبی از مطالعه کاتالوگ نداشته باشد.

نکته بسیار مهم دیگری که در طراحی کاتالوگ باید نسب به آن دقت داشته باشید استفاده از یک عکاس صنعتی در طراحی کاتالوگ شما می باشد. به هیچ وجه در کاتالوگ شما نباید عکس های با کیفیت پایین دیده شود و تمامی عکس های آن باید با وضوح بالا باشند.

طراحی کاتالوگ محصولات طراحی کاتالوگ در اصفهان
BMG

در مورد محتوا در طراحی کاتالوگ محصولات چه مواردی باید رعایت شود؟

در محتوای کاتالوگ هم دقت داشته باشید که هنگام معرفی محصولات حتماً بر معرفی محصولات جدید تاکید داشته باشید و نمایندگان فروش و پخش خودتان را هم معرفی نمایید و به آنها اشاره کنید. توجه داشته باشید در طراحی کاتالوگ محصولات ریتم مناسبی را استفاده کنید و به هیچ وجه سعی نکنید محتوای یکنواخت را در اختیار مخاطب قرار دهید.

سعی کنید در تمامی صفحات کاتالوگ، از عکس‌های جذاب برای مخاطب استفاده کنید و همچنین افکتهای مناسبی را برای چاپ جلد کاتالوگ در نظر داشته باشید. کاتالوگ مد نظر شما باید متمرکز باشد و حداقل چهار صفحه داشته باشد. شما باید برای هر صفحه کاتالوگ برنامه ریزی خاصی داشته باشید و مطابق آن برنامه پیش بروید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
,
نوشتهٔ پیشین
سایز لوگو موشن
نوشتهٔ بعدی
لوگو موشن چه کاری می توانند برای تجارت شما انجام دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.