چه کسی بیلبوردها را چاپ می کند؟

چاپ بیلبورد قسمت اصلی تولید یک  بیلبورد است. تصاویر بیلبورد باید زنده و واضح باشند. تهیه بیلبورد عالی به روند چاپ برمی گردد. امروز ، ما قصد داریم نگاهی بیندازیم که چه کسی بیلبوردها را چاپ می کند و چگونه آنها را چاپ می کند!

هنگام رانندگی یا عبور از کنار تبلیغات غول پیکر ، احتمالاً این سوال برای شما پیش آمده است که چه کسی بیلبوردهای تبلیغاتی را چاپ می کند؟ چگونه این پوسترهای عظیم یک شبه چاپ می شوند و بر سر جایشان قرار می گیرند؟

چاپ بیلبورد

مواد اساسی برای چاپ بیلبورد

وینیل : متداو ل ترین ماده برای بیلبوردها. این ماده مقاوم در برابر آب ، ضد کپک ، ضد UV و ضد شعله است. وینیل در برابر محو شدن مقاومت می کند و منجر به چاپ واضح و با کیفیت می شود.

جوهر مبتنی بر حلال : زمان خشک شدن سریع را فراهم می کند و به سطوح سخت می چسبد. این جوهر کنتراست بالا و تصویری واضح به بیلبورد می دهد.

جوهر لاتکس : گفته می شود هنگام خروج مواد از چاپگر کاملاً خشک می شود. این جوهر همچنین سازگار با محیط زیست است.

جوهر قابل درمان با اشعه ماورا بنفش:  بلافاصله پس از قرار گرفتن در معرض نور ماورا بنفش بهبود می یابد که اجازه می دهد لایه برداری فوری مواد بدون بو انجام شود.

لیتوگرافی افست : یک روش چاپ توده ای است که در آن تصاویر روی صفحات فلزی منتقل می شوند (پلاستیکی) به پتو یا پلاستیکی و سپس به رسانه های چاپی منتقل می شود.رسانه های چاپی، معمولا کاغذ، به تماس مستقیم با صفحات فلزی وارد نمی شوند

Wide-Format Printer : تصویر توسط قطرات کوچکی از جوهر ایجاد می شود که از نازل های یک یا چند هد چاپی خارج می شوند.

چاپ بیلبوردروند چاپ

پس از نهایی شدن طرح یک بیلبورد ، می توان آن را در مقیاس کامل چاپ کرد. بیلبوردها را می توان با استفاده از لیتوگرافی افست چاپ کرد. در این روش از یک صفحه چاپ فلزی استفاده می شود که حاوی تصویر بیلبورد است. الگوهای هر نوع جوهر ، فیروزه ای ، سرخابی ، زرد و سیاه (CMYK) باید تهیه شود. به طور معمول ، ابتدا رنگ سیاه چاپ می شود و پس از آن زرد ، سپس فیروزه ای و سرخابی چاپ می شود. تصویر مرکب شده از صفحه به پتو لاستیکی و سپس به وینیل منتقل می شود.

با پیشرفت تکنولوژی ، بیلبوردها معمولاً با چاپگرهای با فرمت گسترده چاپ می شوند. آنها از رول چاپی استفاده می کنند که عرض آن بین 18 تا 100 فوت است ، هر چیزی بزرگتر یک قالب بزرگ در نظر گرفته می شود.

این چاپگرها از نازل های بزرگ استفاده می کنند تا جوهر را مستقیماً روی وینیل قرار دهند. بیلبوردهای تولید شده با استفاده از ترکیب رنگی CMYK تصاویر واضحی هستند. چاپگرهای با فرمت گسترده دارای کیفیت چاپ فوتورئالیستی با بهره وری بالا هستند.

برای سفارش بیلبورد در اصفهان با  رسانه هنر برتر مجری تبلیغات محیطی در اصفهان در تماس باشید .

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
لوگو موشن چه کاری می توانند برای تجارت شما انجام دهد
نوشتهٔ بعدی
جذاب شدن طراحی کاتالوگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.