جذاب شدن طراحی کاتالوگ

در جذاب شدن طراحی کاتالوگ یکی از مهمترین موضوعاتی که امروزه صاحبان مشاغل به شدت به آن توجه دارند، تبلیغات است. آنها به خوبی می دانند که هر چه تبلیغات بیشتری داشته باشند می توانند میزان فروش بالاتری داشته باشند و درآمد بیشتری کسب کنند.

اما تبلیغات به خودی خود هم موثر نیست و برای اینکه تاثیر گذار باشد نیاز به این دارد که در انجام آن از بهترین شیوه ها و جذاب ترین راه ها کمک گرفته شود.، یکی از بهترین راه های تبلیغات طراحی کاتالوگ تبلیغاتی است.

برای این که کاتالوگ تبلیغاتی تأثیرگذاری خودش را بر روی مخاطب نشان دهد باید سعی شود این کاتالوگ در جذاب ترین حالت ممکن طراحی گردد. اما برای اینکه کاتالوگ جذاب شود باید نکاتی مد نظر قرار داده شود که به آنها خواهیم پرداخت.

طراحی کاتالوگ جذاب شدن طراحی کاتالوگ
طراحی کاتالوگ

نکات مهم برای جذاب تر شدن طراحی در تبلیغات 

برای اینکه طراحی کاتالوگ تبلیغاتی جذاب شود اولین نکته ای که باید مد نظر قرار دهید استفاده از یک متن مناسب است. در یک کاتالوگ مناسب شما باید به خوبی بتوانید محصول شرکت خودتان را به مخاطب معرفی کنید. م

تن نوشته شما در کاتالوگ نباید خیلی طولانی و خیلی کوتاه باشد. در انتخاب عناوین شما باید دقت داشته باشید و از سرفصلهایی استفاده کنید که مخاطب جذب آنها شود. سعی کنید طراحی کاتالوگ خودتان را خلاصه و مفید انجام دهید و از طراحی های سنگین و طولانی که موجب خستگی مخاطب در مطالعه آن می شود پرهیز کنید.

از بهترین کاغذ چاپ ممکن برای طراحی کاتالوگ استفاده کنید. مخاطب شما برای کیفیت طراحی کاتالوگ و استفاده از کاغذهای مناسب اهمیت زیادی می دهد و به هیچ وجه از این مورد غافل نشوید. همراه متن از تصاویر مناسب هم استفاده کنید چرا که مخاطبان بیشتر از آن که به متن کاتالوگ دقت کنند به تصاویری که در آن قرار داده می شود توجه دارند.

نگارش درست در کاتالوگ

دیدن دوباره متون و  انتخاب به جا عناوین و رعایت اصول نگارشی را دست کم نگیرید در حالیکه مهمترین بخش برای جذب مخاطب و فهم کاتالوگ  به خوانندگان  متون آن هستند و مشخص بودن آنها کمک زیادی به چیدمان صفحات داخلی و انتخاب سایز تصاویر در کاتالوگ خواهد کرد.

تناسب طراحی کاتالوگ با زمینه کاری

طرح شما باید بعد از چاپ و رسیدن به دست افراد حس خوبی را در نگاه اول منتقل کند. برای اینکار باید تناسب کافی میان طرح شما، محصول ارائه شده، زمینه کاری شرکت و مشتریان هدف شرکت ایجاد کنید.

آشنایی با کاتالوگ و نحوه ارتباط آن با مشتری

روش های بسیار زیادی برای انتقال خدمات و محصول به مشتریان وجود دارد که در میان تمامی راه ها، طراحی کاتالوگ خوب یکی از موثر ترین و بهترین روش های بازاریابی و یا معرفی خدمات به صورت آفلاین است اما هر نوع کاتالوگی عموما نمی تواند در دسته کاتالوگ های تاثیر گذار در رشد برند شما باشد.

از این رو در ادامه می خواهیم بهترین شرکت طراحی کاتالوگ رسانه هنر برتر را به شما معرفی نماییم پس با ما در ارتباط باشید .

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
چاپ بیلبورد
نوشتهٔ بعدی
طراحی لوگو اسم و رنگ لوگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.