اسم برند خاص

برند

اسم برند خاص

اسم برند خاص :

هویت بصری و اسم برند چیست؟

یکی از موضوعات مهمی که در دنیای برندینگ کمتر به آن پرداخته می شود اما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است هویت بصری برند می‌باشد. اما اصلاً هویت بصری چیست که ما قصد داریم در مورد آن توضیحاتی را خدمت شما بیان کنیم.

اسم برند خاص
اسم برند خاص

اولین چیزی که باید خدمتتان عرض کنیم این است که هویت بصری چیزی شبیه هویت شخصیتی ماست. هویت هر کدام از ما به گونه ای است که ویژگی هایی داریم که سایرین آنها را ندارند و این ویژگی ها ما را از بقیه متمایز می‌کند.

هویت شخصیتی ما از طریق رفتار، صحبت کردن و ظاهرمان به بقیه منعکس می‌شود. به طور مشابه با هویت شخصیتی برای انسان، کسب و کارهای مختلف هم برای اینکه بتوانند در ذهن مخاطب خودشان ماندگار شوند نیاز به آن دارند شخصیتی خاص و متمایز داشته باشند که این شخصیت متمایز همان هویت بصری و سازمانی آنها است.

هویت بصری و اسم برند در برندینگ چه اهمیتی دارد؟

هویت بصری برند در برندینگ اهمیت بسیار زیادی دارد. سازمان ها و شرکت ها اگر بتوانند از این ابزار قدرتمند استفاده کنند به آسانی می توانند خودشان را از رقبای دیگر در زمینه کاری شان متمایز کنند و این متمایز شدن باعث می شود مردم بیشتر به سمت آنها جذب شوند و تمایل به استفاده از خدمات آنها داشته باشند. مثلاً اولین راه برای اینکه یک شرکت از این هویت برخوردار شود انتخاب یک نام منحصر به فرد و اختصاصی است.

اسم برند خاص
اسم برند خاص

استفاده از هویت سازمانی باعث می‌شود تا پیام سازمان به کاربران خودش صحیح و درست منتقل شود و اعتماد کاربران به سادگی جذب شود. این کار همچنین باعث ایجاد حس وفاداری و شناخت کاربران نسبت به برند می شود و مزایای بسیار زیاد دیگری هم دارد. با توجه به این نکاتی که گفتیم شما هم برای بالا بردن اعتبار کسب و کار خودتان باید برای ایجاد یک هویت سازمانی تلاش کنید.

نمونه طراحی لوگو برای ساخت برند.

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
انواع فرمت لوگو موشن
نوشتهٔ بعدی
طراحی لوگو با موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.