لوگوموشن ساده

لوگوموشن ساده

حتی  یک لوگوموشن ساده می تواند تعریفی از برند شما را در ذهن مشتری تداعی کند و برند تان را نام آشناتر کند .
فقط یک لحظه فکر کنید ، اصلی ترین چیزی که شرکا یا مشتریان شما با برند شما روبرو می شوند چیست؟ دقیقل لوگویی است كه نشان دهنده مشاغل شما باشد و ارزشها و هدف برند را به سایرین انتقال دهد.

اگر لوگوی شما حرفه ای و منحصر به فرد باشد ، در نتیجه شما را در ذهن مخاطب حرفه ای جلوه خواهد داد.

داشتن یک لوگو جالب نه تنها شخصیت برند شما را بهبود می بخشد بلکه توجه بازدیدکنندگان بیشتری را نیز به خود جلب می کند. یک لوگو جذاب اطمینان می دهد که در تعامل با سایرین  یک گام به جلو برداشته اید .

خوب! برای ارتقا  بازاریابی ویدئویی ، اولین کاری که میکنید میتوانید از یک لوگوموشن ساده شروع کنید :

طراحی لوگو
طراحی لوگو

چرا کسب و کار شما به Logo Animation نیاز دارد؟

با کمک لوگو مناسب ، مشتریان می توانند برند شما را به راحتی شناسایی کرده و به عنوان چهره ای شناخته شده در مقابل رقبا متمایز کنند . اگر برای بهبود خدمات و محصولات خود وقت و هزینه می کنید ، بسیار ضروری است که لوگوتان را  بهبود ببخشید. حال میپرسید چگونه ؟

در اینجا چند دلیل وجود دارد که شما را به سفارش  یک لوگو موشن ساده سوق می دهد :

  • لوگو های  متحرک توجه بیننده را به خود جلب می کند
  • لوگو های  متحرک باعث افزایش آگاهی از برند می شوند
  • لوگو های  متحرک ارتباط عاطفی برقرار می کنند
  • لوگو موشن جدیت را منتقل می کنند
  • لوگوموشن شناخت برند و بسیاری موارد دیگر را ایجاد می کنند.

نکاتی برای داشتن یک لوگو موشن خوب

آیا شما از ایجاد لوگو موشنی برای  لوگو تجاری خود هیجان زده اید؟

نکته 1 همیشه ثابت قدم باشید:

هر زمان که یک انیمیشن برای لوگو  ایجاد می کنید ، سعی کنید ثابت قدم باشید. اطمینان حاصل کنید که هر طراحی لوگویی که منحصر به فرد است  لوگو موش آن نیز باید منحصر به فرد باشد تا باعث  بشود بینندگان برند شما را به خاطر بسپارند.

هرچه افراد اطلاعات را بیشتر حفظ کنند ، تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ آسان تر می شود. بنابراین ، همیشه سعی کنید با تصاویر لوگوی خود سازگار باشید.

 

نکته 2 هرچه ساده تر بتوانید طراحی کنید بیشتر در ذهن مخاطب تاثیر میگذارید :

همیشه سعی کنید انیمیشن آرم خود را طاقت فرسا نکنید. اگر آرم شما خیلی بزرگ به نظر می رسد ، پس ممکن است بر اعتبار کل برند شما تأثیر بگذارد. تمام تصاویری که استفاده می کنید یا متنی که اضافه می کنید باید مطابق با وب سایت شما باشد.

همچنین مطمئن شوید که خیلی بزرگ نباشد. مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید اینست که یک لوگوی متحرک روی پس زمینه ساده تک رنگ اضافه نکنید. به جای آن اضافه کردن آن به یک فیلم یا تصویر ترجیح داده می شود.

 

نکته 3 زمینه خود را قابل توجه کنید

نکته دیگری که باعث می شود لوگوی متحرک شما به چشم بیاید ، استفاده از پس زمینه متضاد است . با استفاده از ترکیب رنگی مناسب ، می توانید محتوای خود را بسیار جذاب کنید. این یک نکته کاربردی است که به شما کمک می کند لوگوی خود را برجسته کنید و از بقیه متمایز شوید.

 

نکته 4 کاوش کنید و بیاموزید

همیشه خوب است که آرم های مختلف را کشف کنید و ایده های جدید بدست آورید. با مشاهده سایر طرح ها ، ایده های جدیدی یاد خواهید گرفت که باعث می شود لوگوی شما بیشتر مورد توجه قرار گرفته و از آن خارج شود. علاوه بر این ، شما همچنین با منابع مفید دیگری که ممکن است با آنها آشنا نباشید آشنا خواهید شد.

هرچه بیشتر تماشا کنید ، بالاتر می آموزید. بنابراین ، هرگز فکر نکنید زمانی که صرف تحقیق می کنید ، اتلاف شده است. قطعاً نتیجه خواهد داد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
,
نوشتهٔ پیشین
نظارت بر چاپ کاتالوگ
نوشتهٔ بعدی
سربرگ نامه اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.