نمونه لوگو موشن

نمونه لوگو موشن

مدیریت هزینه های زیادی را صرف ایجاد لوگو و نمونه لوگو موشن می کنند زیرا  نقش تعیین کننده ای در تعیین ارزش کلی یک برند دارد و شرکت های بزرگ آن را میدانند.

مطالعه انجام شده توسط  نشان داد که رنگ می تواند 80٪ شناخت برند را افزایش دهد. امروزه بیشتر افراد رنگ آبی را با پپسی و قرمز را با کوکا کولا مرتبط می دانند.اگر سازمان به طور موثر برندسازی کند ، بیشتر افراد می توانند به سرعت برند را فقط با مشاهده لوگو ان تشخیص دهند. اکنون که از اهمیت لوگو آگاه شدید ، بیایید در مورد نمونه لوگو موشن صحبت کنیم .

یک لوگو موشن  یک قدم جلوتر از آرم استاتیک / فقط تصویر است ، جایی که هیچ اثر دیگری وجود ندارد. یک لوگوی متحرک مربوط به افزودن جلوه ها و انیمیشن به لوگو است ، از افکت های پویای ساده گرفته تا یک ارائه ویدیوی کوتاه.

نمونه لوگو موشن های شرکت به عوامل مختلفی مانند هدف تجارت ، ماهیت مارک تجاری و غیره بستگی دارد. شخص باید یک کار طراحی آرم را به یک طراح  ماهر یا یک متخصص موشن گرافیک که از طراحی لوگو موشن  و سایر مفاهیم اطلاع دارد اختصاص دهد تا بهترین انیمیشنی که می خواهد را بدست آورد.

مزایای ایجاد آرم متحرک

بسیاری از شرکت های بزرگ سرمایه گذاری زیادی روی انیمیشن سازی لوگو  انجام داده اند. آیا آنها مبلغ هنگفتی را برای هیچ چیز خرج می کنند؟ مطمئناً یک لوگوی متحرک فانتزی به نظر می رسد ، اما آیا تنها مزیت لوگوی متحرک است؟

در این بخش از این مقاله ، من نشان خواهم داد که چرا انیمیشن های سازمانی آرم و نرم افزار انیمیشن آرم ، به طور کلی ، شتاب بیشتری می گیرند.

بی نظیر است

بسیاری از شرکت ها دارای آرم های مشابه هستند ، که به مردم دلیلی نمی دهد نگاهی دوباره به آرم خود داشته باشند. با تشکر از آرم های متحرک ، می توانید ذهن مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی خود را جلب کنید.

با افزودن جلوه های ویژه و انیمیشن به فیلم خود ، می توانید در ذهن مردم تأثیر بگذارید. یک طراح عالی می تواند برخی از حرکات و جلوه های بصری متفاوت را به شما اضافه کند که نشان شما را از سایرین متمایز کند. هنگام طراحی یک آرم متحرک ، خلاقیت محدودیتی ندارد.

 

4 روش برتر برای استفاده از نمونه لوگو موشن برای رسیدن به مخاطب مورد نظر شما

 

جلب توجه بازدید کننده

ما در دوره ای زندگی می کنیم که به دلیل تبلیغات گسترده به چشم آمدن در مقابل کالاهای بسیار سخت است  ، به همین دلیل برخی از کارشناسان اقتصاد امروزه آن را “اقتصاد توجه” می نامند. این مطالعه نشان داد که یک انسان متوسط ​​نسبت به ماهی قرمز از توجه کمتری برخوردار است.

شما باید تمام تلاش خود را برای جلب توجه کاربر خود انجام دهید و یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید ارائه انیمیشن های جالب لوگو است. چند ثانیه اول تصمیم می گیرد که مردم چگونه محصول و نام تجاری شما را درک کنند. اگر لوگوی شما شناخته شده است ، احتمالاً آنها به صحبت های شما توجه خواهند کرد.

اگر در ابتدای کار با یک لوگو  قدرتمند سیگنال قوی ارسال کنید ، مشتریان نام تجاری شما را به یاد می آورند.

آگاهی از برند موثر

به یادآوری تصاویر و محتوای پویا از تصاویر ثابت آسان تر است. تحقیقات فعلی نشان می دهد که فقط یک دقیقه از یک ویدئو ارزش 1.8 میلیون کلمه را دارد. برخی از انیمیشن ها می توانند تا 10 ثانیه ادامه داشته باشند. چشمگیر ، درست است؟

اگر یک لوگوموشن  چشمگیر در کمپین آگاهی از برند خود به نمایش بگذارید ، آنها نه تنها توجه خواهند کرد ، بلکه نام تجاری شما را  نیز حفظ خواهد کرد.

به طور موثر برای برندتان داستان سازی کنید

اگر نام تجاری داستان قدرتمندی برای گفتن داشته باشد ، مردم خود را با نام تجاری مرتبط می کنند. وقتی مردم یک لوگوی متحرک را تماشا می کنند ، به سمت لوگو جذب می شوند و اگر آن را با یک داستان ترکیب کنید ، می تواند برای شرکت شما معجزه کند.

مشتریان شما قسمت عمده ای از وقت خود را در اینترنت می گذرانند. تبلیغات در اینترنت انعطاف پذیری بیشتری را برای شما فراهم می کند. با استفاده از لوگوی متحرک متناسب با نام تجاری خود ، می توانید آنها را به صفحه خود جذب کرده و نحوه ارتباط آرم با علتی که شرکت شما به آن متصل است را برای آنها توضیح دهید.

حتما دیده اید که بازاریاب ها از ویدیوهای داستانی  انیمیشن برای انتقال پیام خود به دنیا استفاده می کنند. داشتن یک لوگوی متحرک به این معنی است که شما بلافاصله وقتی مخاطب با نام تجاری شما روبرو می شود ، داستان و اعتقاد خود را به او بیان می کنید.

احساسات مردم را برانگیزد

طبق تجزیه و تحلیل ، افراد بر اساس احساسات خود تصمیم می گیرند و بعداً آن را با استدلال های منطقی توجیه می کنند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
سربرگ نامه اداری
نوشتهٔ بعدی
اهمیت عکاسی از محصول چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.